Partner
Wat is Scalix?
Scalix dient als email-, groepsagenda- en samenwerkingssoftware, groupware genaamd. Het draait op Linux onder de Scalix Public License. Het is toegankelijk voor verschillende emailclients. Het wordt geleverd met een Scalix email- en agendaserver, Scalix Web Access-internetbrowser en vele andere componenten. Scalix wordt geleverd in meerdere productversies die geschikt zijn voor verschillende doeleinden en taken.
Hoe kunt u Scalix gebruiken?
Scalix is geschikt voor bedrijven die willen besparen op berichtkosten en die hun Lightweight directory-toegangsprotocol willen gebruiken. Scalix werkt met elk van de LDAP’s. Scalix biedt ook naadloze migratie van contactenmap van en naar emailclients. Het is beschikbaar voor computers met Linux en Mac OS, en het ondersteunt alle beschikbare e-mailclients. Het kan ook worden geïntegreerd met uw LiveAgent helpdesk.
LiveAgent-helpdesk kan uw klantenservicemogelijkheden verbeteren dankzij een ultramodern ticketsysteem die emails van meerdere providers kan verwerken. Wanneer het uw emailcommunicatie verzamelt, zet het deze om in klantentickets en organiseert deze zodat ze gemakkelijk kunnen worden opgelost door medewerkers van de klantenondersteuning. Ticketfuncties helpen u een soepele workflow te creëren die uw responstijd verkort en u helpt bij het beantwoorden van eventuele problemen snel.
Er zijn tal van helpdeskfuncties die kunnen helpen met klantenondersteuning. Organiseren is eenvoudig dankzij filtering en SPAM-beveiliging, terwijl detectie van vertegenwoordigersconflicten zorgt ervoor dat elk ticket wordt toegewezen aan een beschikbare persoon. Vooraf gedefinieerde antwoorden en voorgeprogrammeerde berichten bieden verlichting bij het beantwoorden van veelgestelde vragen. Als u zich overweldigd voelt, kunt u ingewikkelde tickets splitsen, of ze overzetten naar andere afdelingen die gespecialiseerd zijn in specifieke problemen.
Als u meer wilt afhandelen, kunt u met LiveAgent verbinding maken met andere emailaccounts of andere communicatiekanalen. Plaats een van de snelste live chatwidgets op uw website om een snelle communicatiemogelijkheid voor uw klanten te bieden. Stel een digitaal callcenter in en behandel oproepen vanaf uw computer. Stel een klantenportaal en een kennisbank gevuld met nuttige artikelen en how-to’s. Als u socialer wilt worden, verbindt u Facebook, Instagram, Twitter en Viber en beheer sociale media van LiveAgent.
Wat zijn de voordelen van Scalix?

- Werkt met LDAP-mappen
- Bespaart bronnen
- Mogelijkheden voor groepsagenda
- Beheerconsole
- Beheer van zwarte lijst
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Hoe Scalix te integreren met LiveAgent
LiveAgent kan verbinding maken met Scalix e-mail via IMAP/POP3. Deze optie is beschikbaar in Configuratie-opties in LiveAgent en duurt slechts enkele minuten om te voltooien. Volg de stapsgewijze handleiding hieronder om te leren hoe u het integratie-proces voltooit.

U moet Scalix eerst hebben ingesteld en uitgevoerd om de integratie te voltooien. Als u het nog niet hebt, ga dan naar hun website en download een pakket dat geschikt is voor uw bedrijf. U kunt ook kiezen voor de gratis community-editie. Als u hulp nodig heeft bij de installatie, vindt u de installatiehandleiding hier. Zodra u alles hebt ingesteld en uitgevoerd, gaat u verder met de volgende stappen.

Ga naar de Configuratie > Email > Mail Accounts-pagina in uw LiveAgent-account (start een gratis proefperiode als u er nog geen heeft) en klik op de oranje knop Maken bovenaan het gedeelte. Selecteer Overig in de rechterbenedenhoek van de lijst met emailproviders. Selecteer vervolgens IMAP/POP3 uit de twee opties voor integratie.

- Om tickets op te halen, moet Scalix gekoppeld zijn aan LiveAgent. U moet dit gedeelte invullen met uw Scalix-accountgegevens. Voer uw aanmeldingsgegevens, emailadres en andere vereiste informatie in. Selecteer het ophaaltype en voer de details van de server en poort in. Sla de instellingen op als u klaar bent.

Uw klanten kunnen nu vertrouwen op een snelle, betrouwbare klantenservice wanneer ze die nodig hebben. Onze Academy-pagina bevat meer informatie over het bieden van geweldige klantenondersteuning, dus zorg ervoor dat u deze bezoekt als u meer wilt weten. U kunt de functies en functies van LiveAgent ook verkennen door de onderstaande video te bekijken of door onze website te bladeren.

Frequently asked questions
Wat is Scalix?
Scalix is een groupware-toepassing die groepsemail, groepsagenda's en samenwerkingstools biedt. Scalix Web Access-browser, Scalix email- en agendaserver en vele andere componenten zijn inbegrepen. Er zijn meerdere versies van Scalix beschikbaar voor verschillende behoeften en taken. Deze oplossing draait onder de Scalix Public License op Linux. Het is toegankelijk voor verschillende e-mailclients.
Hoe kunt u Scalix gebruiken?
Scalix kan worden gebruikt door bedrijven die hun berichtkosten willen verlagen. Scalix werkt met elk van de LDAP's. Bovendien biedt Scalix naadloze migratie van contactdirectory's van en naar emailclients. Alle emailclients worden ondersteund op computers met Linux of Mac OS. Door het te verbinden met de LiveAgent-helpdesk kunt u uw mogelijkheden voor klantenondersteuning vergroten.
Wat zijn de voordelen van Scalix-integratie?
De voordelen zijn: werkt met LDAP-directories, bespaart bronnen, mogelijkheden voor groepsagenda's, beheerconsole, beheer van zwarte lijsten.
Hoe Scalix integreren met LiveAgent?
Open LiveAgent en ga naar Configuratie > Email > Emailaccounts. Klik op Maak > Overig > IMAP/POP3. Geef uw MeTA1-gegevens op en sla op.
Software voor ongevraagd bellen
Software voor ongevraagd bellen automatiseert oproepen en biedt handige voordelen, zoals integratie met uw CRM. Verkopers krijgen inzicht in klanten en leads met statistieken en analyses. Voordelen van het gebruik van deze software zijn betrouwbaarheid, hogere productiviteit en consistente berichtenuitwisseling. Populaire functies zijn CRM-integratie, progressive dialing en de distributiefunctie. Het platform werkt ook voor telefooncontacten en CRM-integratie kan helpen om efficiënter te werken en een betere operatie te leiden.
LiveAgent is een klantenservicesoftware met integraties en alternatieven. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, gegevensmigratie, en een systeemstatuslogboek. Na aanmelding krijg je inloggegevens voor je account. Momenteel is je LiveAgent-dashboard in opstartmodus. Een email met inloggegevens wordt verstuurd zodra de installatie is voltooid.
LiveAgent biedt een alles-in-één oplossing voor contactcenters met meer dan 180 functies en geen jaarlijkse verplichting. Geautomatiseerde oproepsystemen en oproepmonitoringsoftware zijn handige zakelijke softwareoplossingen die kunnen helpen bij het verhogen van de productiviteit en kostenbesparingen voor klantenondersteuning. Callcenterbewakingssoftware is ontworpen om supervisors in staat te stellen hun callcenter efficiënt te bewaken en ondersteuningspraktijken te standaardiseren. Het kan ook worden gebruikt om medewerkers te trainen en de prestaties van vertegenwoordigers op een betere manier te volgen. De prijs voor oproepmonitoring varieert, maar LiveAgent biedt een all-inclusive abonnement met een uitstekende callcenterondersteuning.