Partner
Volg de onderstaande integratiehandleiding om CloudApp met LiveAgent te gaan gebruiken.
- Meld u aan voor CloudApp en log in op uw LiveAgent-account
- Begin met het toevoegen van links of inhoud in LiveAgent
Wat is CloudApp?
CloudApp is een softwarebedrijf dat is gespecialiseerd in het leveren van cloudgebaseerde softwaretoepassingen voor scherm- en video-opname met behulp van de PaaS-systeem.
Hoe kunt u het gebruiken?
Neem uw scherm op
Met CloudApp kan uw team video’s maken van alles op uw scherm; vanaf een browsertabblad of een interactie in een native Windows- of Mac-app die rechtstreeks kan worden gedeeld met elk LiveAgent ticket, chat, forumbericht of kennisbankpagina.

Bewerken en annoteren
Doe uw klanten een plezier door het heen en weer gaan te verwijderen en kom snel ter zake binnen LiveAgent. Communiceer 300% sneller door een sectie op een pagina te markeren om direct een suggestie of feedback te roepen.

Voeg het rechtstreeks toe aan LiveAgent
Leg een opname of screenshot vast en CloudApp maakt automatisch een deelbare link. Wilt u een preview laten zien? Gemakkelijk. Gewoon slepen en neerzetten!

Frequently asked questions
Wat is CloudApp?
Met CloudApp kunt u uw scherm opnemen. Bovendien slaat het het op in de cloud, zodat u het altijd kunt bereiken.
Waarom zou u CloudApp integreren met LiveAgent?
De klantenservice heeft dagelijks veel vragen van klanten. Met CloudApp kan uw team de video opnemen en delen met uw klanten. Dit zal de efficiëntie van uw klantenservice en ondersteuning verbeteren. Bovendien kan het eenvoudigweg delen van een link met een video in LiveAgent ook uw klantentevredenheid verhogen.
Het artikel gaat over updates en kortingen voor LiveAgent. Het bedrijf waardeert recente aanmeldingen en stuurt inloggegevens zodra de account is geïnstalleerd. Het opstarten van het LiveAgent dashboard is momenteel bezig en de inloggegevens worden naar de mailbox gestuurd. De website maakt gebruik van cookies en er is de mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent kan helpen. Contact kan worden gemaakt via het contactformulier of live chat.
CloudBlue is een serviceprovider die zich richt op het bouwen, schalen en genereren van cloud- en digitale services in de SAAS-economie. Odin maakt nu deel uit van CloudBlue en biedt verschillende ondersteuningskanalen aan, waaronder e-mail, callcenter, sociale media en selfservice-ondersteuning. Het is mogelijk om contact op te nemen met Odin via e-mail, de hotline of een bericht op sociale media. Er is geen live chat ondersteuning beschikbaar. CloudBlue heeft ook een Wikipedia-pagina en een partnerprogramma. Verder zijn er juridische overeenkomsten en beleidsmaatregelen van toepassing op CloudBlue.
CloudTalk callcentersoftware beoordeling
CloudTalk biedt callcenterfunctionaliteit met een geweldige interface en probleemloze belfunctionaliteit. Het biedt aanpassingsfuncties en een eenvoudige contactenlijst. CloudTalk presteert zeer goed en biedt een gratis proefperiode en €5 beltegoed. Het kan echter duur worden, dus wees verstandig bij het kiezen van abonnementen. Gemeenschappelijke problemen hebben betrekking op antivirussoftware en verbindingsstatus. Zorg ervoor dat u uitzonderingen maakt voor CloudTalk-apps en controleer of u online bent in de CloudTalk Phone-app.
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook partnerprogramma's en Sjablonen Webinars aan. Nadat u zich hebt aangemeld voor LiveAgent, wordt er een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstarten van uw LiveAgent-dashboard kan enige tijd duren. De website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.