Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Peoplefone

Wat is Peoplefone ?

De VoIP-provider peoplefone, opgericht in 2005 in Zwitserland, is nu actief in zes andere landen: Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, Polen, Slowakije en Litouwen. Onze diensten worden gebruikt door meer dan 200.000 zakelijke klanten. Om hen de best mogelijke ondersteuning te bieden, werken we samen met een netwerk van 2.000 installatiepartners in heel Europa.

Ons systeemplatform is in eigen beheer gecreëerd en wordt continu doorontwikkeld en geoptimaliseerd. Hierdoor kunnen wij onze klanten kwaliteit, stabiliteit en nieuwe communicatieoplossingen bieden tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding. Of het nu onze SIP-TRUNK-aanbieding is, die is gecertificeerd door de meeste fabrikanten van telefoonsystemen, MICROSOFT TEAMS Direct Routing of onze virtuele PBX peoplefone HOSTED – elke klant vindt bij ons een oplossing op maat.

In de Bilanz Telekom Rating heeft peoplefone sinds 2013 topposities behaald als VoIP-provider voor een vast netwerk voor Zwitserse bedrijven – waaronder vijf keer de eerste plaats.

Meer informatie op: https://www.peoplefone.com

Hoe kunt u het gebruiken?

Als u op zoek bent naar een VoIP-provider om verbinding te maken met uw LiveAgent-callcenter, dan is Peoplefone een goede keuze. Het callcenter van LiveAgent regelt uw oproepen en tickets, terwijl Peoplefone de rest doet. Laptop- of smartphonemicrofoons en luidsprekers zijn alles wat u nodig hebt om een ​​beginnend callcenter op te zetten. Mogelijk hebt u andere hardware nodig als u uw gesprekskwaliteit later wilt verbeteren.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Hoe kunt u profiteren van LiveAgent’s callcenter?

Hoewel sommige mensen de voorkeur geven aan digitale klantenervaringen, snakken anderen naar een diepere persoonlijke band met de merken waarmee ze communiceren. Callcentra zijn een geweldige manier om uw klantenrelaties te verbeteren, producten te verkopen, nieuwe klanten en servicegebruikers te werven of algemene klantenservice te bieden.

Met de val van traditionele callcentra en de opkomst van callcentersoftware zoals LiveAgent, is het gemakkelijk om dit soort ervaringen voor uw klanten te bieden zonder de bank te breken. Callcentra zijn nu toegankelijk voor alle soorten bedrijven, groot of klein.

Hoe werkt het LiveAgent-callcenter?

LiveAgent maakt het beheren en runnen van een callcenter eenvoudiger voor bedrijven met behulp van de geavanceerde functies. U kunt bijvoorbeeld aangepaste IVR-structuren (Interactive Voice Response) maken, die uw klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers leiden.

Het beste gedeelte? De IVR-functie van LiveAgent doet al het werk en zorgt voor een probleemloze ervaring voor uw klanten. Het enige wat ze hoeven te doen is naar het IVR-menu te luisteren en op de juiste cijfertoetsen te drukken (zoals 1 voor verkoop) om in contact te komen met de juiste persoon voor de klus.

Peoplefone

Heeft uw klant per ongeluk verbinding gemaakt met de verkeerde afdeling? De oplossing is simpel: gebruik doorverbinden van oproepen om de klant naar een van uw collega’s te door te schakelen en bespaar tijd.

Heeft u moeite om te onthouden wat uw klanten hebben gezegd? Geen zorgen, LiveAgent neemt alle inkomende en uitgaande oproepen op en slaat ze op in het systeem. Als u uw geheugen wilt opfrissen, zoekt u gewoon het ticket en luistert u naar de volledige gespreksopname. Oproepopname kan ook worden gebruikt voor het trainen van nieuwe vertegenwoordigers en het tonen van de juiste reacties op klantenoproepen.

Wilt u meer informatie over de functies van ons callcenter? Bekijk onze callcenter-functiepagina met alle informatie over de callcentermogelijkheden van LiveAgent.

Hoe Peoplefone VoIP te integreren met LiveAgent?

Als u uw LiveAgent-callcenter wilt maken met Peoplefone als uw VoIP-provider, volgt u deze eenvoudige handleiding.

  • Open LiveAgent en ga naar Configuratie; Bel; Cijfers . Klik op de oranje knop Creëer bovenaan.
  • Selecteer Peoplefone in de lijst met VoIP-providers.
Peoplefone
Selecteer Peoplephone
  • Geef het nummer een naam, selecteer een afdeling, voer uw inloggegevens in en selecteer uw voorkiesnummer. U kunt ook de optie om alle ontvangen en gemaakte telefoontjes van dit nummer op te nemen aan- of uitvinken. Als u wilt voltooien, klikt u onderaan op de knop Toevoegen.
Peoplefone
Configureer het telefoonnummer van Peoplefone

Het telefoonnummer staat in LiveAgent en is klaar voor gebruik. Als u wilt, kunt u meer Peoplefone-telefoonnummers toevoegen of nummers van andere VoIP-providers.

Peoplefone
Telefoonnummer van Peoplephone toegevoegd

Meer informatie over LiveAgent’s callcentersoftware

Bent u op zoek naar meer informatie over het opzetten en runnen van een callcenter? Als u geïnteresseerd bent, neem dan een kijkje op de LiveAgent academie voor meer informatie over callcentra en andere onderwerpen uit de wereld van klantenondersteuning.

Benieuwd wat LiveAgent nog meer kan doen? Bekijk de onderstaande video om de volledige rondleiding door onze klantenondersteuningssoftware te zien.

LiveAgent Product Tour
Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo