Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Zendesk Talk.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent?

Migreer eenvoudig van Zendesk naar LiveAgent. Ons ondersteuningsteam staat klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft en we zullen uw gegevens gratis migreren!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Zendesk Talk verus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Zendesk Talk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Live Chat in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt Callcenter in abonnement aan voor €72/medewerker/maand .
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Selfservice in abonnement voor €121/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand .
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Instagram-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Viber-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels..
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt een kennisbank in abonnement voor €121/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt een klantenforum in abonnement voor €152/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt automatisering en regels in abonnement voor €72/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt API-functies in abonnement voor €72/medewerker/maand .
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zendesk Talk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewwerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte websites in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnementen voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticketplan voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
server - illustration

Gratis gegevensoverdracht

Onze ondersteuningsmedewerkers staan ​​klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft, dus neem gerust contact met ons op! Terwijl we uw gegevens overdragen, kunt u een pauze nemen en wachten tot u uw nieuwe account van LiveAgent kunt gebruiken en de beste ondersteuning kunt bieden aan uw klanten.

Wilt u graag zelf uw gegevens migreren?

We bieden een migratie plug-in van Zendesk. Klik hier voor meer informatie!

monitor plug in - illustration

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Zendesk Talk?

Smiley face icon

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.
Email icon

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
dollar ticket

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Klaar om te migreren van Zendesk Talk to LiveAgent?

Ontvang enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent
Stars

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordiges. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.
Group 370 icon

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.
Talker icon

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer uw gegevens vandaag nog vanuit Zendesk Talk

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

Ticket

Ticket

For small businesses and professional marketers

$15/mo
Ticket

Ticket+Chat

For medium-sized businesses and professional agencies

$29/mo

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Hoe kunt u migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent?

Als u wilt migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent, neemt u contact op met onze klantenondersteuning voor hulp of gebruikt u een gratis migratie plug-in in LiveAgent.

Welke gegevens kunt u migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent?

U kunt gegevens zoals contactgegevens, beheerders, vertegenwoordigers, afdelingen, tags, gebruikersvelden, bijlagen en meer migreren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo