Partner
Wat is CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro is een uniforme communicatieserver die ook een ontwikkelingsplatform bevat. Er zijn API’s voor authenticatie en verschillende hulptoepassingen. Het systeem is gebaseerd op Internet Protocol en is geschreven in C++. CommuniGate Pro bevat ook een emailoverdrachtsagent met een webmailinterface die POP3/IMAP en SMTP ondersteunt. Het biedt zijn gebruikers geavanceerde filtering, de mogelijkheid om zich op meerdere mailboxen te abonneren en ondersteunt SPAM en antivirusbescherming via modules.
Hoe kunt u CommuniGate Pro gebruiken?
CommuniGate Pro is een ideale oplossing voor ontwikkelaars en bedrijven die zich richten op de doe-het-zelf-aanpak. Het blijkt ook nuttig met zijn SPAM- en antivirusopties die u en uw bedrijfscommunicatie beschermen tegen ongevraagde of gevaarlijke e-mails. CommuniGate Pro e-mail biedt flexibiliteit voor iedereen die het nodig heeft, en het kan worden geïntegreerd met het LiveAgent-helpdesksysteem.
Email afhandelen met CommuniGate Pro is een fantastische oplossing voor de meeste bedrijven die emailcommunicatie met flexibele opties moeten afhandelen. Bedrijven die echter een groot aantal klantverzoeken moeten afhandelen en efficiënt moeten oplossen, kunnen LiveAgent gebruiken om klanten blij maken.
Een ticketsysteem voor de helpdesk kan u enorm helpen bij het bieden van elke vorm van klantenondersteuning. De LiveAgent-helpdesk kan al uw emailcommunicatie verzamelen en deze omzetten in tickets die gemakkelijk kunnen worden georganiseerd en verdeeld tussen klantenondersteuningsvertegenwoordigers. De oplossing is volledig uitgerust, zodat uw workflow kan verbeteren en uw klanten tevreden kunnen worden.
Verbeter uw dagelijkse activiteiten met functies die gericht zijn op productiviteit. Organiseer uw tickets met filters, tags en afdelingen. U kunt ook uitgebreide tickets splitsen die extra aandacht vereisen en sneller reageren met ingeblikte berichten. Klaar om de dag af te sluiten? Zorg ervoor dat u kantooruren of neem een pauze wanneer dat nodig is.
Email is niet het enige dat kan worden geïntegreerd. Stel uw callcenter en kennisbank in, maak een aangepaste live chatwidget voor uw website of verbind Facebook, Instagram, Twitter en Viber. Elk stukje communicatie wordt georganiseerd in het ticketsysteem, zodat u niet uw kalmte verliest en op de hoogte blijft van wat er gebeurt.
Wat zijn de voordelen van CommuniGate Pro?
- Ontwikkelingsplatform
- Flexibele mailtransferagent
- Spam beveiliging
- Antivirusbescherming via modules
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Hoe CommuniGate Pro integreren met LiveAgent?
Zodra u uw CommuniGate Pro-email bij de hand heeft, kunt u deze eenvoudig verbinden met uw LiveAgent-ticketsysteem. Het proces is eenvoudig en duurt slechts een paar minuten om te voltooien. Bekijk de handleiding voor integratie hieronder om te zien hoe u dit doet.

- Moet u eerst CommuniGate Pro instellen? Ga naar hun website en download wat u nodig hebt. Neem een kijkje op de website en krijg alle hulp die je nodig hebt bij de installatie. Als u klaar bent met instellen, gaat u verder met de volgende stappen.

- Als u alles klaar hebt, gaat u naar uw LiveAgent-account en gaat u naar Configuratie & Email & Emailaccounts. Klik op de oranje knop Maken en selecteer vervolgens Overig. Kies IMAP/POP3 tussen de twee opties.


- Het enige dat u hoeft te doen, is uw gegevens in dit volgende gedeelte in te vullen. Uw e-mailadres, inloggegevens, wachtwoord evenals poort en server zijn verplichte velden. U kunt ook de afdeling selecteren die de emailcommunicatie van dit account zal afhandelen en andere instellingen opgeven. Als u klaar bent, klikt u onderaan op Toevoegen en bent u klaar.
De integratie is voltooid en u kunt het uitproberen. Controleer uw LiveAgent-ticketsysteem en beantwoord met gemak emails van klanten. Als u meer wilt weten over klantenondersteuning en helpdesks, bekijk dan LiveAgent Academy-artikelen. U kunt ook meer te weten komen over LiveAgent door de onderstaande tourvideo te bekijken of door onze pagina met functies te bladeren.
Frequently asked questions
Wat is CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro is een carrier-grade unified communications-server die ook een ontwikkelplatform bevat. Er zijn een authenticatie-API en verschillende hulptoepassingen beschikbaar. Het systeem is gebaseerd op Internet Protocol en is geschreven in C++. Naast een webmailinterface bevat CommuniGate Pro een POP3/IMAP-compatibele emailtransferagent.
Hoe kunt u CommuniGate Pro gebruiken?
Ontwikkelaars en bedrijven die vertrouwen op doe-het-zelf-benaderingen zullen CommuniGate Pro een ideale oplossing vinden. Daarnaast is het uitgerust met functies die uw bedrijf beschermen tegen spam en virussen. Het kan ook worden geïntegreerd met de LiveAgent-helpdesk. CommuniGate Pro biedt flexibiliteit aan iedereen die dat nodig heeft.
Wat zijn de voordelen van CommuniGate Pro-integratie?
De voordelen zijn: ontwikkelplatform, een flexibele mailtransferagent, SPAM-bescherming, antivirusbescherming via modules.
Hoe CommuniGate Pro integreren met LiveAgent?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe aan en selecteer Overige > IMAP/POP3. Vul uw gegevens in en sla de wijzigingen op.
Investeren in callcentersoftware kan leiden tot klantenbehoud en winst voor bedrijven, omdat betrokken klanten vaker kopen en meer uitgeven. Een goede klantenervaring kan de uitgaven zelfs met 140% verhogen. Een toename van slechts 5% in klantbehoud kan de winst op lange termijn verhogen tot 95%. Het is dus slim om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te bieden en klanten loyaal te houden. LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en meer.
Het gebruik van live chat en webchat kan bedrijven helpen bij het verbeteren van de klantenservice en het genereren van verkopen. Gratis online chat tools zorgen voor gepersonaliseerde klantenervaringen en hebben een hogere consumententevredenheid. LiveAgent biedt gratis webchat en live chat als communicatiekanalen aan, en het gebruik ervan leidt tot betere relaties met klanten en verkoop. 92% van de gebruikers heeft een positieve ervaring met live chat en 63% van de klanten zou een site eerder opnieuw bezoeken als ze via live chat met een vertegenwoordiger kunnen praten. Het gebruik van webchat kan bedrijven een concurrentievoordeel opleveren doordat slechts weinig bedrijven het aanbieden.
LiveAgent biedt verschillende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem software, cliëntenportaalsoftware, emailbeheersoftware en selfservicesoftware. Het biedt ook functies als integraties, alternatieven en een rondleiding. LiveAgent biedt ondersteuning via het ondersteuningsportaal en gegevensmigratie. Het bedrijf biedt ook aanpasbare sjablonen en een kostencalculator. LiveAgent biedt daarnaast ook sociale media en nieuwsbrieven. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens. Het bedrijf biedt ook VoIP-partners en heeft een partnerprogramma. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten.
De tekst beschrijft de producten en diensten van LiveAgent, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Verder worden er verschillende contactgegevens gegeven, zoals verkoopcontacten, sociale media en het aanmelden voor de nieuwsbrief. Er wordt ook informatie gegeven over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website.