Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Zendesk Talk.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent?

Migreer eenvoudig van Zendesk naar LiveAgent. Ons ondersteuningsteam staat klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft en we zullen uw gegevens gratis migreren!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Zendesk Talk verus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Zendesk Talk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Live Chat in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt Callcenter in abonnement aan voor €72/medewerker/maand .
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Selfservice in abonnement voor €121/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand .
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Instagram-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Viber-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels..
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt een kennisbank in abonnement voor €121/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt een klantenforum in abonnement voor €152/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt automatisering en regels in abonnement voor €72/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt API-functies in abonnement voor €72/medewerker/maand .
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zendesk Talk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewwerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte websites in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnementen voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticketplan voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
server - illustration

Gratis gegevensoverdracht

Onze ondersteuningsmedewerkers staan ​​klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft, dus neem gerust contact met ons op! Terwijl we uw gegevens overdragen, kunt u een pauze nemen en wachten tot u uw nieuwe account van LiveAgent kunt gebruiken en de beste ondersteuning kunt bieden aan uw klanten.

Wilt u graag zelf uw gegevens migreren?

We bieden een migratie plug-in van Zendesk. Klik hier voor meer informatie!

monitor plug in - illustration

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Zendesk Talk?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Klaar om te migreren van Zendesk Talk to LiveAgent?

Ontvang enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordiges. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer uw gegevens vandaag nog vanuit Zendesk Talk

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Zendesk Talk migratie
Ben je op zoek om je data van Samanage naar een andere oplossing te migreren? Neem een kijkje bij LiveAgent en zie wat de voordelen zijn. Start je gratis proef vandaag.

Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en handige tools voor klantenbeheer. Het platform heeft meer dan 175 functies en integraties, 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Bedrijven als Huawei, BMW en Yamaha gebruiken het al om wereldklasse ondersteuning te bieden aan klanten. LiveAgent biedt een gratis proefperiode en verschillende maandelijkse prijsopties, afhankelijk van de grootte van het bedrijf. Het is de best beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2020.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Migreer van Chaport naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

LiveAgent biedt uitstekende klantenservice met 24/7 ondersteuning en de ultieme helpdesk oplossing met handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. Door over te stappen naar LiveAgent kunt u meer besparen en uw rendement op investering verhogen. U kunt kiezen uit 43 verschillende vertalingen en widgets aangepast aan de taal. Het migreren van Chaport naar LiveAgent biedt veel voordelen, waaronder de uitstekende klantenservice en de ultieme helpdesk oplossing. Krijg LiveAgent volledig gratis of kies voor een van de drie betalende abonnementen.

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

LiveAgent is een top-rated helpdesksoftware voor kleine en middelgrote bedrijven, met ondersteuning via e-mail, sociale media en telefoonintegratie. Het biedt verschillende abonnementen met handige rapportagefuncties en integraties met sociale media. LiveAgent wordt geprezen voor de verbeterde responstijd en klantenservice, en het migreren vanuit andere software zoals HappyFox, Vocalcom, Front en Extend is mogelijk. Er is een gratis proefperiode beschikbaar zonder creditcard. Kies uit verschillende abonnementen met 24/7 ondersteuning en meer dan 175 functies.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

Ondernemingshelpdesksoftware kan communicatie van klanten verzamelen in één interface, inclusief emails, live chats, sociale media en oproepen. Dit kan taken automatiseren om een efficiënte workflow te creëren en voordelen zijn onder meer hogere omzet, klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten en kortere responstijden. Helpdesksoftware voor grote ondernemingen biedt hulp aan klanten en kan efficiënt en effectief alle vragen van klanten beheren. LiveAgent biedt dergelijke softwareopties en bijkomende ondersteuning.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

LiveAgent biedt een gratis datamigratie van Desk.com naar LiveAgent. Geniet van meer dan 179 helpdeskfuncties en meer dan 40 integraties binnen LiveAgent.

Migreren vanuit Desk.com?

Het bedrijf LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en andere oplossingen aan. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve recensies van klanten. LiveAgent biedt ook een partnerprogramma en ondersteuning via sociale media. Nieuwe klanten kunnen een persoonlijk gesprek aanvragen om te ontdekken hoe de producten kunnen helpen. LiveAgent maakt gebruik van cookies.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo