Partner
Wat is Google Sheets?
Google Spreadsheets is een spreadsheetprogramma dat is opgenomen in het kantoorpakket van Google Documenten. Het is gratis en browsergebaseerd zodat iedereen het kan gebruiken voor zijn persoonlijke of zakelijke behoeften.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Google Spreadsheets om nieuwe bladen bij te houden die aan uw mappen zijn toegevoegd. U kunt ook volledig nieuwe bladen of sjablonen maken, teksten toevoegen, bladen uploaden of ze vinden via de LiveAgent-integratie.
Voordelen
- Houd nieuwe bladen bij in uw dashboard
- Creëer, voeg toe, upload of deel bladen vanuit LiveAgent
Zapier is een service gemaakt voor het integreren van twee apps via een trigger- en actiesysteem. U kunt Google Sheets integreren met LiveAgent via Zapier. U hebt geen codeervaardigheden nodig.

Scroll naar beneden en ga binnen enkele minuten naar de sectie met de naam Connect LiveAgent + Google Sheets. Kies uw trigger en actie in dit gedeelte. Er zijn meerdere keuzes waaruit u kunt kiezen.
Als voorbeeld laten we u een integratie met Google Spreadsheets zien die een nieuwe of bijgewerkte spreadsheetrij activeert met LiveAgent-actie Gesprek maken. U kunt deze integratie gebruiken om uw vertegenwoordigers op de hoogte te houden van nieuwe dingen in uw bladen. Als u klaar bent met het selecteren uit de lijst met integraties, klikt u op de blauwe knop Verbinden om door te gaan.

Log in op uw Google Sheets-account en ga verder met het instellen van de trigger.

U kunt de trigger ook testen voordat u de integratie voltooit. We raden u aan dit te doen, maar u kunt deze stap overslaan.

Stel nu LiveAgent-actie in. In ons geval moeten we verplichte velden invullen over het gesprek dat LiveAgent maakt wanneer er een nieuw of bijgewerkt blad is.

Als u klaar bent, test u de integratie om te zien of deze werkt. U kunt ook uw emailtickets bekijken en het bericht over updates of nieuwe bladen opzoeken.

U bent klaar. Geniet van uw nieuwe integratie.


Voel u vrij om terug te keren naar deze gids wanneer u meer integraties wil
Frequently asked questions
Waar worden Google Spreadsheets voor gebruikt?
Google Spreadsheets worden voornamelijk gebruikt voor de organisatie en analyse van gegevens of andere informatie.
Wat zijn de voordelen van de integratie van Google Spreadsheets met LiveAgent?
De voordelen zijn onder meer: u hoeft niet te schakelen tussen platforms, u krijgt een melding over nieuwe Google Spreadsheets, u kunt Google Spreadsheets maken/delen vanuit uw LiveAgent.
De WordPress interne koppeling plug-in van Quality Unit vereenvoudigt interne linkbuilding met functies zoals automatisch koppelen en bulkimport van doelzoekwoorden. De plug-in kan ook automatisch relevante zoekwoorden importeren en aangepaste linkdoelen instellen. LiveAgent biedt integratie met Highrise, een CRM-tool voor klantbeheer, waardoor klantinformatie direct gebruikt kan worden voor effectieve klantenondersteuning. Functies zoals Realtime Typeweergave helpen bij het versnellen van chatondersteuning voor klanten. Gratis download en 24/7 klantenservice beschikbaar.
LiveAgent biedt verschillende software-oplossingen voor klantenservice, inclusief VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware en e-mailbeheersoftware. Het bedrijf heeft ook een blog, woordenlijst en academie om klanten te helpen. LiveAgent is momenteel bezig met het opstarten van de LiveAgent-dashboard van de klanten en zal deze aan hen verstrekken zodra het installatieproces is voltooid.
De tekst gaat over het belang van een grote en actieve e-maillijst voor effectieve emailmarketing. Om lijstverloop te verminderen, moeten marketeers hun database schoonmaken en hun e-mailmarketingstrategie verbeteren. Acquisitie-e-mails zijn cruciaal voor het opbouwen van een e-maillijst. Het is belangrijk om waardevolle inhoud te leveren en potentiële abonnees aan te moedigen om zich aan te melden, en afmeldingslinks toe te voegen. De tekst verwijst ook naar de software van LiveAgent voor klantenservice en sociale media.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.