Cisco Secure Email integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email is een emailserveroplossing die ideaal is voor grote bedrijven die een veilige e-mailoplossing nodig hebben. Het hoge beveiligingsniveau is het belangrijkste kenmerk en maakt het de ideale oplossing voor bedrijven die een hoog beschermingsniveau nodig hebben. Het biedt antivirus, spambescherming, phishingbescherming, domeinbescherming, spoofingbescherming en encryptie-opties.
Hoe kunt u Cisco Secure email gebruiken?
Cisco Secure Email is de ideale oplossing voor grotere bedrijven en bedrijven die een groot aantal emailaccounts moeten verbinden. Cisco biedt geweldige beveiligingsopties die ervoor zorgen dat uw gesprekken veilig zijn. Het heeft enkele van de beste opties voor het beschermen van de emailverbinding met antivirus en antispam als standaardfuncties. Phishing- en domeinbescherming, spoofingbescherming en encryptie kunnen erg handig zijn bij het werken met gevoelige informatie. Cisco Secure Email kan worden geïntegreerd met LiveAgent ticketsoftware. Dit kan de mogelijkheden voor klantenondersteuning sterk verbeteren en tegelijkertijd een hoog niveau van gegevensbescherming bieden.
LiveAgent kan helpen bij het organiseren van uw emailcommunicatie en deze omzetten in tickets die eenvoudig vanuit de interface kunnen worden opgelost. Ticketing wordt ook sterk ondersteund door productiviteitsfuncties waarmee u efficiënter kunt werken. Bekijk de algemene inbox, standaardberichten, of tickets splitsen om te zien hoe nuttig ze kunnen zijn voor elke medewerker van de klantenservice. Maak gebruik van automatiseringsregels om repetitieve taken te automatiseren en tijd te maken voor belangrijkere zaken.
Naast emailcommunicatie kan LiveAgent over meer klantenondersteuningskanalen beschikken. Geniet van toegang tot live chat, callcenter, klantenportaal, of sociale media. Voeg Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp en Viber om uw sociale mediamogelijkheden te verbeteren. Elk klantenservicekanaal wordt ondersteund door zijn eigen reeks functies om uw werk gemakkelijker te maken. Bekijk de volledige lijst met functies en ontdek hoe ze u in verschillende situaties kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van Cisco Secure Email?
- Sterke aanpak van cybersecurity
- Een van de veiligste emailservers
- Ideaal voor grote bedrijven
- Bescherming tegen phishing en meer
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Hoe Cisco Secure Email met LiveAgent te integreren?
U kunt Cisco Secure Email integreren met het ticketsysteem van LiveAgent met behulp van IMAP / POP3. Klik op de optie LiveAgent Configuratie om toegang te krijgen tot deze optie. Hieronder vindt u een stapsgewijze handleiding voor het integreren van Cisco Secure-e-mail met uw ticketsysteem.
- Moet u eerst Cisco Secure Email verkrijgen? Ga naar de website van Cisco Secure Email en kies voor een gratis proefperiode voordat u voor een plan betaalt. Nadat u Cisco Secure Email heeft ingesteld, schakelt u over naar LiveAgent en gaat u verder met de volgende stappen.
- Ga naar uw LiveAgent-account zodra Cisco Secure Email is ingesteld en klaar voor gebruik. Maak eerst uw gratis proefperiode als u er nog geen heeft. U kunt nu uw emailadres toevoegen in Configuratie > Email > Emailaccounts door bovenaan op de knop Aanmaken te klikken. De lijst met emailproviders wordt geopend. Kies onderaan Anders en selecteer vervolgens IMAP/POP3 in het volgende venster.
- Om de integratie te voltooien, moet u uw Cisco Secure Emailgegevens aan LiveAgent doorgeven. U wordt gevraagd uw gebruikersnaam, wachtwoord en emailadres op te geven. Vervolgens kunt u een ophaalmethode selecteren en serverinformatie opgeven. Zorg ervoor dat u de afdeling selecteert die de tickets van dit emailadres afhandelt. Klik onderaan het venster op de knop Opslaan als u tevreden bent met uw configuratie.
U bent klaar en LiveAgent haalt nu Cisco emails op in uw ticketsysteem. Voel u vrij om meer emailaccounts toe te voegen of meer integraties te creëren. Bekijk LiveAgent Academy om te leren over het verstrekken van klantenondersteuning, of bekijk de tourvideo hieronder om meer te weten te komen over LiveAgent.
Secure your email communication with LiveAgent's Cisco Secure Email integration
Protect against phishing attacks, spam, and malware, while seamlessly managing your email queues and providing prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Wat is Cisco Email Security?
Grote bedrijven die een veilige emailoplossing nodig hebben, kunnen profiteren van Cisco Secure Email. Een hoog beveiligingsniveau maakt dit een topkeuze voor bedrijven die een hoog beveiligingsniveau nodig hebben. Met deze software kunt u uzelf beschermen tegen spam, phishing, domeinhacking, spoofing en diefstal.
Hoe kunt u de emailbeveiliging van Cisco gebruiken?
Cisco Secure Email is de perfecte oplossing voor grotere organisaties en bedrijven die meerdere emailaccounts moeten verbinden. Met zijn standaardfuncties van antivirus en antispam biedt het enkele van de beste bescherming tegen emailaanvallen. Bij het omgaan met gevoelige gegevens kunnen phishing en domeinbescherming, spoofingpreventie en encryptie zeer nuttig zijn. U kunt Cisco Secure Email integreren met LiveAgent ticketsoftware.
Wat zijn de voordelen van Cisco Email Security Integration?
Voordelen zijn: sterke cybersecurity-aanpak, een van de veiligste emailservers, ideaal voor grote bedrijven, bescherming tegen phishing en meer.
Hoe Cisco emailbeveiliging te integreren met LiveAgent?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe email en selecteer Overige. Selecteer IMAP/POP3, vul uw gegevens in en klik op Opslaan.
Bedrijven van elke omvang en sector kunnen met LiveAgent alle klantcommunicatie op één plaats beheren en de prestaties van de klantenservice opvolgen. Integrately verbindt meer dan 600 applicaties en biedt voordelen zoals tijdsbesparing en het verbeteren van workflow. Open-Xchange biedt volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit en kan geïntegreerd worden met LiveAgent. Het integratieproces tussen Open-Xchange en LiveAgent is eenvoudig en er worden migratiediensten aangeboden voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
De tekst biedt een checklist voor klantenservice en legt het belang uit van klanttevredenheid voor bedrijven. Klantenservicevaardigheden worden als belangrijk beschouwd en er zijn verschillende tools beschikbaar om deze processen te beheren. Het hebben van een klantenservicebeleid biedt duidelijke richtlijnen voor medewerkers en helpt bij het leveren van consistente service met een hoog kwaliteitsniveau. Daarnaast biedt het artikel informatie over de beste software voor klantencommunicatiebeheer in 2022 en behandelt het de verschillen tussen inkomende en uitgaande callcenters.
LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesoftwarepakket, inclusief VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het platform waarborgt de beveiliging van klantgegevens en voldoet aan de AVG-richtlijnen. Met functies zoals tweestapsverificatie, HTTPS-encryptie, veilige opslag van inloggegevens en netwerkbeveiliging, streeft LiveAgent ernaar om klant-, werknemers- en bedrijfsgegevens te beschermen.