TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TTNC Privacybeleid
Wat is TTNC?
TTNC is een in het Verenigd Koninkrijk gevestigde VoIP-serviceprovider die ook cloudservices, vooraf geconfigureerde VoIP-handsets en gespreksbeheer aanbiedt. Ze bieden een grote keuze aan virtuele telefoonnummers met verschillende zakelijke doeleinden in gedachten. Hun klanten kunnen gedenkwaardige nummers selecteren op basis van de zakelijke sector.
Hoe kunt u TTNC gebruiken?
TTNC kan worden gebruikt als uw VoIP-serviceprovider voor uw in het Verenigd Koninkrijk gevestigde bedrijf. Maak een keuze uit hun nummerselectie en LiveAgent helpdesksoftware zal uw callcenter en klantenticketsafhandelen.
Het ticketsysteem van LiveAgent verwerkt emails, live chat, klantenportaal , sociale media en callcenter onder één dak. Al deze tools worden ondersteund door geavanceerde functies om uw workflows eenvoudiger te maken.
Het is gemakkelijk om oproepen te beheren, route naar de juiste vertegenwoordigers, maak IVR aan om klanten te helpen contact op te nemen met de juiste afdeling, en zelfs videogesprekken voor als je persoonlijker wilt worden met je klanten.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van TTNC?
- UK gevestigde VoIP-provider
- Memorabele nummers geschikt voor verschillende bedrijven
- Ondersteunt veel apparaten
- Cloudservices beschikbaar
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 30-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Kost het iets om TTNC te integreren met LiveAgent?
De integratie is gratis. Zodra u uw TTNC-telefoonnummer heeft, kunt u dit eenvoudig toevoegen aan LiveAgent en vanaf daar uw oproepen beheren. Als u meerdere nummers heeft, kunt u deze ook toevoegen.
Hoe TTNC integreren met LiveAgent?
Het proces is eenvoudig omdat het niet nodig is om plug-ins te configureren of services van derden te gebruiken. U hoeft alleen uw telefoonnummer toe te voegen aan de LiveAgent-callcenterconfiguratie. Hier is hoe het te doen.
- De eerste stap is het verkrijgen van uw TTNC-telefoonnummer, zodat u dit kunt verbinden met het LiveAgent-callcenter. Ga naar de TTNC-website en klik op Winkelmandje > Kies een getal in de rechterbovenhoek.
- Vervolgens kunt u uw nummer kiezen op basis van uw netnummer en voorkeur. Je kunt er ook voor kiezen om een memorabel nummer te kopen. Zodra u uw gebruikersnaam, wachtwoord en TTNC nummer bij de hand heeft, schakelt u over naar LiveAgent.
- Ga in LiveAgent naar Configuratie > Bel > Nummers en klik bovenaan op de knop Aanmaken om uw TTNC-nummer toe te voegen. Selecteer vervolgens TTNC uit de lijst met VoIP-providers.
- In het laatste deel van de installatie moet u uw gebruikersnaam, wachtwoord, host en uw TTNC-nummer opgeven >. Selecteer een afdeling waarnaar de oproepen moeten worden doorgestuurd, kies een nummervoorvoegsel en selecteer of u alle oproepen wilt opnemen. Klik opToevoegen als u klaar bent.
Uw TTNC-nummer is nu verbonden met uw LiveAgent-callcenter. U kunt ook meer nummers toevoegen zonder extra betalingen.
Wilt u meer weten over LiveAgent-helpdesksoftware en de mogelijkheden ervan? Bekijk de onderstaande video voor een rondleiding of bekijk onze pagina met functies om te zien wat het allemaal kan.
Explore the power of LiveAgent with TTNC integration
Enhance your customer support experience with seamless integration of LiveAgent and TTNC.
Frequently Asked Questions
Wat is TTNC?
TTNC is een VoIP- en cloudserviceprovider gevestigd in het Verenigd Koninkrijk. Ze bieden unieke en gedenkwaardige telefoonnummers voor verschillende zakelijke doeleinden, afhankelijk van de voorkeur en sector.
Kan ik TTNC integreren met LiveAgent?
TTNC is al opgenomen en geïntegreerd in LiveAgen, wat betekent dat er geen integratie plug-ins of services van derden nodig zijn. Voeg eenvoudig uw TTNC-nummer toe aan LiveAgent en begin te bellen.
Kost het iets om TTNC te integreren met LiveAgent?
Nee, integratie is gratis als onderdeel van een LiveAgent-abonnement.
Hoe kan ik TTNC integreren met LiveAgent?
Het is makkelijk. Zodra u uw TTNC-nummer heeft ontvangen, opent u LiveAgent. Ga naar Configuratie > Bel > Nummers. Klik op de knop Maken. Vul uw gebruikersnaam, wachtwoord, nummer en andere gegevens in. Klik op Toevoegen en je bent klaar.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.