Voorkom dat meerdere vertegenwoordigers aan hetzelfde Ticket werken. LiveAgent laat zien wie een ticket bekijkt en wie deze beantwoordt.

LiveAgent toont:
- Wie bekijkt een ticket
- Wie beantwoordt een ticket
De functie Agent Collision Detection is een essentieel en krachtig onderdeel van de ondersteuningsticketsoftware van LiveAgent. U hoeft zich nooit zorgen te maken over het verzenden van een herhaald antwoord. In samenwerking met het To Solve-algoritme zorgt conflictdetectie ervoor dat vertegenwoordigers geen ticket openen waaraan al wordt gewerkt.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Ontdek de kracht van een algemene inbox met LiveAgent, dé tool die al uw inkomende berichten zoals e-mails, telefoontjes, sociale mediaberichten en live chats stroomlijnt in één dashboard. Verhoog de efficiëntie van uw klantenservice, verbeter klantentevredenheid en bespaar tijd en geld. Probeer nu gratis en ervaar de voordelen zelf!
Ontdek het beste alternatief voor livechat
De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!
Ontdek hoe helpdeskmedewerkers essentieel zijn voor klantenondersteuning bij LiveAgent. Leer wat hun rol inhoudt, welke vaardigheden nodig zijn en hoe je ze aan je helpdesk kunt toevoegen om de workflow te verbeteren. Probeer onze gratis proefversie en verhoog je productiviteit met meer vertegenwoordigers.
Het gebruik van vertegenwoordigers
Optimaliseer de productiviteit van uw callcenter met LiveAgent! Verbeter vertegenwoordigersgebruik, verhoog klanttevredenheid en probeer gratis.





