Op zoek naar een SolarWinds-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste SolarWinds-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar een eenvoudigere en effectievere oplossing voor uw klantenondersteuning? LiveAgent biedt u een betrouwbaar ticketsysteem, integratie met meerdere kanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties.

Breng uw helpdesk naar een hoger niveau met LiveAgent.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bespaar meer met LiveAgent

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Betaalbaarder

Bespaar geld! LiveAgent is kosteneffectiever in vergelijking met andere helpdeskoplossingen.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

SolarWinds versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent SolarWinds
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
SolarWinds biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
SolarWinds biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
SolarWinds biedt geen callcenter..
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
SolarWinds biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
SolarWinds biedt geen Twitter-integratie..
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
SolarWinds biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
SolarWinds biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt een kennisbank in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt klantenforum in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt automatisering en regels in een abonnement voor €48/medewerker/maand.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt API-functies in een abonnement voor €84/medewerker/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
SolarWinds biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
SolarWinds biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiendenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
SolarWinds biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
SolarWinds biedt geen onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
SolarWinds biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
SolarWinds biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
SolarWinds biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
report on tablet-illustration

Een sterk alternatief voor SolarWinds

Als u op zoek bent naar een ultieme oplossing voor uw helpdesksoftware, is uw zoektocht misschien al voorbij. LiveAgent heeft alles wat u nodig heeft om de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.

Een betrouwbaar ticketsysteem bestrijkt elk belangrijk kanaal – email, live chat, sociale media (zelfs Instagram), callcenter en kennisbank. Met LiveAgent bent u echt overal op voorbereid.

De snelste live chat

Live chat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om klantenservice. Hiermee kunnen uw klanten vrijwel direct contact met u opnemen via een widget op uw website. Het is een geweldige aanvulling op uw klantenondersteuning.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden. Beantwoord uw klanten razendsnel!

Watch the website loading time
Savings illustration

Ontvang meer voor minder

Het verkrijgen van meer handige tools hoeft u niet veel te kosten. LiveAgent biedt u drie geweldige betaalde abonnementen die boordevol handige tools, functies en integraties zitten. Het enige wat u hoeft te doen is degene te kiezen die het beste bij u past.

Met de prijsstelling van LiveAgent kunt u ook afzonderlijke functies kopen voor het geval u iets extra’s wilt toevoegen. Bekijk onze tariefplannen voor meer informatie.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to SolarWinds alternatief
LiveAgent is een geweldig Tidio-alternatief met supersnelle live chat en een ticketsysteem met meerdere kanalen met eerlijke prijzen.

Op zoek naar een Tidio-alternatief?

LiveAgent is geprezen als de beste klantenservice-oplossing en biedt meer dan 175 handige functies, waaronder live chat met 2,5 seconden chatsnelheden. Bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 gebruiken LiveAgent en het helpt bedrijven de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Er is geen kredietkaart nodig om het gratis uit te proberen en de vergelijkingspagina's geven een overzicht van de functies ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen. LiveAgent is gebruiksvriendelijk en perfect voor bedrijven die op zoek zijn naar een alternatief voor SupportBee.

LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

Op zoek naar een Hiver-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende klanten, waaronder HEWO Internetmarketing, XperienceHR en Norske Automaten, vanwege de verbetering van de communicatie met klanten en verhoging van klantentevredenheid en verkoop. Het is gebruiksvriendelijk en biedt handige rapportagefunctionaliteit. Het helpt bedrijven hun klantenservice effectief en efficiënt te beheren met een kosteneffectieve oplossing die verschillende kanalen integreert. Klanten waarderen de snelle responstijd en professionele benadering van LiveAgent. Het is een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf en verslaat de concurrentie qua prijs en functionaliteit.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Maak uw eigen selfserviceportaal met aanpasbare branding, inclusief notities, artikelen en how-to's om problemen op te lossen of te leren. De kennisbank biedt ook forums en feedbackmogelijkheden. LiveAgent biedt uitstekende klantenservice via email, live chat en telefoon, en helpt klanten bij het oplossen van problemen 24/7. Sluit u vandaag nog aan en word een tevreden klant.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

Bedrijven zijn enthousiast over LiveAgent als een tool om met klanten te communiceren. Verschillende klanten getuigen van hoe LiveAgent hun communicatie met klanten heeft versneld, de klantentevredenheid en verkoop heeft verhoogd, en betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning heeft geboden. LiveAgent biedt onbeperkte vertegenwoordigers en integratie met e-mail, sociale media en telefoon zonder extra kosten. Het is een kosteneffectieve oplossing die kan helpen bij het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen en biedt handige rapportagefuncties. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken, terwijl het ondersteuningsteam snel reageert met snel te implementeren oplossingen.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Overweegt u een migratie van SolarWinds naar een ander platform? Probeer LiveAgent gratis en migreer naar nieuwe helpdesk software.

Wilt u migreren vanuit SolarWinds?

LiveAgent stelt bedrijven in staat om betere en snellere klantenservice te bieden, en heeft geholpen bij het verhogen van klanttevredenheid en verkoop. Veel bedrijven hebben positieve ervaringen met LiveAgent, waaronder verhoogde conversieratio's en verbeterde responstijden. De tool is gebruiksvriendelijk en biedt handige rapportagefuncties. Het is een kosteneffectieve oplossing die helpt om klantondersteuning duidelijk en overzichtelijk te maken. Bedrijven die LiveAgent gebruiken hebben gemeld dat het de communicatie met klanten versnelt en de productiviteit verbetert.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo