Fontumi integration
Partner website
Wat is Fontumi?
Fontumi is een Colombiaanse provider van internettelefonie | VoIP | SIP-trunk, waarmee geavanceerde telecommunicatiediensten worden gecreëerd voor Colombia en andere landen van Latijns-Amerika, zoals Peru, Chili of Mexico.
Fontumi ontwerpt apps en telecommunicatiediensten voor bedrijven en callcenters van elke omvang.
Fontumi biedt:
- Zonder permanentie of maandelijkse clausule.
- Aangepaste beller-ID
- Automatische oproepen
- Virtuele PBX, DID en opname.
- Belknop
- Automatische telefonische enquêtes.
Hoe kunt u het gebruiken?
LiveAgent en Fontumi zijn nu partners, waardoor de Fontumi-integratie eenvoudiger dan ooit is geworden. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor het verbinden van een Fontumi VoIP-nummer met uw callcenter.
Als u Fontumi wilt verbinden met het LiveAgent-callcenter, logt u in op uw LiveAgent-account en volgt u de instructies.
1. Log in op uw LiveAgent-account
2. Navigeer naar Nummers
3. Zoek naar Fontumi
4. Klik op toevoegen
5. Voer de vereiste inloggegevens in
Kosten van integratie van Fontumi:
Fontumi en LiveAgent zijn partners. Dus als je een abonnement hebt bij LiveAgent, is de integratie gratis. Fontumi brengt echter kosten in rekening voor zijn diensten, aangezien het bedrijf afzonderlijk opereert.
Voordelen van Fontumi
- Kostenefficiënt
- Verbeterde CX
- toegang over heel Colombia
- hoge betrouwbaarheid
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Fontumi integration!
Frequently Asked Questions
Wat is Fontumi?
Fontumi is een Colombiaanse provider van internettelefonie | VoIP | SIP-trunk, waarmee geavanceerde telecommunicatiediensten worden gecreëerd voor Colombia en andere landen van Latijns-Amerika, zoals Peru, Chili of Mexico.
Hoeveel kost het om Fontumi te integreren met LiveAgent?
LiveAgent heeft Fontumi al geïntegreerd. Integratie is dus gratis. Houd er echter rekening mee dat Fontumi kosten in rekening brengt voor zijn diensten.
Hoe implementeert u een Fontumi VoIP-nummer in LiveAgent?
Zoals we eerder vermeldden, maakt Fontumi al deel uit van LiveAgent. Log gewoon in en volg deze handleiding: Navigeer naar Configuraties > Bel > Cijfers > Fontumi. Voeg het VoIP-nummer toe en gebruik het meteen.
How to use custom fonts in LiveAgent
This article explains how to use custom fonts in various LiveAgent segments. Google Fonts is recommended as they are free, compatible with different programming languages, and easy to use. Users can filter fonts by style or language, and add font families to the "selection drawer" where they can view and manage chosen fonts. It's important to be selective to prevent a slowdown in site loading time. CSS code can be copied and pasted into any "Custom CSS" section of LiveAgent, and examples are provided for mail templates, chat window, contact form, and knowledge base articles.
Hoe de LiveAgent Magento-extensie te installeren
LiveAgent biedt een uitgebreide klantenservicesoftware en VoIP-telefoonsystemen, met integraties voor een verbeterde klantenervaring. Het platform ondersteunt ook selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware en klachtenbeheerssystemen. Daarnaast biedt het een scala aan functies en integraties voor een efficiënte en flexibele oplossing voor het bouwen en beheren van online winkels, zoals Magento. LiveAgent biedt ook integraties met yuutel en Mixvoip om operationele productiviteit te verbeteren.