Partner
Wat is Progress Imail server?
Progress IMail-server is een betrouwbaar en veelzijdig emailsysteem dat eenvoudig kan worden opgezet en onderhouden. Het is een geweldig zakelijk emailsysteem en wordt ook gebruikt door onderwijs- en overheidsorganisaties. Progress IMail biedt weinig onderhoud en biedt een gemakkelijke en hoogwaardige manier van communiceren. Het wordt gebruikt door meer dan een miljoen gebruikers wereldwijd en beschermt hun communicatie met antivirusbescherming en verbeterde beveiliging.
Hoe kunt u de Progress IMail-server gebruiken?
Als uw bedrijf een betrouwbare en gemakkelijk te onderhouden emailserver nodig heeft, is de Progress IMail-server de juiste keuze. Het is ook zeer betaalbaar, dus het zal uw bedrijfsbudget niet verpesten.Progress IMail-server maakt het mogelijk om één domein te delen met 10 gebruikers met de gratis starterseditie. Als u uw emailondersteuning wilt verbeteren en een groter aantal klantproblemen wilt oplossen, is het een goed idee om uwProgress IMail-server te verbinden met het LiveAgent helpdesksysteem.
LiveAgent kan helpdesks metProgress IMail-server ondersteunen met zijn geavanceerde ticketingsysteem. Dit kan klantenondersteuningsmedewerkers helpen om grotere aantallen klantenverzoeken af te handelen, de efficiëntie te verhogen en ondersteuning van betere kwaliteit te bieden. Alle klantencommunicatie wordt omgezet in tickets die gefilterd, georganiseerd , en getagd zoals nodig door elke individuele vertegenwoordiger. Er zijn ook tal van meer ticketfuncties die het werk voor iedereen gemakkelijker maken.
Naast filteren en organiseren, bevatten ticketfuncties ook tijdregels, verantwoordelijkheid en afdelingen om vertegenwoordigers te helpen de dagelijkse nuances van het werk efficiënt te verwerken. Beheer contacten of vertegenwoordigersprofielen om een efficiënt bedrijf te creëren, of stel kantooruren samen met pauzepauzes om de werk-privébalans stabiel te houden. Als u er klaar voor bent, kunnen vertegenwoordigers badges verzamelen dankzij gamificatie functies die het werk leuker kunnen maken.
Een ander voordeel is dat LiveAgent ook verbinding maakt met andere communicatiekanalen. Een live chatwidget maken voor uw website, een effectief callcenterinstellen, en het creëren van informatieve artikelen voor uw klantenportaal helpen allemaal om de klantentevredenheid te verbeteren. Maak gebruik van uw sociale mediakanalen – Facebook, Twitter, Instagram, en zelfs Viber en bereik klanten waar ze hun tijd doorbrengen.

Wat zijn de voordelen vanProgress IMail-server?
- Onderhoudsarme emailserver
- Antivirus- en antispambeveiliging
- Gratis abonnement en eerlijke prijzen beschikbaar
- Eenvoudige installatie
Get the most out of your email server
Connect Progress IMail Server with your LiveAgent help desk today and provide first-class customer support
HoeProgress IMail-server te integreren
LiveAgent kan eenvoudig verbinding maken met deProgress IMail-server via IMAP/POP3. Het proces kan eenvoudig worden afgehandeld in de LiveAgent-instellingen en het duurt slechts een paar minuten om het te voltooien. Ontdek hieronder hoe u uw emailaccount kunt koppelen aan het LiveAgent-ticketsysteem.

- Als u nog geen account voor Progress IMail-server email hebt ingesteld, ga dan naar hun website en download alles wat u nodig hebt. Nadat u het hebt ingesteld, gaat u verder met de volgende stappen waarin het configuratieproces wordt uitgelegd.

Wanneer Progress IMail Server is geconfigureerd en klaar is voor gebruik, opent u LiveAgent Configuration & Email & Emailaccounts. Tik op de oranje knop Maken en selecteer Overig. Selecteer vervolgens IMAP/POP3.

- Nu hoef u alleen maar uw gegevens in te voeren – email, gebruikersnaam, wachtwoord, welke ophaalmethode u wilt en welke server en poort u nodig hebt. Verder kunt u de afdeling selecteren waarnaar de tickets uit deze email moeten worden verzonden, en een authenticatiemethode. Klik op Opslaan om het proces te voltooien.

U bent klaar en uw ticketsysteem haalt nu alle emails van klanten op van de Progress IMail-server. Zorg ervoor dat u ze regelmatig controleert, reageert en problemen van klanten oplost. Bekijk de onderstaande tourvideo om meer te zien van de mogelijkheden van LiveAgent, of blader door de -functies en Academy-artikelen voor meer informatie over het gebruik van helpdesksoftware.

Frequently asked questions
Wat is Progress IMail Server?
Progress IMail Server is een eenvoudig te configureren en gemakkelijk te onderhouden berichtensysteem dat betrouwbaar en veelzijdig is. Het wordt door bedrijven, overheden en onderwijsorganisaties gebruikt als een geweldig emailsysteem.
Hoe kunt u Progress IMail Server gebruiken?
De Progress IMail-server is de juiste keuze als uw bedrijf een betrouwbare, gemakkelijk te onderhouden emailserver nodig heeft. Dit product is ook zeer betaalbaar, zodat uw bedrijf de bank niet hoeft te breken om het te kopen. Met gratis startersversies van Progress IMail kunnen gebruikers één domein delen met 10 gebruikers. Door Progress IMail en LiveAgent met elkaar te verbinden, kunt u uitstekende emailondersteuning bieden en een groter aantal klantenproblemen beheren.
Wat zijn de voordelen van Progress IMail Server?
De voordelen zijn: onderhoudsarme emailserver, antivirus- en antispambescherming, gratis abonnement en eerlijke prijzen beschikbaar, eenvoudige installatie.
Hoe Progress iMail Server integreren met LiveAgent?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe email en selecteer Overige. Selecteer IMAP/POP3, vul uw gegevens in en klik op Opslaan.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
LiveAgent is een klantenbeheer software die verschillende onderscheidingen heeft gewonnen in diverse categorieën, zoals helpdesksoftware en live chatsoftware. Het biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten of kredietkaart nodig en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. LiveAgent leeft volledig de AVG-richtlijnen na en heeft een Programma voor het Onthullen van Kwetsbaarheden. Het beloont gebruikers voor het melden van veiligheidskwetsbaarheden en biedt €100 per geverifieerde kwetsbaarheid.
Wat maakt klantenservice uitstekend?
LiveAgent is een bedrijf dat klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere software biedt. Ze hebben een portal voor ondersteuning en bieden gegevensmigratie aan. Het bedrijf heeft meerdere prijzen en certificaten gewonnen en heeft ook een partnerprogramma. Het opstarten van een LiveAgent-account wordt beschreven en er is een melding over het gebruik van cookies op hun website.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.
Het artikel bespreekt hoe bedrijven hun klantenservice kunnen verbeteren door te zorgen voor een perfecte mobiele respons, aandacht te besteden aan sociale media en selfservice, en het implementeren van klantenservice met meerdere kanalen. Belangrijke vaardigheden voor klantenservicemedewerkers zijn effectief luisteren, geduld en empathie tonen. Bedrijven kunnen hun klantenservice uitbreiden naar sociale media en sjablonen gebruiken om vragen te beantwoorden. Het gebruik van klantenservicesoftware, zoals LiveAgent, kan de workflow van vertegenwoordigers verbeteren en de klanttevredenheid verhogen, en er wordt een gratis proefperiode aangeboden.