Scalix

Wat is Scalix?

Scalix dient als email-, groepsagenda- en samenwerkingssoftware, groupware genaamd. Het draait op Linux onder de Scalix Public License. Het is toegankelijk voor verschillende emailclients. Het wordt geleverd met een Scalix email- en agendaserver, Scalix Web Access-internetbrowser en vele andere componenten. Scalix wordt geleverd in meerdere productversies die geschikt zijn voor verschillende doeleinden en taken.

Hoe kunt u Scalix gebruiken?

Scalix is geschikt voor bedrijven die willen besparen op berichtkosten en die hun Lightweight directory-toegangsprotocol willen gebruiken. Scalix werkt met elk van de LDAP’s. Scalix biedt ook naadloze migratie van contactenmap van en naar emailclients. Het is beschikbaar voor computers met Linux en Mac OS, en het ondersteunt alle beschikbare e-mailclients. Het kan ook worden geïntegreerd met uw LiveAgent helpdesk.

LiveAgent-helpdesk kan uw klantenservicemogelijkheden verbeteren dankzij een ultramodern ticketsysteem die emails van meerdere providers kan verwerken. Wanneer het uw emailcommunicatie verzamelt, zet het deze om in klantentickets en organiseert deze zodat ze gemakkelijk kunnen worden opgelost door medewerkers van de klantenondersteuning. Ticketfuncties helpen u een soepele workflow te creëren die uw responstijd verkort en u helpt bij het beantwoorden van eventuele problemen snel.

Er zijn tal van helpdeskfuncties die kunnen helpen met klantenondersteuning. Organiseren is eenvoudig dankzij filtering en SPAM-beveiliging, terwijl detectie van vertegenwoordigersconflicten zorgt ervoor dat elk ticket wordt toegewezen aan een beschikbare persoon. Vooraf gedefinieerde antwoorden en voorgeprogrammeerde berichten bieden verlichting bij het beantwoorden van veelgestelde vragen. Als u zich overweldigd voelt, kunt u ingewikkelde tickets splitsen, of ze overzetten naar andere afdelingen die gespecialiseerd zijn in specifieke problemen.

Als u meer wilt afhandelen, kunt u met LiveAgent verbinding maken met andere emailaccounts of andere communicatiekanalen. Plaats een van de snelste live chatwidgets op uw website om een ​​snelle communicatiemogelijkheid voor uw klanten te bieden. Stel een digitaal callcenter in en behandel oproepen vanaf uw computer. Stel een klantenportaal en een kennisbank gevuld met nuttige artikelen en how-to’s. Als u socialer wilt worden, verbindt u Facebook, Instagram, Twitter en Viber en beheer sociale media van LiveAgent.

Wat zijn de voordelen van Scalix?

Youtube video:
  • Werkt met LDAP-mappen
  • Bespaart bronnen
  • Mogelijkheden voor groepsagenda
  • Beheerconsole
  • Beheer van zwarte lijst

Handle customer communication with LiveAgent

Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution

Hoe Scalix te integreren met LiveAgent

LiveAgent kan verbinding maken met Scalix e-mail via IMAP/POP3. Deze optie is beschikbaar in Configuratie-opties in LiveAgent en duurt slechts enkele minuten om te voltooien. Volg de stapsgewijze handleiding hieronder om te leren hoe u het integratie-proces voltooit.

Scalix startpagina met vermelde functies en informatie
Scalix startpagina
  • U moet Scalix eerst hebben ingesteld en uitgevoerd om de integratie te voltooien. Als u het nog niet hebt, ga dan naar hun website en download een pakket dat geschikt is voor uw bedrijf. U kunt ook kiezen voor de gratis community-editie. Als u hulp nodig heeft bij de installatie, vindt u de installatiehandleiding hier. Zodra u alles hebt ingesteld en uitgevoerd, gaat u verder met de volgende stappen.

Scalix-website met beschikbare downloads en editie-informatie
Scalix-downloads
  • Ga naar de Configuratie > Email > Mail Accounts-pagina in uw LiveAgent-account (start een gratis proefperiode als u er nog geen heeft) en klik op de oranje knop Maken bovenaan het gedeelte. Selecteer Overig in de rechterbenedenhoek van de lijst met emailproviders. Selecteer vervolgens IMAP/POP3 uit de twee opties voor integratie.

Doorsturen of IMAP/POP3-selectie in LiveAgent-configuratie tijdens Scalix-integratieproces
Scalix IMAP/POP3-optie
  • Om tickets op te halen, moet Scalix gekoppeld zijn aan LiveAgent. U moet dit gedeelte invullen met uw Scalix-accountgegevens. Voer uw aanmeldingsgegevens, emailadres en andere vereiste informatie in. Selecteer het ophaaltype en voer de details van de server en poort in. Sla de instellingen op als u klaar bent.
Scalix-configuratie in LiveAgent
Scalix-configuratie in LiveAgent

Uw klanten kunnen nu vertrouwen op een snelle, betrouwbare klantenservice wanneer ze die nodig hebben. Onze Academy-pagina bevat meer informatie over het bieden van geweldige klantenondersteuning, dus zorg ervoor dat u deze bezoekt als u meer wilt weten. U kunt de functies en functies van LiveAgent ook verkennen door de onderstaande video te bekijken of door onze website te bladeren.

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Wat is Scalix?

Scalix is een groupware-toepassing die groepsemail, groepsagenda's en samenwerkingstools biedt. Scalix Web Access-browser, Scalix email- en agendaserver en vele andere componenten zijn inbegrepen. Er zijn meerdere versies van Scalix beschikbaar voor verschillende behoeften en taken. Deze oplossing draait onder de Scalix Public License op Linux. Het is toegankelijk voor verschillende e-mailclients.

Hoe kunt u Scalix gebruiken?

Scalix kan worden gebruikt door bedrijven die hun berichtkosten willen verlagen. Scalix werkt met elk van de LDAP's. Bovendien biedt Scalix naadloze migratie van contactdirectory's van en naar emailclients. Alle emailclients worden ondersteund op computers met Linux of Mac OS. Door het te verbinden met de LiveAgent-helpdesk kunt u uw mogelijkheden voor klantenondersteuning vergroten.

Wat zijn de voordelen van Scalix-integratie?

De voordelen zijn: werkt met LDAP-directories, bespaart bronnen, mogelijkheden voor groepsagenda's, beheerconsole, beheer van zwarte lijsten.

Hoe Scalix integreren met LiveAgent?

Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op Maak > Overig > IMAP/POP3. Geef uw MeTA1-gegevens op en sla op.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo