Partner
Wat is Cisco Secure Email?
Cisco Secure Email is een emailserveroplossing die ideaal is voor grote bedrijven die een veilige e-mailoplossing nodig hebben. Het hoge beveiligingsniveau is het belangrijkste kenmerk en maakt het de ideale oplossing voor bedrijven die een hoog beschermingsniveau nodig hebben. Het biedt antivirus, spambescherming, phishingbescherming, domeinbescherming, spoofingbescherming en encryptie-opties.
Hoe kunt u Cisco Secure email gebruiken?
Cisco Secure Email is de ideale oplossing voor grotere bedrijven en bedrijven die een groot aantal emailaccounts moeten verbinden. Cisco biedt geweldige beveiligingsopties die ervoor zorgen dat uw gesprekken veilig zijn. Het heeft enkele van de beste opties voor het beschermen van de emailverbinding met antivirus en antispam als standaardfuncties. Phishing- en domeinbescherming, spoofingbescherming en encryptie kunnen erg handig zijn bij het werken met gevoelige informatie. Cisco Secure Email kan worden geïntegreerd met LiveAgent ticketsoftware. Dit kan de mogelijkheden voor klantenondersteuning sterk verbeteren en tegelijkertijd een hoog niveau van gegevensbescherming bieden.
LiveAgent kan helpen bij het organiseren van uw emailcommunicatie en deze omzetten in tickets die eenvoudig vanuit de interface kunnen worden opgelost. Ticketing wordt ook sterk ondersteund door productiviteitsfuncties waarmee u efficiënter kunt werken. Bekijk de algemene inbox, standaardberichten, of tickets splitsen om te zien hoe nuttig ze kunnen zijn voor elke medewerker van de klantenservice. Maak gebruik van automatiseringsregels om repetitieve taken te automatiseren en tijd te maken voor belangrijkere zaken.
Naast emailcommunicatie kan LiveAgent meer kanalen voor klantenondersteuning aan. Profiteer van toegang tot live chat, callcenter, klantenportaal, of sociale media. Voeg Facebook, Twitter, Instagram en Viber om uw sociale mediamogelijkheden te verbeteren. Elk klantenservicekanaal wordt ondersteund door zijn eigen reeks functies om uw werk gemakkelijker te maken. Bekijk de volledige lijst met functies en ontdek hoe ze u in verschillende situaties kunnen helpen.

Wat zijn de voordelen van Cisco Secure Email?
- Sterke cybersecurity-aanpak
- Een van de veiligste emailservers
- Ideaal voor grote bedrijven
- Bescherming tegen phishing en meer
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Hoe Cisco Secure Email met LiveAgent te integreren?
U kunt Cisco Secure Email integreren met het ticketsysteem van LiveAgent met behulp van IMAP / POP3. Klik op de optie LiveAgent Configuratie om toegang te krijgen tot deze optie. Hieronder vindt u een stapsgewijze handleiding voor het integreren van Cisco Secure-e-mail met uw ticketsysteem.

- Moet u eerst Cisco Secure Email ontvangen? Ga naar de website van Cisco Secure E-mail en kies voor een gratis proefperiode voordat u een abonnement betaalt. Nadat u Cisco Secure Email hebt ingesteld, schakelt u naar LiveAgent en gaat u verder met de volgende stappen.

Ga naar uw LiveAgent-account zodra Cisco Secure Email is ingesteld en klaar voor gebruik. Maak eerst uw gratis proefversie als u er nog geen heeft. U kunt nu uw emailadres toevoegen in Configuratie > Email > Mail Accounts door bovenaan op de knop Maken te klikken. De lijst met emailproviders wordt geopend. Kies onderaan Overig en selecteer vervolgens IMAP/POP3 in het volgende venster.

Om de integratie te voltooien, moet u uw Cisco beveiligde emailgegevens aan LiveAgent verstrekken. U wordt gevraagd om uw gebruikersnaam, wachtwoord en emailadres te verstrekken. U kunt dan een halende methode selecteren en serverinformatie opgeven. Zorg ervoor dat u de afdeling selecteert die tickets van dit emailadres aankleed. Klik onderaan het venster op de knop opslaan wanneer u tevreden bent met uw configuratie.

U bent klaar en LiveAgent haalt nu Cisco emails op in uw ticketsysteem. Voel u vrij om meer emailaccounts toe te voegen of meer integraties te creëren. Bekijk LiveAgent Academy om te leren over het verstrekken van klantenondersteuning, of bekijk de tourvideo hieronder om meer te weten te komen over LiveAgent.

Frequently asked questions
Wat is Cisco Email Security?
Grote bedrijven die een veilige emailoplossing nodig hebben, kunnen profiteren van Cisco Secure Email. Een hoog beveiligingsniveau maakt dit een topkeuze voor bedrijven die een hoog beveiligingsniveau nodig hebben. Met deze software kunt u uzelf beschermen tegen spam, phishing, domeinhacking, spoofing en diefstal.
Hoe kunt u de emailbeveiliging van Cisco gebruiken?
Cisco Secure Email is de perfecte oplossing voor grotere organisaties en bedrijven die meerdere emailaccounts moeten verbinden. Met zijn standaardfuncties van antivirus en antispam biedt het enkele van de beste bescherming tegen emailaanvallen. Bij het omgaan met gevoelige gegevens kunnen phishing en domeinbescherming, spoofingpreventie en encryptie zeer nuttig zijn. U kunt Cisco Secure Email integreren met LiveAgent ticketsoftware.
Wat zijn de voordelen van Cisco Email Security Integration?
Voordelen zijn: sterke cybersecurity-aanpak, een van de veiligste emailservers, ideaal voor grote bedrijven, bescherming tegen phishing en meer.
Hoe Cisco emailbeveiliging te integreren met LiveAgent?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe email en selecteer Overige. Selecteer IMAP/POP3, vul uw gegevens in en klik op Opslaan.
Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson?
LiveAgent wordt geprezen door veel klanten voor het verbeteren van hun klantenservice en het verhogen van de klanttevredenheid en verkoop. Het biedt efficiënte communicatie met klanten via verschillende kanalen, zoals e-mail, sociale media en chat. Klanten vinden LiveAgent gebruiksvriendelijk en biedt geweldige functionaliteit, zoals handige rapportagefuncties. Het product wordt geprezen als betrouwbaar, redelijk geprijsd en efficiënt in het beheren van een groot aantal ondersteuningsverzoeken. Er zijn positieve commentaren over de snelle ondersteuning van het team.
LiveAgent is een software voor klantenservices die integraties biedt met verschillende tools. Het bedrijf biedt ook een demo en gratis proefperiode aan. LiveAgent heeft ook een ondersteuningsportaal en een gegevensmigratiesysteem. Het bedrijf is trots op zijn klantenbeoordelingen en onderscheidingen en omschrijft zichzelf als een VoIP-partner. LiveAgent biedt ook een blog, een woordenlijst, webinars en een kostencalculator. Het bedrijf biedt oplossingen op het gebied van klantenservice, VOIP-telefoonsystemen, inkomend callcenter, selfservice en emailbeheer. Sales contacten en sociale media zijn ook beschikbaar voor klanten, en LiveAgent biedt een nieuwsbrief en updates. Het bedrijf waardeert relevante recente aanmeldingen en biedt inloggegevens zodra een account is geïnstalleerd. Het opstarten van een LiveAgent dashboard is momenteel in uitvoering.
LiveAgent wordt door veel bedrijven gebruikt als een krachtige tool voor communicatie met klanten. Verschillende mensen hebben gemeld dat LiveAgent de communicatie met klanten verbeterde, de responstijd verkortte en conversieratio's verhoogde. Het wordt geprezen voor zijn waarde voor de prijs en wordt zelfs gebruikt door bekende merken.
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
Het gebruik van helpdesksoftware voor startende bedrijven kan de klantencommunicatie efficiënter maken met productiviteitsfuncties die snellere communicatie, automatisering van taken en stroomlijning van communicatie van elk kanaal naar één plek bieden. LiveAgent is een betaalbare en schaalbare optie met multi-channel mogelijkheden. Niet alle startende bedrijven hebben echter speciale helpdesksoftware nodig en moeten afwegen welke soorten klantencommunicatiekanalen ze nodig hebben. Het gratis abonnement van LiveAgent kan echter werken voor bedrijven die alleen basisklantcommunicatie afhandelen.