MySQL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
MySQL Privacybeleid
Wat is MySQL?
MySQL is een relationeel databankbeheersysteem dat is gebaseerd op SQL. Het wordt meestal gebruikt voor webdatabanken en het kan informatie opslaan over beschikbare producten in de online winkel.
Hoe kunt u het gebruiken?
Deze integratie volgt updates over uw nieuwe klanten, kolommen en rijen in uw zoekopdrachten. U kunt er ook nieuwe rijen mee maken, klanten beheren, gesprekken voeren en rijen zoeken in zoekopdrachten
Voordelen
- Houdt uw inventaris overzichtelijk
- Nooit meer schakelen, alles is beschikbaar in één enkele oplossing
Frequently Asked Questions
Wat is MySQL?
MySQL is een databaseservice die voornamelijk wordt gebruikt voor webdatabases. Het kan bijvoorbeeld uw hele eCommerce-inventaris veilig opslaan.
Wat zijn de belangrijkste kenmerken van MySQL?
MySQL is een relationeel databasebeheersysteem. Het is gebaseerd op SQL-query's en maakt toegang tot en beheer van tabelrecords mogelijk. Het is gemakkelijk te gebruiken, veilig en schaalbaar. Bovendien is het zeer flexibel en kan het gratis worden gedownload. Belangrijk is dat het werkt in overeenstemming met de client/server-architectuur.
Maakt LiveAgent het gebruik van MySQL mogelijk?
Met LiveAgent kunt u MySQL gebruiken, waarmee u relationele databanken kunt beheren. Hierdoor kunt u meldingen over nieuwe klanten ontvangen, uw klantenservice tijd besparen met behulp van één interface, en u kunt uw klanten beheren met LiveAgent.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.
Axialys is een technologiebedrijf dat sinds 1999 een SaaS-softwaresuite aanbiedt om telefoonsystemen en klantenrelaties efficiënt te beheren. Ze bieden VoIP-oplossingen voor center en sales teams en zijn goed te integreren met LiveAgent-callcentersoftware. LiveAgent maakt het beheren en runnen van callcenters eenvoudiger met geavanceerde functies zoals aangepaste IVR-structuren en oproepopnames. Axialys is gemakkelijk te gebruiken en een goede keuze voor bedrijven van elke omvang die hun klantrelaties willen verbeteren en producten willen verkopen.
Nieuwsbrieven zijn nog steeds relevant en bieden voordelen, zoals hogere ROI en meer verkeer naar de website. LiveAgent biedt opties voor marketing- en ondersteuningsdiensten automatisering. Emailmarketing heeft verschillende geautomatiseerde opties, zoals welkom, gepersonaliseerde en feedback e-mails. Verkoopmails moeten persoonlijk en gericht zijn en een duidelijke oproep tot actie bevatten. Nieuwsbrieven blijven belangrijk, maar moeten waarde bieden en voldoen aan wetgeving. Emailautomatisering verhoogt verkoop en betrokkenheid van klanten.
Het artikel gaat over het belang van effectieve e-mailsjablonen en e-mailautomatisering in marketing. Voorbeelden worden gegeven van sjablonen voor verlengingsmails, herinneringsmails en acquisitie-e-mails. Bedrijven die geautomatiseerde e-mails verzenden hebben meer kans om relevante berichten te verzenden die overeenkomen met de aankoopcyclus van hun klanten en zo hun verkoop te verhogen. Daarnaast wordt er informatie gegeven over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website. Er wordt aangeboden om een demo te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen en er zijn verschillende communicatiekanalen beschikbaar.