Partner
Wat is Process Street?
Process Street is workflowsoftware voor bedrijven. Maak checklijsten, volg bedrijfsactiviteiten en verhoog uw workflow.
Hoe kunt u het gebruiken?
U kunt de integratie van Process Street gebruiken om uw updates bij te houden vanaf het LiveAgent-dashboard. U blijft op de hoogte van nieuwe klanten, bijlagen, checklijsten, opmerkingen of wanneer een taak wordt gecontroleerd. Bovendien kunt u checklijsten maken en bijwerken, klanten beheren of gesprekken met hen voeren.
Voordelen
- Verlies nooit uw werk uit het oog in één oplossing
- Beheer uw werk gemakkelijk
Frequently asked questions
Wat is Process Street?
Process Street is software voor workflow- en procesbeheer. Het minimaliseert fouten en bespaart bedrijven geld met superkrachtige checklists.
Hoe kunt u Process Street-integratie binnen LiveAgent gebruiken?
Dankzij de integratie kunt u checklijsts bijwerken en klanten beheren vanuit één interface. Bovendien geeft het u meldingen wanneer u nieuwe klanten, opmerkingen of checklijsts binnenhaalt. Dergelijke updates worden direct in uw LiveAgent-dashboard weergegeven.
Callcenter supervisor dagelijkse checklijst
Het is belangrijk om voor een dienst alle apparatuur en gereedschappen goed te testen om kostbare fouten en een beschadigde reputatie te voorkomen. Het is handig om minstens één keer tijdens de dienst met het team in te checken om problemen op te lossen voordat ze groot worden en om de voortgang te volgen. Regelmatig feedback vragen aan medewerkers kan helpen bij het creëren van een productieve, tevreden werkomgeving. Het documenteren van behaalde doelen en het bijhouden van het takenoverzicht kan de productiviteit verhogen en werknemers motiveren. Het briefen van de inkomende supervisor kan zorgen voor een efficiënte overdracht van informatie. Tools zoals Google Agenda, Slack, Asana and Trello kunnen helpen bij het organiseren van taken en communicatie binnen het team.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.