Partner
Wat is ClickUp?
ClickUp is een cloudgebaseerde oplossing voor samenwerking en projectbeheer die is gemaakt voor bedrijven van elke omvang en met allerlei specialisaties. Het biedt een verscheidenheid aan krachtige functies die zijn gemaakt voor taakbeheer, zoals waarschuwingen, taaktoewijzingen en statussen.
Hoe kunt u het gebruiken?
Wanneer u verbonden bent met LiveAgent, kunt u uw workflow versnellen door ƩƩn oplossing te gebruiken in plaats van tussen apps te klikken. Met de integratie van ClickUp voor LiveAgent kunt u eenvoudig taken beheren en bijhouden. Als u een email van LiveAgent ontvangt of verstuurt, kunt u deze met een simpele opdracht in ClickUp omzetten in een taak. Bovendien kunt u tickets koppelen aan reeds bestaande taken.
Voordelen
- Beheer projecten vanuit LiveAgent
- Houd taken op ƩƩn plaats bij
- Werk samen met uw collegaās
- Zet emails om in taken
- Koppel tickets aan bestaande taken
Frequently asked questions
Wat is ClickUp?
ClickUp is een projectmanagementtool die elk type team herinneringen, doelen, agenda's en nog veel meer biedt.
Wat zijn de voordelen van de integratie van ClickUp met LiveAgent?
- het is niet nodig om van interface te wisselen
- emails die gemakkelijk kunnen worden omgezet in taken
- koppel tickets aan taken
- beheer projecten vanuit uw LiveAgent
De tekst gaat over het belang van een grote en actieve e-maillijst voor effectieve emailmarketing. Om lijstverloop te verminderen, moeten marketeers hun database schoonmaken en hun e-mailmarketingstrategie verbeteren. Acquisitie-e-mails zijn cruciaal voor het opbouwen van een e-maillijst. Het is belangrijk om waardevolle inhoud te leveren en potentiƫle abonnees aan te moedigen om zich aan te melden, en afmeldingslinks toe te voegen. De tekst verwijst ook naar de software van LiveAgent voor klantenservice en sociale media.
LiveAgent biedt proactieve chatsjablonen en live chat opties voor bedrijven, waardoor klanttevredenheid, loyaliteit, verkoopkansen en inkomsten kunnen toenemen. Het bedrijf heeft ook een blog, woordenlijst, academie, sjablonen en webinars voor educatieve doeleinden, en biedt integraties met alternatieven. Het opstartproces is eenvoudig en er zijn verschillende soorten proactieve chatsjablonen beschikbaar voor verbetering van de gebruikerservaring. Door te anticiperen op klantbehoeftes kunnen bedrijven het verlatingspercentage en conversieratio verlagen. LiveAgent biedt verschillende prijsplannen, ondersteuning en een partnerprogramma.
Bedrijven kunnen 24/7 ondersteuning bieden via kennisbanken en selfserviceportals. Als klanten geen antwoorden kunnen vinden, wenden ze zich tot andere kanalen zoals callcentra. Het gebruik van helpdesksoftware kan SLA's beheren en klantenportalen creƫren. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en integraties met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, en emailbeheersoftware. Bedrijf over ons informatie en partnerschap zijn beschikbaar op de website.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.