Partner
Volg de onderstaande integratiegids om GetResponse met LiveAgent te gaan gebruiken.
- Ten eerste moet u een actief GetResponse-account hebben.
- Als u dat doet, activeert u de GetResponse-plug-in in de sectie LiveAgent-plug-ins.
- Druk op configureren en kopieer de API van uw GetResponse. Bevestig en begin met inschrijven!
Wat is GetResponse?
GetResponse is een webgebaseerde e-mailmarketingservice. Het maakt geplande emailberichten mogelijk (sequentiële autoresponders genoemd) en automatiseert het follow-upproces wanneer nieuwe leads worden toegevoegd. U kunt nieuwsbrieven bezorgen en eenvoudig klanten beheren in één gebruiksvriendelijke interface. GetResponse is een van de meest populaire autoresponderservices sinds de lancering door Simon Grabowski in 1998.
Hoe werkt het?
Voeg uw contacten rechtstreeks in LiveAgent toe aan emailcampagnes van GetResponse. Om te voorkomen dat spam-emails worden verzonden, wordt een opt-in-email verzonden wanneer u een contactpersoon aanmeldt. (Inschrijving moet worden bevestigd door de contactpersoon).
Voorbeeld:
Frequently asked questions
Wat is GetResponse?
GetResponse is een marketingtool met functies zoals emailmarketing, marketingautomatisering, webinars en meer.
Hoe kunt u GetResponse integreren in LiveAgent?
De integratie is vrij eenvoudig. Als u al een GetResponse-account heeft, volgt u deze handleiding: Log in bij LiveAgent > klik op Configuraties > Systeem > Inpluggen. Activeer GetResponse > API-sleutel kopiëren > Plaats de API-sleutel in GetResponse.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Sociale mediabeheer checklijst
Een contentkalender kan helpen bij het plannen van social media campagnes en ervoor zorgen dat de content overeenkomt met de marketingstrategie. Er zijn verschillende tools beschikbaar om deze kalender te maken, zoals Kontentino. Het bijwerken van een advertentiestrategie voor social media is ook belangrijk om naamsbekendheid te vergroten en verkeer naar de website te genereren. Dit proces omvat het targeten van de juiste doelgroep, het kiezen van de juiste kanalen en het meten van de resultaten. Tools zoals Facebook Ads Manager kunnen helpen bij het bijwerken van de advertentiestrategie. Het uitvoeren van een sociale media-audit is belangrijk om sterke en zwakke punten van de strategie te identificeren en gebieden te vinden die verbetering behoeven. Kontentino kan opnieuw worden gebruikt om de prestaties van social media-accounts bij te houden en te identificeren waar verbetering nodig is. Het stellen van toekomstige doelen is ook van cruciaal belang voor het ontwikkelen van een succesvolle social media-strategie en het monitoren van de voortgang ervan. SMART-doelen en het bepalen van belangrijke prestatie-indicatoren zijn belangrijke aspecten van dit proces.