Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Sjablonen
  • Emailsjablonen voor klantenwaardering

Emailsjablonen voor klantenwaardering

Emails over klantenwaardering – zijn ze een noodzaak? Gezien de hevige concurrentie op de huidige markt en het feit dat maar liefst 80% van de toekomstige inkomsten van een bedrijf zal komen van 20% van hun bestaande klanten – volgens de Gartner Group – is het opbouwen van langdurige relaties met klanten en het koesteren van klantenloyaliteit nog nooit kritischer geweest voor bedrijven. Het verzenden van emails over klantenwaardering als onderdeel van uw strategie voor klantenwaardering kan u daarbij helpen. Goed opgemaakte bedankmails die op het juiste moment worden verzonden, kunnen de klantentevredenheid verhogen, meer betrokkenheid stimuleren, loyaliteit verbeteren en mond-tot-mondreclame.

Waarom emails met klantenwaardering sturen?

Uit het onderzoek van Rockefeller Corporation bleek dat 68% van de klanten een zakelijke relatie verlaat vanwege een waargenomen houding van onverschilligheid van het bedrijf dat hen van dienst is. Een ander onderzoek door ClickFox meldde dat 62% van de consumenten niet gelooft dat de merken waaraan ze het meest loyaal zijn, genoeg doen om hen te belonen. Waarderingsemails geven klanten een gevoel van geruststelling, laten het menselijke gezicht van uw merk zien en verzekeren dat u de zaken van uw klant echt waardeert. Deze emails kunnen u helpen gezondere relaties met klanten op te bouwen en de levenslange waarde van uw klanten te verhogen.

Onderwerpregels per email met klantenwaardering

Eloqua ontdekte dat emails met ‘Bedankt’ in de onderwerpregel een aanzienlijk hogere openingspercentage hebben (14,29%) en een betere klikfrequentie (1,93%). Hieronder staan ​​enkele beproefde onderwerpregels voor email die u kunt gebruiken in uw emailmarketingcampagnes voor klantenwaardering:

  • Bedankt voor uw bestelling
  • Bedankt voor het officieel maken
  • Bedankt voor uw betaling
  • Bedankt voor uw recente aankoop
  • Bedankt voor de geweldige smaak
  • Bedankt voor het abonneren op [Merk]
  • Gefeliciteerd, uw aanmelding is gelukt! Hier is een speciaal cadeau, van ons voor u
  • Bedankt voor uw feedback. Dat betekent veel!
  • Bedankt! Zo blij dat u ons hebt gevonden
  • We zijn erg blij dat u voor ons hebt gekozen! 🎈
  • Dit zou het begin kunnen zijn van iets geweldigs
  • Bedankt dat u mijn vriend bent
  • Fijn om u als klant te hebben
  • Dank u wel uit de grond van ons hart
  • We waarderen u enorm als klant
  • Het is tijd om u te bedanken!
  • Gefeliciteerd [naam klant]!
  • Bedankt – hier is een aanbieding voor u 💖
  • Bedankt! (Speciale traktatie van binnen)
  • Een speciale verrassing om u te bedanken
  • Dit geschenk is om u te bedanken
  • Gewoon een bedankbriefje (en een kortingsbon van 20%)
  • We waarderen uw steun!
  • U bent één op de miljoen
  • Bedankt, u bent de beste!
  • Bedankt voor dit geweldige jaar!
  • Bedankt voor het gebruik van [Merk] in 2020!
  • Bedankt voor 5 geweldige jaren bij [Merk]
  • [Merk] is 10: een bedankbriefje van onze oprichters
  • Bedankt dat u deel uitmaakt van onze reis
  • Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap
  • Zin in iets lekkers op uw verjaardag?

10 emailsjablonen voor klantenwaardering

Een goede bedankmail van een klant kan een lange weg banen bij het creëren van een geweldige klantenervaring en het verbeteren van de merkbeleving. Er zijn talloze gelegenheden om tegen uw klanten ‘bedankt’ te zeggen (na een aankoop, abonnement op een nieuwsbrief, feedback van klanten, op feestdagen, verjaardagen van klanten, bij het bereiken van belangrijke mijlpalen in het bedrijf, enz.) Bekijk deze 10 basistypen van emails over klantenwaardering om uw eigen te inspireren:

‘Bedankt voor uw aankoop’ email

‘Bedankt voor het aanmelden’

‘Bedankt voor uw inschrijving’ email

‘Bedankt voor uw feedback’ email

‘Bedankt voor uw verwijzing’ email

Verjaardagsmail voor klant

Email verjaardag klanten

Bedrijfsmijlpaal bedankt email

Vakantie bedankt email

‘Bedankt voor uw loyaliteit’ email

Ready to take advantage of our free 14-day trial?

Customize and save our customer appreciation templates and send them out directly from LiveAgent. No credit card required.

Free Trial

Terug naar sjablonen Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.