WooCommerce integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Wat is WooCommerce?
WooCommerce is een gratis ecommerce plug-in voor WordPress. Het kan u helpen om van uw website een ecommercesite te maken waarmee u uw producten of diensten kunt verkopen. Als u WooCommerce wilt gaan gebruiken, hebt u alleen een WordPress-site nodig en bent u klaar om te gaan.
WooCommerce heeft alle belangrijke functies die u nodig hebt om een geweldige eshop te creëren. Het heeft geweldige blogfuncties, producten, kassasystemen, aangepaste categorieën, tags, product beoordelingen en recensies, en onbeperkte fotogalerijen onder andere.
De mogelijkheden zijn eindeloos: u kunt beginnen met het verkopen van zowel digitale als fysieke goederen, aangesloten producten verkopen, verzendopties aanbieden, betaling gateways, belastingopties en zelfs ondersteuning voor geolocatie. WooCommerce kan u ook helpen met beter orderbeheer en winkeloptimalisatie, zodat meer mensen uw producten online zullen vinden.
Hoe kunt u het gebruiken?
De WooCommerce-plug-in kan worden gebruikt om nieuwe klanten, kortingsbonnen, bestellingen, producten, regelitems in een bestellen of om abonnementen van LiveAgent te bekijken. U kunt het ook gebruiken om coupons, klanten, bestellingen, producten en abonnementen te maken en bij te werken, allemaal vanuit uw helpdesksoftware.
Klantenondersteuning blijft een cruciaal onderdeel van elke fysieke of online winkel. Gebruik WooCommerce om uw fysieke of digitale producten te verkopen en tegelijkertijd de beste klantenservice te bieden. De verbinding tussen LiveAgent en WooCommerce kan ervoor zorgen dat uw klantenondersteuningsteam altijd op de hoogte is van uw bestellingen van klanten en behoeften.
Voordelen van het implementeren van de WooCommerce-plug-in
- Een alles-in-één tool voor ecommerce en klantenservice
- Meldingen over uw ecommercebestellingen rechtstreeks in uw helpdesksoftware
- Hiermee kunt u vanuit één oplossing aangepaste CRM-velden maken en bijwerken
Hoe WooCommerce te integreren met LiveAgent
- U kunt LiveAgent verbinden met WooCommerce via onze systeemeigen integratie. U kunt het vinden in het configuratiescherm van LiveAgent. Ga naar uw account en open Configuratie > Systeem > Plug-ins en zoek de plug-in WooCommerce Orders in de lijst. Klik op de activeringsschakelaar en LiveAgent zal opnieuw opstarten.
- Zoek na het opnieuw opstarten de WooCommerce Orders-plug-in actief bovenaan de lijst en klik op de tandwielconfiguratieknop. Voer uw winkel-URL, Admin Slug, Consumer Key en Consumer Secret in en klik op Opslaan.
- U bent klaar en de plug-in is actief. U zou uw WooCommerce-bestellingen in uw ticketweergave moeten kunnen zien en nieuwe betalingen kunnen maken. Klik op Bewerken om door te verwijzen naar WordPress en de bestelinformatie te bewerken.
Hoe WooCommerce te integreren met LiveAgent via Zapier
Als u een integratie op maat wilt maken, kun je dat proberen met Zapier. Als je geen Zapier-account hebt, maak hier een account. Ga daarna verder naar de LiveAgent + WooCommerce-integratiepagina.
U kunt uw eigen triggers en acties selecteren om een aangepaste integratie tussen de twee apps te creëren. Een trigger in de ene app activeert de actie in de tweede app, waardoor een integratie tussen de twee ontstaat.
- Scrol omlaag naar de sectie LiveAgent + WooCommerce verbinden in minuten. Hier kunt u kiezen wat er gebeurt binnen uw aangepaste integratie.
Er zijn meerdere opties om uit te kiezen, dus bedenk wat voor soort workflow u wilt. Wanneer u de trigger en actie hebt geselecteerd, klikt u op de blauwe knop Doorgaan.
- De volgende stap is eenvoudig genoeg, hoewel deze kan variëren afhankelijk van de trigger en de actie-opties die u kiest. In ons geval moesten we inloggen op de trigger-app met onze WordPress-inloggegevens en toegang geven tot Zapier. Er is ook een triggertest die de verbinding met de trigger-app controleert.
- De volgende stap is de actieconfiguratie. We hebben de actie Conversatie makengeselecteerd, wat betekent dat er een email wordt verzonden naar ons ticketsysteem telkens wanneer er een nieuw product wordt toegevoegd in WooCommerce.
We moesten een respectievelijke LiveAgent afdeling selecteren, emailadressen invullen, de onderwerp en tekst van het bericht en vul niet-verplichte velden in, zoals namen, emailkopieën en bericht-ID.
De laatste stap is de integratietest, dus ga je gang en test uw workflow. U kunt ook uw LiveAgent-dashboard controleren om te zien of u emailmeldingen heeft ontvangen.
Frequently Asked Questions
Wat is WooCommerce?
WooCommerce is een eCommerce-plug-in voor WordPress-websites, waarmee kleine en middelgrote bedrijven de gewenste online winkel kunnen bouwen.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van WooCommerce met LiveAgent?
U krijgt informatie over uw bestellingen in LiveAgent, houdt de bestel-ID, status en waarde bij vanuit één oplossing.
Bedrijven moeten voldoen aan de verwachtingen van klanten om hogere tevredenheids- en retentiepercentages te bereiken. Klantenservice met meerdere kanalen, zoals multichannel en omnichannel, biedt voordelen zoals verhoogde ROI, verbeterde klantervaring en inzichten, kostenbesparing en beter begrip van klanten. Live chatten is erg populair, evenals aandacht besteden aan sociale media en selfservice. Universal Telecom biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, callcentersoftware en emailbeheersoftware met kwaliteit en certificaten. Meld u aan voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en aanbiedingen.
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesk software met spraakcommunicatie, geavanceerde automatisering en meer dan 175 integraties. Het biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en is geschikt voor het beheren van alle klantvragen vanuit één interface. Yootel is een VoIP-operator die zakelijke telefonie-oplossingen biedt, zoals Centrex, Trunk Sip en uniforme communicatie, evenals marketingoplossingen en een beheeroplossing voor contactcentra.
Nieuwsbrieven zijn nog steeds relevant en bieden voordelen, zoals hogere ROI en meer verkeer naar de website. LiveAgent biedt opties voor marketing- en ondersteuningsdiensten automatisering. Emailmarketing heeft verschillende geautomatiseerde opties, zoals welkom, gepersonaliseerde en feedback e-mails. Verkoopmails moeten persoonlijk en gericht zijn en een duidelijke oproep tot actie bevatten. Nieuwsbrieven blijven belangrijk, maar moeten waarde bieden en voldoen aan wetgeving. Emailautomatisering verhoogt verkoop en betrokkenheid van klanten.
Dit artikel gaat over klantenservice via e-mail en het belang van efficiëntie en het behouden van de merkstem van het bedrijf. Er worden verschillende oplossingen besproken, waaronder klantenportalen, e-mailsjablonen en de klantenservicesoftware LiveAgent. Ook worden er tips gegeven over het opstartproces en het partnerprogramma van LiveAgent. Daarnaast is er informatie over Sendmail SendPulse, een marketingautomatiseringsplatform met meerdere kanalen en over Axigen Software, een oplossing voor e-mailbeheer. Integrately kan worden gebruikt voor integraties tussen LiveAgent en andere apps en er worden migratiediensten aangeboden. LiveAgent biedt klantenserviceoplossingen, waaronder VoIP-telefoniesystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheerssystemen.