Gratis proefperiode

CommuniGate Pro

Wat is CommuniGate Pro?

CommuniGate Pro is een carrier-grade unified communications-server die ook een ontwikkelingsplatform bevat. Er zijn API’s voor authenticatie en verschillende hulptoepassingen. Het systeem is gebaseerd op Internet Protocol en is geschreven in C++. CommuniGate Pro bevat ook een mailtransferagent met een webmailinterface die POP3/IMAP en SMTP ondersteunt. Het biedt zijn gebruikers geavanceerde filtering, de mogelijkheid om zich te abonneren op meerdere mailboxen, en ondersteunt SPAM en antivirusbescherming via modules.

Hoe kunt u CommuniGate Pro gebruiken?

CommuniGate Pro is een ideale oplossing voor ontwikkelaars en bedrijven die zich richten op de doe-het-zelf-aanpak. Het blijkt ook nuttig met zijn SPAM- en antivirusopties die u en uw bedrijfscommunicatie beschermen tegen ongevraagde of gevaarlijke e-mails. CommuniGate Pro e-mail biedt flexibiliteit voor iedereen die het nodig heeft, en het kan worden geïntegreerd met de LiveAgent helpdesksysteem.

Email afhandelen met CommuniGate Pro is een fantastische oplossing voor de meeste bedrijven die emailcommunicatie met flexibele opties moeten afhandelen. Bedrijven die een groot aantal klantenverzoeken moeten afhandelen en efficiënt moeten oplossen, kunnen echter LiveAgent om klanten blij te maken.

Een ticketsysteem voor de helpdesk kan u enorm helpen bij het bieden van elke vorm van klantenondersteuning. De LiveAgent-helpdesk kan al uw emailcommunicatie verzamelen en omzetten in tickets die gemakkelijk kan worden georganiseerd en verspreid tussen klantenondersteuningsvertegenwoordigers. De oplossing is volledig uitgerust, zodat uw workflow kan verbeteren en uw klanten tevreden kunnen worden.

Verbeter uw dagelijkse activiteiten met functies die gericht zijn op productiviteit. Organiseer uw tickets met filters, tags en afdelingen. U kunt ook uitgebreide tickets splitsen die extra aandacht en antwoord vereisen sneller met ingeblikte berichten. Klaar om de dag af te sluiten? Zorg ervoor dat u kantooruren of neem een pauze wanneer dat nodig is.

Email is niet het enige dat kan worden geïntegreerd. Stel uw callcenter en kennisbank in, maak een aangepaste live chatwidget voor uw website of maak verbinding met Facebook, Instagram , Twitter en Viber. Elk stukje communicatie wordt georganiseerd in het ticketsysteem, zodat u niet uw kalmte verliest en op de hoogte blijft van wat er gebeurt.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Wat zijn de voordelen van CommuniGate Pro?

  • Ontwikkelingsplatform
  • Flexibele mailtransferagent
  • Spam beveiliging
  • Antivirusbescherming via modules

Switch to ticketing with LiveAgent

Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent

FREE TRIAL

Hoe CommuniGate Pro integreren met LiveAgent?

Zodra u uw CommuniGate Pro email bij de hand heeft, kunt u deze eenvoudig verbinden met uw LiveAgent-ticketsysteem. Het proces is eenvoudig en duurt slechts een paar minuten om te voltooien. Bekijk de integratie-gids hieronder om te zien hoe u dit moet doen.

Communigate Pro-startpagina
Communigate Pro-startpagina
  • Moet u eerst CommuniGate Pro instellen? Ga naar hun website en download wat u nodig hebt. Neem een kijkje op de website en krijg alle hulp die je nodig hebt bij de installatie. Als u klaar bent met instellen, gaat u verder met de volgende stappen.
Communigate Pro downloadpagina
Download Communigate Pro
  • Als u alles klaar hebt, gaat u naar uw LiveAgent-account en gaat u naar Configuratie & Email & Emailaccounts. Klik op de oranje knop Maken en selecteer vervolgens Overig. Kies IMAP/POP3 tussen de twee opties.
CommuniGate Pro

CommuniGate Pro
  • Het enige dat u hoeft te doen, is uw gegevens in dit volgende gedeelte in te vullen. Uw e-mailadres, inloggegevens, wachtwoord evenals poort en server zijn verplichte velden. U kunt ook de afdeling selecteren die de emailcommunicatie van dit account zal afhandelen en andere instellingen opgeven. Als u klaar bent, klikt u onderaan op Toevoegen en bent u klaar.

De integratie is voltooid en u kunt het uitproberen. Controleer uw LiveAgent-ticketingsysteem en beantwoord met gemak emails van klanten. Als u meer wilt weten over klantenondersteuning en helpdesks, bekijk dan LiveAgent Academy-artikelen een>. U kunt ook meer te weten komen over LiveAgent door de onderstaande tourvideo te bekijken of door onze pagina met functies.

LiveAgent Product Tour

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Vaak gestelde vragen

Wat is CommuniGate Pro?

CommuniGate Pro is een carrier-grade unified communications-server die ook een ontwikkelplatform bevat. Er zijn een authenticatie-API en verschillende hulptoepassingen beschikbaar. Het systeem is gebaseerd op Internet Protocol en is geschreven in C++. Naast een webmailinterface bevat CommuniGate Pro een POP3/IMAP-compatibele emailtransferagent.

Hoe kunt u CommuniGate Pro gebruiken?

Ontwikkelaars en bedrijven die vertrouwen op doe-het-zelf-benaderingen zullen CommuniGate Pro een ideale oplossing vinden. Daarnaast is het uitgerust met functies die uw bedrijf beschermen tegen spam en virussen. Het kan ook worden geïntegreerd met de LiveAgent-helpdesk. CommuniGate Pro biedt flexibiliteit aan iedereen die dat nodig heeft.

Wat zijn de voordelen van CommuniGate Pro-integratie?

  • Ontwikkelingsplatform
  • Een flexibele mailtransferagent
  • SPAM-beveiliging
  • Antivirusbescherming via modules

Hoe CommuniGate Pro integreren met LiveAgent?

  • Ga naar LiveAgent en open Configuratie & Email & Emailaccounts
  • Maak een nieuwe aan en selecteer Ander & IMAP/POP3
  • Geef uw gegevens op en sla de wijzigingen op

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo