Partner
Wat is iFON?
IFON is een innovatief telecommunicatiedienstbedrijf dat overal op internet beschikbaar is. Het bedrijf levert sinds 2004 diensten in heel Europa.
LiveAgent is een iFON-partner en biedt gratis VoIP-integratie.

Hoe kunt u uw iFON VoIP-nummer in LiveAgent verbinden?
De eerste stap is aanmelden met iFON om een VoIP-nummer te krijgen. De tweede stap is om in te loggen op uw LiveAgent-account. Als u nog geen LiveAgent-account heeft, kunt u onze gratis proefperiode van 14 dagen gebruiken. De derde stap wordt hieronder weergegeven.


Voordelen van het gebruik van VoIP:
- lage onderhoudskosten
- verbeterde productiviteit
- gratis integratie
- verbeterde klantenervaring
Als u meer wilt weten over hoe callcentersoftware werkt, bekijk dan de onderstaande video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Wat is iFON?
iFON is een bedrijf dat telecommunicatiediensten aanbiedt, waartoe ook VoIP behoort.
Waar kan ik een VoIP-nummer krijgen?
Er zijn veel VoIP-providers over de hele wereld. Als u uw VoIP-nummer gemakkelijk met LiveAgent wilt integreren, vindt u hier een lijst met LiveAgent's - VoIP-partners .
Hoe kunt u een VoIP-nummer aansluiten in LiveAgent?
Aangezien LiveAgent samenwerkt met veel VoIP-providers, hebben we besloten om ze onderdeel te maken van LiveAgent voor eenvoudige implementatie. Ga gewoon naar Configuraties - Bellen - Nummers - Maken . Daarna kiest u een VoIP-provider, voer het VoIP-nummer in en druk op de knop Toevoegen.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die partnerschappen aangaat met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook leermiddelen zoals een blog, woordenlijst en webinars. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangen gebruikers inloggegevens om direct toegang te krijgen tot hun account. De website maakt gebruik van cookies en biedt een persoonlijk gesprek om te ontdekken hoe het bedrijf kan helpen.
Bedrijven kunnen 24/7 ondersteuning bieden via kennisbanken en selfserviceportals. Als klanten geen antwoorden kunnen vinden, wenden ze zich tot andere kanalen zoals callcentra. Het gebruik van helpdesksoftware kan SLA's beheren en klantenportalen creëren. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en integraties met VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, en emailbeheersoftware. Bedrijf over ons informatie en partnerschap zijn beschikbaar op de website.
LiveAgent biedt een reeks tools voor klantenservice, zoals rapportagemogelijkheden, klantenformulieren en contactcenter software. Het programma is gemakkelijk te gebruiken en kan helpen bij het genereren van leads en het minimaliseren van spam. LiveAgent biedt ook de mogelijkheid om een kennisbank met ondersteuningsdocumentatie te creëren om selfservice mogelijk te maken en de werkdruk van het team te verminderen. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen en 24/7 klantenservice beschikbaar. Contacteer de sales afdeling voor meer informatie.
Vonage is een API-platform dat wereldwijd actief is en bedrijven helpt om revolutionaire communicatie-ervaringen voor hun klanten op te bouwen. Het werkt samen met LiveAgent om de beste klantenervaring te bieden voor callcenters en biedt vele voordelen zoals kostenbesparing, wereldwijde toegang en betrouwbare communicatie. LiveAgent brengt geen extra kosten in rekening voor de integratie met Vonage. Het integratieproces is eenvoudig en effectief. Een gratis proefperiode van 14 dagen is beschikbaar om de integratie te testen. Vonage biedt verschillende kanalen voor klantenondersteuning, maar heeft geen live chatondersteuning. Benemen is een ander telefoniebedrijf dat ook VoIP-diensten levert en samenwerkt met LiveAgent. Het integreren van Benemen in LiveAgent is gratis en biedt vele voordelen zoals verbeterde CX, lagere kosten en betrouwbaarheid.