CloudApp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Volg de onderstaande integratiehandleiding om CloudApp met LiveAgent te gaan gebruiken.
- Meld u aan voor CloudApp en log in op uw LiveAgent-account
- Begin met het toevoegen van links of inhoud in LiveAgent
Wat is CloudApp?
CloudApp is een softwarebedrijf dat is gespecialiseerd in het leveren van cloudgebaseerde softwaretoepassingen voor scherm- en video-opname met behulp van de PaaS-systeem.
Hoe kunt u het gebruiken?
Neem uw scherm op
Met CloudApp kan uw team video’s maken van alles op uw scherm; vanaf een browsertabblad of een interactie in een native Windows- of Mac-app die rechtstreeks kan worden gedeeld met elk LiveAgent ticket, chat, forumbericht of kennisbankpagina.
Bewerken en annoteren
Doe uw klanten een plezier door het heen en weer gaan te verwijderen en kom snel ter zake binnen LiveAgent. Communiceer 300% sneller door een sectie op een pagina te markeren om direct een suggestie of feedback te roepen.
Voeg het rechtstreeks toe aan LiveAgent
Leg een opname of screenshot vast en CloudApp maakt automatisch een deelbare link. Wilt u een preview laten zien? Gemakkelijk. Gewoon slepen en neerzetten!
Frequently Asked Questions
Wat is CloudApp?
Met CloudApp kunt u uw scherm opnemen. Bovendien slaat het het op in de cloud, zodat u het altijd kunt bereiken.
Waarom zou u CloudApp integreren met LiveAgent?
De klantenservice heeft dagelijks veel vragen van klanten. Met CloudApp kan uw team de video opnemen en delen met uw klanten. Dit zal de efficiëntie van uw klantenservice en ondersteuning verbeteren. Bovendien kan het eenvoudigweg delen van een link met een video in LiveAgent ook uw klantentevredenheid verhogen.
LiveAgent biedt een krachtige klantenservice tool met diverse functies, kostencalculators en gratis proefperiodes. Het beheer van ticketsoftware is cruciaal voor snelle en efficiënte klantenservice. LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersysteem. Het is eenvoudig te integreren met Webflow voor een geavanceerde websitebouwer zonder codering. LiveAgent helpt bij het verbeteren van klantenservice en bespaart tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Het biedt ook een snelle en efficiënte live chatwidget voor websitebezoekers.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
LiveAgent is a customer service software that offers various features and integrations. They also have a support portal and offer data migration and system status updates. The company prides itself on its awards and customer reviews and has partnerships with VoIP providers. Users who sign up for LiveAgent will receive an email with login information once their account is installed. The website uses cookies, which are explained in their privacy and cookie policy.