Wat zijn tijdgebonden gebeurtenissen?
Tijdgebonden gebeurtenissen worden zogenaamde tijdregels genoemd. Tijdregels worden niet geactiveerd door een voorwaarde, maar door een tijdgebeurtenis.
Meer informatie over Tijdregels.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term tijdgebeurtenissen?
Op tijd gebaseerde gebeurtenissen betekenen tijdsregels. Ze worden geactiveerd door specifieke tijdgebeurtenissen die in het systeem plaatsvinden. Ze draaien op de achtergrond met tussenpozen (meestal elke minuut) en controleren of aan de voorwaarden wordt voldaan. Als het resultaat positief is, wordt de regel uitgevoerd.
Waar worden op tijd gebaseerde evenementen voor gebruikt?
Op tijd gebaseerde gebeurtenissen worden meestal gebruikt voor het toewijzen van taken, het verzenden van emailmeldingen, het oplossen van problemen die al een tijdje niet actief zijn, het toevoegen van tags, enz.
Kunt u op tijd gebaseerde gebeurtenissen gebruiken in LiveAgent?
Op tijd gebaseerde gebeurtenissen worden meestal gebruikt voor het toewijzen van taken, het verzenden van emailmeldingen, het oplossen van problemen die al een tijdje niet actief zijn, het toevoegen van tags, enz.
This article provides a step-by-step guide on how to use canned messages in LiveAgent. It explains what canned messages are, how to create a new canned message, and how to add a canned message to ticket responses or chat messages. It also includes various screenshots to visually guide users through each step. Canned messages are predefined responses used to quickly answer common or repetitive customer questions.
How to setup Time Rules in LiveAgent
This article explains how to set up time rules in LiveAgent, which are special rules that run in the background and perform tasks based on time conditions. The video tutorial walks through an example of creating a time rule to delete tickets marked as spam and older than 90 days. The article also provides a text setup guide for those who prefer instructions with screenshots. In addition, the article briefly mentions other LiveAgent features such as chat buttons, departments, and predefined answers.