ThinQ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ThinQ Privacybeleid
Wat is ThinQ?
ThinQ is een Amerikaanse VoIP-provider die sinds 2009 beldiensten aanbiedt voor zakelijke klanten. ThinQ belooft: “flexibele, transparante, kosteneffectieve spraak- en messaging-communicatie in de cloud.” LiveAgent en ThinQ zijn nu partners. Als gevolg hiervan kunt u uw VoIP-nummer eenvoudig implementeren in het LiveAgent callcenter.
Hoe werkt callcentersoftware?
Hoe kunt u ThinQ VoIP in LiveAgent integreren?
Aangezien ThinQ een onderdeel is van LiveAgent, logt u in op uw LiveAgentaccount en navigeert u naar:
1. Configuratie
2. Oproep
3. Nummers
4. (+ knop)
Zoek daarna naar ThinQ en vul alle informatie in.
Hoeveel brengt LiveAgent in rekening voor ThinQ-integratie?
LiveAgent brengt de klanten geen kosten in rekening voor de integratie. Deze is al geïntegreerd in LiveAgent, gratis te gebruiken voor LiveAgent-klanten. Houd er echter rekening mee dat ThinQ een afzonderlijk bedrijf is dat kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Wat zijn de voordelen van VoIP?
- kostenefficiënt
- verbeterde klantenbeleving
- verbeterde productiviteit
- toegang over heel Amerika
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently Asked Questions
Wat is ThinQ?
ThinQ is een telecommunicatiebedrijf dat sinds 2009 in heel Amerika actief is en kosteneffectieve en flexibele VoIP-diensten/producten aanbiedt.
Hoe kunt u ThinQ integreren in uw callcenter?
Met het callcenter van LiveAgent kan uw bedrijf een VoIP-nummer al in de LiveAgent integreren. Zoek eenvoudig naar ThinQ tussen VoIP-partners en voeg de nodige details toe.
Waar kunt u de oproeproutering wijzigen in LiveAgent?
Navigeer naar Configuraties - Bellen - Instellingen en pas de instellingen van uw callcenter aan op basis van de voorkeuren van uw bedrijf.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.
De tekst beschrijft de voordelen van zakelijke VoIP-telefonie, zoals kostenbesparing en geavanceerde functies zoals schermdeling en videovergaderingen. Het introduceert ook LiveAgent als klantenservicesoftware die VoIP ondersteunt en biedt informatie over VoipTel International als telecomaanbieder in Zwitserland. Bedrijven worden aangemoedigd om rekening te houden met factoren zoals flexibiliteit en integraties met andere software bij het kiezen van de beste zakelijke VoIP-provider. Integratie van VoipTel in LiveAgent is gratis, maar er kunnen kosten verbonden zijn aan de diensten van VoipTel.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
The text explains what business Voice over IP is and how it works, while introducing LiveAgent as customer service software that supports VoIP. It also provides information on VoipTel International as a telecom provider, as well as pricing, alternatives, and testimonials. The integration of Voyced VoIP into LiveAgent is simple and free, and the benefits of using VoIP for businesses are highlighted throughout the article. Different software solutions are available on the website, including inbound call center software and email management software. The cost savings and advanced features of using VoIP, such as video conferencing, are also mentioned. If you do not have LiveAgent yet, you can try their 14-day free trial.