Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Verloop

Wat is verloop?

Verloop vindt plaats wanneer een klant zijn abonnement bij uw bedrijf stopzet en geen gebruik meer maakt van uw producten of diensten. Verloop wordt ook wel klantenverloop genoemd. Er zijn veel problemen die het klantenverloop verhogen. Een daarvan is een slechte klantenservice.

Neem alle klanten die u verliest gedurende een bepaalde tijd en deel dit aantal door de som van klanten die u had aan het begin van een geselecteerde periode. Op deze manier kunt u uw klantenverloop berekenen.

Het is beter om klanten te behouden en te verzorgen. Een manier is om een ​​geweldige klantenservice te bieden met LiveAgent.

Vaak gestelde vragen

Wat is verloop?

Het verloop is een index die laat zien hoeveel klanten ons in een bepaalde periode hebben verlaten. Het laat ons zien hoe waardevol het product dat u aanbiedt is en hoe u klanten bij uw merk kunt houden.

Hoe het verloop berekenen?

Om het verlooppercentage te berekenen, trekt u het aantal gebruikers dat aan het einde van de maand bij u is af van het aantal gebruikers op een bepaalde dag (bijvoorbeeld het begin van de maand). Vervolgens moet het verkregen aantal worden gedeeld door het eerste aantal gebruikers en krijgen we het percentage dat de churn-snelheid is. Bijvoorbeeld: (1000-200) / 1000 = 80% churn rate

Wat kan een bedrijf doen om het verloop te verminderen?

Om het verloop te verminderen, moet het bedrijf blijven analyseren waarom dit plaatsvindt. Contact opnemen met klanten die het merk willen verlaten, kan bijvoorbeeld helpen. We winnen dan twee dingen: een kans om de klant te behouden en kennis over de reden van vertrek. Ook cliënteducatie is erg belangrijk. Het hangt bijvoorbeeld samen met het feit dat de klant weet bij wie hij moet zijn bij een probleem. Wat kunt u nog verbeteren? Zeker klantenservice, waarvan het niveau een enorme impact heeft op de klantenbenadering, evenals het bieden van winst aan klanten die bij je merk zijn en er trouw aan zijn.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.