Partner
Wat is ActiveCampaign?
ActiveCampaign is een automatiseringsplatform voor klantenervaringen. Het helpt bij het automatiseren van veel marketing-, verkoop- en ondersteuningsprocessen die op de achtergrond worden uitgevoerd.
Hoe kunt u het gebruiken?
Door ActiveCampaign in LiveAgent te integreren, kunt u tags maken voor verschillende leads in uw LiveAgent-account, klantenabonnementen beheren en verbinding maken met uw deals.
Voordelen
- Beheer en volg klantenabonnementen
- Maak contact met ActiveCampaign-deals
- Verhoog uw workflow
Frequently asked questions
Waar wordt ActiveCampaign voor gebruikt?
ActiveCampaign wordt gebruikt voor: segmentatie, personalisatie, automatisering van emailmarketing en marketingautomatisering.
Wat is ActiveCampaign?
ActiveCampaign is een CX-automatiseringsplatform waarmee u uw klanten kunt verbinden en beheren.
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook partnerprogramma's en Sjablonen Webinars aan. Nadat u zich hebt aangemeld voor LiveAgent, wordt er een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstarten van uw LiveAgent-dashboard kan enige tijd duren. De website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
LiveAgent biedt een chatknop en klantenservicesoftware om de klanttevredenheid te verhogen en efficiëntie te verbeteren. Het chatoverzicht biedt waardevolle informatie over online bezoekers en wachtende chatbezoekers. Door verschillende functies, waaronder proactieve chatsjablonen en pre-chatformulieren, biedt LiveAgent hoogwaardige klantenservice. Met een gratis 14-daagse proefperiode en partnermogelijkheden kan LiveAgent de klantenservice van elk bedrijf verbeteren.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware-oplossingen, waaronder chatondersteuning en chat-apps zoals Messenger, WhatsApp en Telegram. Agenten moeten snel reageren en volledige zinnen gebruiken om klanten op een professionele manier te helpen. Het vermijden van afkortingen en snelle reacties is belangrijk. LiveAgent maakt gebruik van cookies en biedt persoonlijke gesprekken om te ontdekken hoe zij uw bedrijf kunnen helpen. Het opstarten van uw LiveAgent-account wordt persoonlijk begeleid. Er zijn verschillende functies, integraties en alternatieven beschikbaar via LiveAgent voor klantenbeheer en -ondersteuning.