Migreer eenvoudig van Zendesk naar LiveAgent. Ons ondersteuningsteam staat klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft en we zullen uw gegevens gratis migreren!
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Zendesk Talk
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt Live Chat in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt callcenter in all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand .
|
Zendesk Talk biedt Callcenter in abonnement aan voor €72/medewerker/maand .
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt Selfservice in abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand .
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Instagram-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
Zendesk Talk biedt een Viber-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels..
|
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt een kennisbank in abonnement voor €121/medewerker/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
|
Zendesk Talk biedt een klantenforum in abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
|
Zendesk Talk biedt automatisering en regels in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
|
Zendesk Talk biedt API-functies in abonnement voor €72/medewerker/maand .
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Zendesk Talk biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewwerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte websites in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnementen voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €72/medewerker/maand.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticketplan voor €15/medewerker/maand.
|
Zendesk Talk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
|
Onze ondersteuningsmedewerkers staan klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft, dus neem gerust contact met ons op! Terwijl we uw gegevens overdragen, kunt u een pauze nemen en wachten tot u uw nieuwe account van LiveAgent kunt gebruiken en de beste ondersteuning kunt bieden aan uw klanten.
We bieden een migratie plug-in van Zendesk. Klik hier voor meer informatie!
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande oplossingsproviders. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Overstappen van Chaport naar LiveAgent?
Bespaar geld en verhoog de efficiëntie met LiveAgent. Het biedt uitstekende klantenservice, handige tools en ondersteuning in 43 talen.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesksoftware met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten. Migreer al uw afdelings- en ticketlabels. Migreer tickets, bijlagen, en ticketvelden. Ontvang uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering. 43 verschillende vertalingen beschikbaar.
Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?
LiveAgent biedt een complete helpdesk-oplossing met meer dan 175 functies en 40 integraties. Kies uit 43 talen en migreer vandaag nog uw gegevens van LiveHelpNow naar LiveAgent. Uitstekende klantenservice en ondersteuning zijn verzekerd.
Gegevens overdragen vanuit HappyFox?
Onze klantenservice biedt 24/7 ondersteuning en de software van LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en 40 integraties. Klanten ontvangen aanzienlijke besparingen en rendement op investering. LiveAgent ondersteunt ook meerdere talen en aangepaste widgets.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar