Partner
Wat is Axigen?
Axigen is een emailserver en groupware met meerdere samenwerkingsfuncties die beschikbaar zijn voor hun plannen. Hiermee kunnen gebruikers agenda’s, bestanden en contacten delen en de beschikbaarheid van gebruikers en toegang tot de software controleren vanaf meerdere apparaten. Axigen heeft meerlaagse beveiliging en biedt moeiteloos beheer, waardoor het ideaal is voor bedrijven met kleinere IT-teams.
Hoe kunt u Axigen gebruiken?
Axigen kan zowel worden gebruikt als een oplossing voor samenwerking op kantoor en als een emailserver. Het is gemakkelijk te onderhouden, dus ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudige, maar betrouwbare emailoplossing met groupware-functionaliteiten. Het is ook erg veilig voor degenen die op zoek zijn naar extra bescherming. Axigen biedt 24/7 klantenondersteuning voor elke klant, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over het oplossen van problemen. Het kan geïntegreerd met LiveAgent. Dit is ideaal voor bedrijven die hun helpdesk willen verbeteren met een specifieke oplossing voor klantenondersteuning.
Voeg veilige e-mailcommunicatie toe aan hetticketsysteem van LiveAgent en bied de beste klantenondersteuning. Profiteer van emailarchivering en ticketgeschiedenis om de communicatie met klanten bij te houden. LiveAgent biedt veel meer dan e-mailberichten, het ticketsysteem kan live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal. Alles wordt ondersteund door geavanceerde functies die uw werk gemakkelijker maken.
Een universele inbox met een hybride ticketstream kan u helpen uw communicatie georganiseerd te houden. Beantwoord contacten met ingeblikte berichten of vooraf gedefinieerde antwoorden om snellere klantenondersteuning te bieden. Stel regels in om automatiseringen te creëren die zorgen voor veelvoorkomende repetitieve taken. Bekijk de volledige lijst met ticketfuncties en zie hoe ze uw helpdesk kunnen helpen.

Wat zijn de voordelen van AXIGEN-integratie?
- Makkelijk onderhoud
- 24/7 klantenondersteuning
- Zeer veilig
- Samenwerkingsfuncties
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hoe Axige te integreren met LiveAgent?
Axigen kan geïntegreerd worden met het LiveAgent ticketsysteem via IMAP/POP3. De optie is gemakkelijk te vinden in de LiveAgent configuratie-opties. Bekijk de stapsgewijze handleiding hieronder om te leren hoe u Axigen integreert met uw ticketsysteem.

- Moet u eerst Axige instellen? Ga naar de Axigen-website en Kies een plan waarmee u begint. Axigen biedt een handig documentatie-gedeelte met de installatiegids en andere middelen die u nodig heeft. Zodra u toegang hebt tot Axigen en het instelt, schakelt u naar LiveAgent en gaat u verder met de volgende stap.

- Als Axigen is ingesteld en klaar voor gebruik, gaat u naar uw LiveAgent-account. Maak eerst uw gratis proefversie als u er nog geen heeft. Ga nu naar Configuratie > Email > Mail Accounts en klik bovenaan op de knop Maken. Er wordt een lijst met emailproviders geopend. Selecteer onderaan Overig en klik in het volgende venster op IMAP/POP3.

- Nu moet u uw Axigen-details in LiveAgent verstrekken om de integratie af te maken. Vul de gebruikersnaam, het wachtwoord en het emailadres in. Selecteer vervolgens ophalen van methode, evenals serverinformatie en poort. Vergeet niet om de afdeling die verantwoordelijk is voor het afhandelen van tickets van dit emailadres te selecteren. Wanneer u tevreden bent met de configuratie, eindigt u door op de knop Opslaan aan de onderkant van het venster te klikken.

U bent klaar. LiveAgent haalt nu emails van Axigen op in uw ticketingsysteem. Bekijk de onderstaande video en zie wat LiveAgent nog meer kan doen. U kunt ook door de pagina met functies bladeren om meer opties te zien of om de Academy-pagina voor meer informatie over klantenondersteuning.

Looking for a seamless integration between your email server and help desk software?
With LiveAgent's integration with Axigen, you can easily manage all of your customer support tickets and emails in one centralized location, saving you time and streamlining your workflow.
Frequently asked questions
Wat is Axigen?
Voor hun plannen biedt Axigen emailservers en groupware met meerdere samenwerkingsfuncties. Gebruikers van de software kunnen agenda's, bestanden en contacten delen, de beschikbaarheid van gebruikers controleren en toegang krijgen tot de software vanaf meerdere apparaten. Beveiliging is gelaagd en beheer is eenvoudig met Axigen, waardoor het perfect is voor bedrijven met een kleine IT-afdeling.
Hoe kunt u Axigen gebruiken?
Naast het dienen als e-mailserver, kan Axigen worden gebruikt als een oplossing voor samenwerking op kantoor. Omdat het eenvoudig te onderhouden is, is het ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke, maar betrouwbare emailoplossing met groupware-mogelijkheden. Bovendien is het extreem veilig voor mensen die extra bescherming zoeken. Het Axigen-team biedt 24/7 klantenondersteuning voor elke klant, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over het oplossen van problemen. LiveAgent-integratie is beschikbaar. Bedrijven die een toegewijde klantenondersteuningsoplossing voor hun helpdesk willen, zullen deze oplossing ideaal vinden.
Wat zijn de voordelen van AXIGEN-integratie?
De voordelen zijn: eenvoudig onderhoud, 24/7 klantenondersteuning, zeer veilige samenwerkingsfuncties.
Hoe Axige te integreren met LiveAgent?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe email en selecteer Overige. Selecteer IMAP/POP3, vul uw gegevens in en klik op Opslaan.
De tekst beschrijft het verschil tussen inkomende en uitgaande callcenters en hoe beiden geavanceerde software gebruiken om de efficiëntie en productiviteit te maximaliseren. Succesvol callcenterbeheer vereist het bijhouden van kritische statistieken en KPI's, het implementeren van flexibele werkmodellen en het inhuren van geschikte medewerkers. De tekst bevat ook een woordenlijst en informatie over LiveAgent, een klantenservicesoftware.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
LiveAgent is een klantenbeheer software die verschillende onderscheidingen heeft gewonnen in diverse categorieën, zoals helpdesksoftware en live chatsoftware. Het biedt 24/7 klantenservice zonder installatiekosten of kredietkaart nodig en heeft een gratis proefperiode van 14 dagen. LiveAgent leeft volledig de AVG-richtlijnen na en heeft een Programma voor het Onthullen van Kwetsbaarheden. Het beloont gebruikers voor het melden van veiligheidskwetsbaarheden en biedt €100 per geverifieerde kwetsbaarheid.
Integrately biedt automatische integraties tussen meer dan 600 applicaties en softwareoplossingen. Hiermee kunnen workflows tussen verschillende apps worden gemaakt, wat veel voordelen biedt, zoals het verbeteren van workflows en het hebben van alles op één plek. Het kan gebruikt worden om aangepaste integraties, acties en workflows te maken tussen dagelijks gebruikte apps en biedt volledige controle over wat er gebeurt en kan eenvoudig worden getest of geactiveerd. Daarnaast worden in het artikel de verschillen tussen inkomende en uitgaande callcenters uitgelegd en welke statistieken belangrijk zijn om te bepalen voor inkomende en uitgaande oproepen.Klantenondersteuning Woordenlijst - AutomatiseringIntegraties - Integrately biedt ook de mogelijkheid om aangepaste integraties te maken tussen LiveAgent en andere apps, wat bijvoorbeeld kan worden gebruikt om contacten van emailmarketingsoftware toe te voegen aan LiveAgent, facturatie op te volgen en bedrijfsupdates te ontvangen met geautomatiseerde berichten.
Een alternatief voor Crisp nodig?
LiveAgent is een meertalige helpdesk software die beschikbaar is in 43 vertalingen en aangepaste widgets ondersteunt. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde software voor KMO's in 2020 en een geweldig alternatief voor Crisp. LiveAgent bespaart tijd en geld en helpt bij het opbouwen van zinvolle relaties met klanten. Meer informatie en klantenrecensies zijn beschikbaar op de website.