Op zoek naar een Tidio-alternatief?
LiveAgent is geprezen als de beste klantenservice-oplossing en biedt meer dan 175 handige functies, waaronder live chat met 2,5 seconden chatsnelheden. Bedrijven zoals Huawei, BMW, Yamaha en O2 gebruiken LiveAgent en het helpt bedrijven de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Er is geen kredietkaart nodig om het gratis uit te proberen en de vergelijkingspagina's geven een overzicht van de functies ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen. LiveAgent is gebruiksvriendelijk en perfect voor bedrijven die op zoek zijn naar een alternatief voor SupportBee.
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende klanten, waaronder HEWO Internetmarketing, XperienceHR en Norske Automaten, vanwege de verbetering van de communicatie met klanten en verhoging van klantentevredenheid en verkoop. Het is gebruiksvriendelijk en biedt handige rapportagefunctionaliteit. Het helpt bedrijven hun klantenservice effectief en efficiënt te beheren met een kosteneffectieve oplossing die verschillende kanalen integreert. Klanten waarderen de snelle responstijd en professionele benadering van LiveAgent. Het is een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf en verslaat de concurrentie qua prijs en functionaliteit.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Maak uw eigen selfserviceportaal met aanpasbare branding, inclusief notities, artikelen en how-to's om problemen op te lossen of te leren. De kennisbank biedt ook forums en feedbackmogelijkheden. LiveAgent biedt uitstekende klantenservice via email, live chat en telefoon, en helpt klanten bij het oplossen van problemen 24/7. Sluit u vandaag nog aan en word een tevreden klant.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Bedrijven zijn enthousiast over LiveAgent als een tool om met klanten te communiceren. Verschillende klanten getuigen van hoe LiveAgent hun communicatie met klanten heeft versneld, de klantentevredenheid en verkoop heeft verhoogd, en betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning heeft geboden. LiveAgent biedt onbeperkte vertegenwoordigers en integratie met e-mail, sociale media en telefoon zonder extra kosten. Het is een kosteneffectieve oplossing die kan helpen bij het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen en biedt handige rapportagefuncties. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te gebruiken, terwijl het ondersteuningsteam snel reageert met snel te implementeren oplossingen.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.
Wilt u migreren vanuit SolarWinds?
LiveAgent stelt bedrijven in staat om betere en snellere klantenservice te bieden, en heeft geholpen bij het verhogen van klanttevredenheid en verkoop. Veel bedrijven hebben positieve ervaringen met LiveAgent, waaronder verhoogde conversieratio's en verbeterde responstijden. De tool is gebruiksvriendelijk en biedt handige rapportagefuncties. Het is een kosteneffectieve oplossing die helpt om klantondersteuning duidelijk en overzichtelijk te maken. Bedrijven die LiveAgent gebruiken hebben gemeld dat het de communicatie met klanten versnelt en de productiviteit verbetert.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar