Op zoek naar het juiste SysAid-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste SysAid-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

LiveAgent biedt een intuïtieve interface vol handige tools om u te helpen problemen van klanten sneller op te lossen . Schakel over naar onze klantenservice en verbeter uw ticketbeheer met ons ticketsysteem met meerdere kanalen dat al uw communicatie verenigt.

Profiteer van automatiseringen en integraties om uw workflows te verbeteren . Lees meer over LiveAgent of start vandaag de gratis proefperiode van 14 dagen > om de LiveAgent-ervaring te krijgen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

SysAid versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent SysAid
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
SysAid biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
SysAid biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
SysAid biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
SysAid biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
SysAid biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
SysAid biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
SysAid biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
SysAid biedt geen Viber-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels
LiveAgent biedt een kennisbank.
SysAid biedt een kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
SysAid biedt een klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
SysAid biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
SysAid biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
SysAid biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
SysAid biedt videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
SysAid biedt onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
SysAid biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
SysAid biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
SysAid biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
SysAid biedt geen onbeperkte gespreksopname.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder beperking van het aantal vragen dat u kunt indienen.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
SysAid biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Verbeter uw klantenservicebeheer

LiveAgent biedt ondersteuning voor een verscheidenheid aan communicatiekanalen, ondersteund door extra functies . U kunt ze gebruiken om meer klanten te bereiken en hun problemen veel sneller op te lossen. Profiteer van emailtickets , live chat , callcenter , klantenportaal , of sociale media Facebook , Twitter en Instagram . Wees overal aanwezig dankzij één uniform platform en bied de best mogelijke klantenservice .

Een effectieve oplossing voor de productiviteit van vertegenwoordigers

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

De snelste live chat op de markt

Breng uw klantenservice naar een hoger niveau met de snelste live chatwidget die beschikbaar is . Met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden kunt u problemen sneller oplossen en op zijn beurt betere klant- en gebruikersrecensies krijgen. De gebruiksvriendelijke interface maakt het voor iedereen gemakkelijk om contact met u op te nemen en extra functies < / strong> geven u volledige zichtbaarheid van online bezoekers.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Bied de beste gebruikerservaring met live chat

Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Geavanceerde werkflows en netwerkbewaking

Klantenservicebeheer wordt eenvoudiger wanneer u wordt ondersteund door analyses , monitoring , soepele werkflows en integraties sterk>. Met LiveAgent kunt u uw werkflow verbeteren, automatiseringen maken, controleer uw succes en integreer apps die u dagelijks gebruikt om ze te verenigen op één en dezelfde plaats. Bekijk onze functie- en integratiepagina’s voor meer informatie.

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die live chat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2021 is LiveAgent de hoogst gewaardeerder en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.
30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 tijden

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Bespaar meer met LiveAgent

Word een tevreden klant

U kunt ons altijd iets vragen dankzij onze 24/7 klantenondersteuning . We zijn er voor u als u problemen ondervindt, informatie zoekt of iets nieuws wilt leren. Neem contact met ons op via chatbericht , email of bel ons en we zullen ons best doen om u te helpen .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klaar om het eens te proberen?

Word lid van LiveAgent en word vandaag nog een tevreden klant . Bekijk onze betaalbare abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van verschillende groottes en sectoren. Of ga uw gang en start onze gratis proefperiode van 14 dagen . Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens vereist.

Vergelijk LiveAgent met andere alternatieven

    Related Articles to SysAid alternatief
    Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

    Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

    LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

    LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

    Op zoek naar een Hiver-alternatief?

    LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.

    Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

    Op zoek naar een Hesk-alternatief?

    Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

    Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

    Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

    LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

    De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

    Ontdek het beste alternatief voor livechat

    Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

    LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

    Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

    LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

    Start Free Trial x