Wat zijn tijdgebonden gebeurtenissen?
Tijdgebonden gebeurtenissen worden zogenaamde tijdregels genoemd. Tijdregels worden niet geactiveerd door een voorwaarde, maar door een tijdgebeurtenis.
Meer informatie over Tijdregels.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term tijdgebeurtenissen?
Op tijd gebaseerde gebeurtenissen betekenen tijdsregels. Ze worden geactiveerd door specifieke tijdgebeurtenissen die in het systeem plaatsvinden. Ze draaien op de achtergrond met tussenpozen (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden wordt voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd.
Waar worden op tijd gebaseerde evenementen voor gebruikt?
Op tijd gebaseerde gebeurtenissen worden meestal gebruikt voor het toewijzen van taken, het verzenden van emailmeldingen, het oplossen van problemen die al een tijdje niet actief zijn, het toevoegen van tags, enz.
Kunt u op tijd gebaseerde gebeurtenissen gebruiken in LiveAgent?
Op tijd gebaseerde gebeurtenissen worden meestal gebruikt voor het toewijzen van taken, het verzenden van emailmeldingen, het oplossen van problemen die al een tijdje niet actief zijn, het toevoegen van tags, enz.
Expert note
Tijdgebonden gebeurtenissen zijn geautomatiseerde regels die periodiek worden uitgevoerd en geactiveerd door specifieke tijdgebeurtenissen. Ze verbeteren de efficiëntie van workflows en verminderen stress en ondersteuningskosten.

Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.