Axigen integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Axigen Privacybeleid
Wat is Axigen?
Axigen is een emailserver en groupware met meerdere samenwerkingsfuncties die beschikbaar zijn voor hun plannen. Hiermee kunnen gebruikers agenda’s, bestanden en contacten delen en de beschikbaarheid van gebruikers en toegang tot de software controleren vanaf meerdere apparaten. Axigen heeft meerlaagse beveiliging en biedt moeiteloos beheer, waardoor het ideaal is voor bedrijven met kleinere IT-teams.
Hoe kunt u Axigen gebruiken?
Axigen kan zowel worden gebruikt als een oplossing voor samenwerking op kantoor en als een emailserver. Het is gemakkelijk te onderhouden, dus ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een eenvoudige, maar betrouwbare emailoplossing met groupware-functionaliteiten. Het is ook erg veilig voor degenen die op zoek zijn naar extra bescherming. Axigen biedt 24/7 klantenondersteuning voor elke klant, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over het oplossen van problemen. Het kan geïntegreerd met LiveAgent. Dit is ideaal voor bedrijven die hun helpdesk willen verbeteren met een specifieke oplossing voor klantenondersteuning.
Voeg veilige e-mailcommunicatie toe aan hetticketsysteem van LiveAgent en bied de beste klantenondersteuning. Profiteer van emailarchivering en ticketgeschiedenis om de communicatie met klanten bij te houden. LiveAgent biedt veel meer dan e-mailberichten, het ticketsysteem kan live chat, callcenter, sociale media en klantenportaal. Alles wordt ondersteund door geavanceerde functies die uw werk gemakkelijker maken.
Een universele inbox met een hybride ticketstream kan u helpen uw communicatie georganiseerd te houden. Beantwoord contacten met ingeblikte berichten of vooraf gedefinieerde antwoorden om snellere klantenondersteuning te bieden. Stel regels in om automatiseringen te creëren die zorgen voor veelvoorkomende repetitieve taken. Bekijk de volledige lijst met ticketfuncties en zie hoe ze uw helpdesk kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van AXIGEN-integratie?
- Makkelijk onderhoud
- 24/7 klantenondersteuning
- Zeer veilig
- Samenwerkingsfuncties
Enhance your help desk with ticketing
Add your email to LiveAgent ticketing system and provide the best customer support
Hoe Axige te integreren met LiveAgent?
Axigen kan geïntegreerd worden met het LiveAgent ticketsysteem via IMAP/POP3. De optie is gemakkelijk te vinden in de LiveAgent configuratie-opties. Bekijk de stapsgewijze handleiding hieronder om te leren hoe u Axigen integreert met uw ticketsysteem.
- Moet u eerst Axige instellen? Ga naar de Axigen-website en Kies een plan waarmee u begint. Axigen biedt een handig documentatie-gedeelte met de installatiegids en andere middelen die u nodig heeft. Zodra u toegang hebt tot Axigen en het instelt, schakelt u naar LiveAgent en gaat u verder met de volgende stap.
- Als Axigen is ingesteld en klaar voor gebruik, gaat u naar uw LiveAgent-account. Maak eerst uw gratis proefversie als u er nog geen heeft. Ga nu naar Configuratie > Email > Mail Accounts en klik bovenaan op de knop Maken. Er wordt een lijst met emailproviders geopend. Selecteer onderaan Overig en klik in het volgende venster op IMAP/POP3.
- Nu moet u uw Axigen-details in LiveAgent verstrekken om de integratie af te maken. Vul de gebruikersnaam, het wachtwoord en het emailadres in. Selecteer vervolgens ophalen van methode, evenals serverinformatie en poort. Vergeet niet om de afdeling die verantwoordelijk is voor het afhandelen van tickets van dit emailadres te selecteren. Wanneer u tevreden bent met de configuratie, eindigt u door op de knop Opslaan aan de onderkant van het venster te klikken.
U bent klaar. LiveAgent haalt nu emails van Axigen op in uw ticketingsysteem. Bekijk de onderstaande video en zie wat LiveAgent nog meer kan doen. U kunt ook door de pagina met functies bladeren om meer opties te zien of om de Academy-pagina voor meer informatie over klantenondersteuning.
Looking for a seamless integration between your email server and help desk software?
With LiveAgent's integration with Axigen, you can easily manage all of your customer support tickets and emails in one centralized location, saving you time and streamlining your workflow.
Frequently Asked Questions
Wat is Axigen?
Voor hun plannen biedt Axigen emailservers en groupware met meerdere samenwerkingsfuncties. Gebruikers van de software kunnen agenda's, bestanden en contacten delen, de beschikbaarheid van gebruikers controleren en toegang krijgen tot de software vanaf meerdere apparaten. Beveiliging is gelaagd en beheer is eenvoudig met Axigen, waardoor het perfect is voor bedrijven met een kleine IT-afdeling.
Hoe kunt u Axigen gebruiken?
Naast het dienen als e-mailserver, kan Axigen worden gebruikt als een oplossing voor samenwerking op kantoor. Omdat het eenvoudig te onderhouden is, is het ideaal voor bedrijven die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke, maar betrouwbare emailoplossing met groupware-mogelijkheden. Bovendien is het extreem veilig voor mensen die extra bescherming zoeken. Het Axigen-team biedt 24/7 klantenondersteuning voor elke klant, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over het oplossen van problemen. LiveAgent-integratie is beschikbaar. Bedrijven die een toegewijde klantenondersteuningsoplossing voor hun helpdesk willen, zullen deze oplossing ideaal vinden.
Wat zijn de voordelen van AXIGEN-integratie?
De voordelen zijn: eenvoudig onderhoud, 24/7 klantenondersteuning, zeer veilige samenwerkingsfuncties.
Hoe Axige te integreren met LiveAgent?
Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Email > Emailaccounts. Maak een nieuwe email en selecteer Overige. Selecteer IMAP/POP3, vul uw gegevens in en klik op Opslaan.
Integrately is een app-integratieservice om verschillende applicaties met elkaar te verbinden en nieuwe werkflows te creëren. Het kan worden gebruikt om aangepaste integraties voor LiveAgent-helpdesksoftware te maken en is gratis tot 200 taken. Zachte vaardigheden zijn cruciaal voor klantenservicemedewerkers en automatisering van klantenondersteuning verbetert de productiviteit en tevredenheid van de klant. Integratie verbindt verschillende tools voor efficiëntere digitale oplossingen.
The text provides information on the benefits of using automated emails and LiveAgent's customer service tools. It also discusses Zoiper, a softphone app for making calls, and its integration with LiveAgent. Zoiper offers a free version and paid subscription options with added features. Its implementation and integration with LiveAgent are fast and easy, making it a great tool for handling customer queries over the phone. Frequent questions about Zoiper are answered, highlighting its user-friendly interface and reliable call functionality.
Dit artikel gaat over klantenservice via e-mail en het belang van efficiëntie en het behouden van de merkstem van het bedrijf. Er worden verschillende oplossingen besproken, waaronder klantenportalen, e-mailsjablonen en de klantenservicesoftware LiveAgent. Ook worden er tips gegeven over het opstartproces en het partnerprogramma van LiveAgent. Daarnaast is er informatie over Sendmail SendPulse, een marketingautomatiseringsplatform met meerdere kanalen en over Axigen Software, een oplossing voor e-mailbeheer. Integrately kan worden gebruikt voor integraties tussen LiveAgent en andere apps en er worden migratiediensten aangeboden. LiveAgent biedt klantenserviceoplossingen, waaronder VoIP-telefoniesystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheerssystemen.
Bedrijven van elke omvang en sector kunnen met LiveAgent alle klantcommunicatie op één plaats beheren en de prestaties van de klantenservice opvolgen. Integrately verbindt meer dan 600 applicaties en biedt voordelen zoals tijdsbesparing en het verbeteren van workflow. Open-Xchange biedt volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit en kan geïntegreerd worden met LiveAgent. Het integratieproces tussen Open-Xchange en LiveAgent is eenvoudig en er worden migratiediensten aangeboden voor de meest populaire helpdeskoplossingen.