Partner
Wat is Facebook Lead Ads?
Facebook Lead Ads is een tool die wordt gebruikt voor socialemediamarketing op Facebook en Instagram. Het maakt het gemakkelijker om mensen te vinden die mogelijk geïnteresseerd zijn in uw producten en services. Gebruik een Instant-formulier en verzamel alle informatie die u nodig heeft. U kunt ook aangepaste vragen maken om meer specifieke gegevens te achterhalen.
Hoe kunt u het gebruiken?
Wanneer u Facebook Lead-advertenties met LiveAgent verbindt, kunt u lead- en klanteninformatie bijhouden vanaf uw dashboard. Triggers houden bij wanneer een nieuwe klant aan het systeem wordt toegevoegd of wanneer u een nieuwe lead heeft. U kunt ook klanten aan groepen toevoegen of verwijderen, nieuwe klanten aan het systeem toevoegen en nieuwe gesprekken met hen beginnen.
Voordelen
- Beheer Facebook-leadadvertenties vanaf het dashboard van LiveAgent
- Klanten in groepen toevoegen of verwijderen
- Start nieuwe gesprekken zonder van tab te wisselen
- Verhoog uw workflow
Frequently asked questions
Wat is Facebook Lead Ads?
Facebook Lead Ads is een tool die wordt gebruikt voor SoMe-marketing op Instagram en Facebook.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Facebook Lead Ads-integratie in LiveAgent?
De voordelen zijn: verbeterde workflow-efficiëntie, updates van Facebook Lead Ads, de mogelijkheid om klanten toe te voegen aan of te verwijderen uit LiveAgent.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een oplossing voor klantenondersteuning met meer dan 175 functies en 40 integraties, waaronder ticketing, live chat, callcenter en selfserviceportaal, en integraties met Facebook, Twitter en WhatsApp. Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege verbeterde klanttevredenheid en verhoogde productiviteit. Er worden ook gerelateerde bronnen vermeld, zoals alternatieven en een demo voor de klanten.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is a highly praised customer service solution for businesses due to its user-friendly interface and various functionalities such as email, social media, and phone integration. It helps improve customer satisfaction, increase sales, and improve response time up to 60%. Positive experiences have been reported by companies such as eFortuna, TrustPay, and Nay. LiveAgent offers more than 175 helpdesk functions, including ticketing, live chat, call center, self-service, and social media integrations. The software is a cost-effective alternative to competing options and is rated highly by customers, including Huawei, BMW, Yamaha, and O2. The pricing starts from €15/representative/month, and a free 30-day trial is available with no credit card required. Overall, LiveAgent is an excellent option for businesses looking to create memorable customer experiences and enhance satisfaction while increasing revenue.
Op zoek naar een ConnectWise-alternatief?
Verschillende gebruikers van LiveAgent zijn tevreden met de kosten-effectieve oplossing die hen heeft geholpen bij het verbeteren van klanttevredenheid, verkoop en conversieratio's. Het systeem heeft de responstijd van tickets verbeterd en maakt het mogelijk om op verschillende kanalen te communiceren, waardoor klanten beter worden bediend. Het is een gebruiksvriendelijke tool die de productiviteit verbetert en zorgt voor professionele klantenbenadering. Overall, LiveAgent wordt aanbevolen voor wie op zoek is naar betere en effectievere klantenservice.