Zeg vaarwel tegen trage, ondermaatse software

Schakel over naar LiveAgent en we migreren uw gegevens gratis van Zendesk Talk.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
  • ✓ Geen kredietkaart nodig    
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreren van Zendesk Talk naar LiveAgent?

Migreer eenvoudig van Zendesk naar LiveAgent. Ons ondersteuningsteam staat klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft en we zullen uw gegevens gratis migreren!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Zendesk Talk verus LiveAgent vergelijking

Functies Liveagent Zendesk Talk
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt ticketing in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Live Chat in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt callcenter in all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt Callcenter in abonnement aan voor €72/medewerker/maand .
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt Selfservice in abonnement voor €121/medewerker/maand.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Facebook-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Twitter-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand .
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Instagram-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
Zendesk Talk biedt een Viber-integratie in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels..
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt een kennisbank in abonnement voor €121/medewerker/maand.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. LiveAgent biedt een klantenforum.
LiveAgent biedt klantenforum in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt een klantenforum in abonnement voor €152/medewerker/maand.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt automatisering en regels in abonnement voor €72/medewerker/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
Zendesk Talk biedt API-functies in abonnement voor €72/medewerker/maand .
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt IVR-functies in een abonnement voor €152/medewerker/maand.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Zendesk Talk biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewwerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte websites in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in Ticket-abonnementen voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte gespreksopname in abonnement voor €72/medewerker/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticketplan voor €15/medewerker/maand.
Zendesk Talk biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning als Ad-on.
server - illustration

Gratis gegevensoverdracht

Onze ondersteuningsmedewerkers staan ​​klaar om u te helpen met alles wat u nodig heeft, dus neem gerust contact met ons op! Terwijl we uw gegevens overdragen, kunt u een pauze nemen en wachten tot u uw nieuwe account van LiveAgent kunt gebruiken en de beste ondersteuning kunt bieden aan uw klanten.

Wilt u graag zelf uw gegevens migreren?

We bieden een migratie plug-in van Zendesk. Klik hier voor meer informatie!

monitor plug in - illustration

Welke gegevens kan ik migreren vanuit Zendesk Talk?

Mensen

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten.

Tickets

Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.

Labels

Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.

Klaar om te migreren van Zendesk Talk to LiveAgent?

Ontvang enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent

Uitstekende klantenservice

24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordiges. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.

Ultieme helpdesk oplossing

Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.

Kies uw taal

Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.

Migreer uw gegevens vandaag nog vanuit Zendesk Talk

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Zendesk Talk migratie
LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere kanalen in één interface met elkaar verbindt. Migreer van Chaport naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.

Overstappen van Chaport naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog de efficiëntie met LiveAgent. Het biedt uitstekende klantenservice, handige tools en ondersteuning in 43 talen.

Onze ondersteuningsvertegenwoordigers zullen je graag helpen met het veilig en moeiteloos migreren van je data. LiveAgent is de meest en hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO's in 2019 en 2020. Voeg je bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University om ondersteuning van wereldklasse te voorzien.

Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?

LiveAgent is een hoog gewaardeerde helpdesksoftware met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Op zoek naar een oplossing om uw gegevens van HelpCrunch naar een andere software te migreren? Bekijk LiveAgent en ontdek de voordelen. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?

Migreer eenvoudig vertegenwoordigers, beheerders, eindgebruikers en klanten. Migreer al uw afdelings- en ticketlabels. Migreer tickets, bijlagen, en ticketvelden. Ontvang uitstekende klantenservice en 24/7 ondersteuning. Bespaar meer en verhoog uw rendement op investering. 43 verschillende vertalingen beschikbaar.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

Word onze partner en ontdek de verschillende softwareoplossingen die LiveAgent biedt, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware. Neem contact met ons op voor een demo. Aanmelden voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en kortingen.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

LiveAgent biedt een complete helpdesk-oplossing met meer dan 175 functies en 40 integraties. Kies uit 43 talen en migreer vandaag nog uw gegevens van LiveHelpNow naar LiveAgent. Uitstekende klantenservice en ondersteuning zijn verzekerd.

LiveAgent biedt een gratis gegevensoverdracht van HappyFox die volledig wordt uitgevoerd door onze technische ondersteuningsmedewerkers. Migreer vandaag nog uw gegevens van HappyFox.

Gegevens overdragen vanuit HappyFox?

Onze klantenservice biedt 24/7 ondersteuning en de software van LiveAgent heeft meer dan 179 helpdeskfuncties en 40 integraties. Klanten ontvangen aanzienlijke besparingen en rendement op investering. LiveAgent ondersteunt ook meerdere talen en aangepaste widgets.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo