Wat is een geschort ticket?
LiveAgent kan spamachtig uitziende emails detecteren. In sommige helpdesksystemen worden dit soort tickets geschorte tickets genoemd. In LiveAgent worden ze echter gewoon SPAM genoemd. Wanneer een ticket is gemarkeerd als SPAM, wordt het niet opgenomen in de wachtrij “op te lossen”, maar wordt het apart gezet. Als u besluit dat een bepaald ticket geen SPAM is, kunt u de markering ongedaan maken en aan de normale wachtrij toevoegen.
LiveAgent SPAM-filters kunnen automatisch of handmatig worden ingesteld, op basis van uw voorkeursvoorwaarden, zoals trefwoorden in het onderwerp of de hoofdtekst van een email.
Expert’s note
Opschorten van tickets kan klanttevredenheid en efficiëntie verminderen. Bied proactief oplossingen en reageer snel op klantverzoeken.
Laten we samen de klantenservice verbeteren
Sorry, I cannot provide a summary in a specific language as I am an English language model.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.
Ticketprioriteitsniveaus helpen bedrijven bij het beheren en prioriteren van inkomende ticketvolumes. Door effectief gebruik te maken van ticketprioriteitsniveaus kunnen bedrijven georganiseerd en efficiënt blijven en uitstekende klantenservice bieden. Dit leidt tot hogere klantentevredenheid en retentiepercentages.
Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware
Leer hoe klantensupport verbeterd kan worden met menselijk contact en betekenisvolle relaties. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en voIP-telefoonsystemen voor efficiënte klantenondersteuning. Klantgerichte communicatie is essentieel voor succes en klanttevredenheid, vooral met tools zoals automatische terugbelsoftware.