Partner
Wat is TTNC?
TTNC is een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde VoIP-serviceprovider die ook cloudservices, vooraf geconfigureerde VoIP-handsets en gespreksbeheer aanbiedt. Ze bieden een grote keuze aan virtuele telefoonnummers met verschillende zakelijke doeleinden in gedachten. Hun klanten kunnen gedenkwaardige nummers selecteren op basis van de zakelijke sector.
Hoe kunt u TTNC gebruiken?
TTNC kan worden gebruikt als uw VoIP-serviceprovider voor uw in het Verenigd Koninkrijk gevestigde bedrijf. Maak een keuze uit hun nummerselectie en LiveAgent helpdesksoftware zal uw callcenter en klantenticketsafhandelen.
Het ticketsysteem van LiveAgent verwerkt emails, live chat, klantenportaal , sociale media en callcenter onder ƩƩn dak. Al deze tools worden ondersteund door geavanceerde functies om uw workflows eenvoudiger te maken.
Het is gemakkelijk om oproepen te beheren, route naar de juiste vertegenwoordigers, maak IVR aan om klanten te helpen contact op te nemen met de juiste afdeling, en zelfs videogesprekken voor als je persoonlijker wilt worden met je klanten.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van TTNC?
- VoIP-provider in het VK
- Gedenkwaardige nummers geschikt voor verschillende bedrijven
- Ondersteunt veel apparaten
- Cloudservices beschikbaar
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 14-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Kost het iets om TTNC te integreren met LiveAgent?
De integratie is gratis. Zodra u uw TTNC-telefoonnummer heeft, kunt u dit eenvoudig toevoegen aan LiveAgent en vanaf daar uw oproepen beheren. Als u meerdere nummers heeft, kunt u deze ook toevoegen.
Hoe TTNC integreren met LiveAgent?
Het proces is eenvoudig omdat het niet nodig is om plug-ins te configureren of services van derden te gebruiken. U hoeft alleen uw telefoonnummer toe te voegen aan de LiveAgent-callcenterconfiguratie. Hier is hoe het te doen.
- De eerste stap is om uw TTNC-telefoonnummer te krijgen, zodat u dit kunt verbinden met het LiveAgentās callcenter. Ga naar de TTNC-website en klik op Winkelwagen; Kies een getal in de rechterbovenhoek.

- Vervolgens kunt u uw nummer kiezen op basis van uw netnummer en voorkeur. U kunt er ook voor kiezen om een āāmemorabel nummer te kopen. Zodra u uw gebruikersnaam , wachtwoord, en TTNC -nummer gereed heeft, schakelt u over naar LiveAgent.

- Ga in LiveAgent naar Configuratie; Bel; Nummers en klik op Creƫer knop bovenaan om uw TTNC-nummer toe te voegen. Selecteer vervolgens TTNC uit de lijst met VoIP-providers.

- In het laatste deel van de installatie moet u uw gebruikersnaam , wachtwoord , host en uw TTNC-nummer opgeven. Selecteer een afdeling waarnaar de oproepen moeten worden gerouteerd, kies een nummervoorvoegsel en selecteer of u alle oproepen wilt opnemen. Klik op Toevoegen als u klaar bent.
Uw TTNC-nummer is nu verbonden met uw LiveAgent-callcenter. U kunt ook meer nummers toevoegen zonder extra betalingen.
Wilt u meer weten over LiveAgent-helpdesksoftware en de mogelijkheden ervan? Bekijk de onderstaande video voor een rondleiding of bekijk onze pagina met functies om te zien wat het allemaal kan.
Frequently Asked Questions
Wat is TTNC?
TTNC is een VoIP- en cloudserviceprovider gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Ze bieden unieke en gedenkwaardige telefoonnummers voor verschillende zakelijke doeleinden, afhankelijk van de voorkeur en sector.
Kan ik TTNC integreren met LiveAgent?
TTNC is al opgenomen en geĆÆntegreerd in LiveAgen, wat betekent dat er geen integratie plug-ins of services van derden nodig zijn. Voeg eenvoudig uw TTNC-nummer toe aan LiveAgent en begin te bellen.
Kost het iets om TTNC te integreren met LiveAgent?
Nee, integratie is gratis als onderdeel van een LiveAgent-abonnement.
Hoe kan ik TTNC integreren met LiveAgent?
Het is makkelijk. Zodra u uw TTNC-nummer heeft ontvangen, opent u LiveAgent. Ga naar Configuratie > Bel > Nummers. Klik op de knop Maken. Vul uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere gegevens in. Klik op Toevoegen en je bent klaar.
Opnamen van telefoongesprekken hebben meerdere voordelen, zoals het verbeteren van klantenservice en trainingsmogelijkheden voor nieuwe medewerkers. Flexibiliteit in VoIP-opnames is essentieel om aan de wensen van klanten te voldoen. VoIP-recorders kunnen worden gebruikt om gesprekken op te nemen en op te slaan in een Voice over Internet Protocol (VoIP) systeem. Er zijn verschillende opties beschikbaar voor het opnemen van telefoongesprekken, afhankelijk van de VoIP-recorders. -TEXT END-