Partner
Wat is Linphone?
Linphone is een gratis softphone-applicatie. Het kan worden gebruikt voor directe oproepen en video-oproepen en biedt berichtmogelijkheden voor elke gebruiker. De applicatie is beschikbaar voor Windows, Mac en Linux. Het ontvangt regelmatig updates en tweaks. Linphone heeft een gebruiksvriendelijke en innovatieve gebruikersinterface en biedt goede belfunctionaliteit voor elk gebruik.
Hoe kunt u Linphone gebruiken?
U kunt Linphone gebruiken als uw speciale softphone-applicatie voor het LiveAgent-callcenter. Linphone is een gratis softphone, wat betekent dat u niet extra hoeft te betalen voor de softphone-functionaliteit. Het is heel eenvoudig te integreren met LiveAgent en kan u helpen om inkomende oproepen van klanten effectief af te handelen. Het werkt met alle callcenterfuncties, zoals IVR, automatisch terugbellen, onbeperkte oproepopnamen en meer.
Wat zijn de voordelen van Linphone?
- Het is helemaal gratis
- Eenvoudige installatie en implementatie
- Eenvoudig integratieproces met LiveAgent
- Het is beschikbaar voor elk computersysteem
Hoe Linphone integreren met LiveAgent?
De integratie van Linphone met LiveAgent duurt slechts een paar minuten. U moet echter al een VoIP-nummer beschikbaar hebben om te kunnen bellen. Als u geen VoIP-nummer hebt, kies dan een VoIP-provider en kies een abonnement. Zodra u uw inloggegevens heeft ontvangen, kunt u uw oproepnummer toevoegen in de LiveAgent-oproepconfiguratie. Vervolgens moet Linphone op uw computer zijn geïnstalleerd. U kunt de app gratis downloaden via deze link. Als je dat eenmaal hebt gedaan, hoeft u alleen nog maar je LiveAgent-gegevens toe te voegen aan de Linphone SIP-configuratie.
- Ga naar LiveAgent en open Configuratie > Bel > Apparaten. Klik op een nieuwe telefoon maken en selecteer SIP. Geef het apparaat een naam en voeg het VoIP-nummer toe dat u in deze integratie gaat gebruiken. Nadat u de SIP-telefoon hebt gemaakt, ziet u een venster met uw apparaatinformatie, die we in de volgende stap zullen gebruiken.
- Open nu Linphone en ga naar uw accountassistent. Selecteer Een SIP-account gebruiken en voer de gebruikersnaam, het wachtwoord en andere details in de configuratie in. Nadat u uw wijzigingen hebt opgeslagen, bent u klaar en kunt u met succes oproepen van Linphone ontvangen in uw LiveAgent-app.
Dat is alles, uw integratie is voltooid en u kunt nu uw LiveAgent-callcenter gebruiken om telefonische oproepen van klanten te ontvangen en tickets op te lossen.
Handle customer calls with LiveAgent
LiveAgent's call center capabilities can help you answer and solve every customer question effectively. Get started with out free trial today!
Frequently asked questions
Wat is Linphone?
Linphone is gratis softphone-software met bel- en berichtmogelijkheden. Omdat het een gratis oplossing is, zijn er geen extra kosten voor een van de functies en kan de software gratis worden gedownload en gebruikt als speciale belsoftware voor uw callcenter.
Hoe Linphone integreren met LiveAgent?
U hoeft alleen maar een apparaat in de LiveAgent-configuratie aan te maken en er een VoIP-nummer aan toe te voegen. Zodra u dit doet, ziet u de details van uw SIP-apparaat die kunnen worden gebruikt in de Linphone SIP-configuratie.
Hoe kunt u Linphone gebruiken?
Linphone kan worden gebruikt als een speciale softphone voor uw LiveAgent callcentersysteem. Het is gratis, gemakkelijk te integreren en het werkt heel goed met de callcenterfuncties van LiveAgent.
Wat zijn de voordelen van Linphone?
Linphone is een gratis app met een innovatieve interface en eenvoudige installatie en implementatie.
Chat-apps zijn belangrijke communicatiekanalen, vooral in de klantenservice. Ze draaien meestal op gecentraliseerde netwerken en er zijn veel gratis opties beschikbaar, zoals Messenger. LiveAgent biedt een aanpasbare chatknop en andere functies om de klantenservice efficiënter te maken. Het vermijden van afkortingen en snelle reacties zijn belangrijk voor goede chatondersteuning. Populaire chat-apps zijn Messenger, WhatsApp en Telegram.
The text is about an agent dashboard that is being started up. After the process is completed, login credentials will be sent to the user's mailbox. The website uses cookies, and the user must accept them to access certain features such as contact forms and live chat. The user can also schedule a demo to learn how LiveAgent can help their business.
LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware-oplossingen, waaronder chatondersteuning en chat-apps zoals Messenger, WhatsApp en Telegram. Agenten moeten snel reageren en volledige zinnen gebruiken om klanten op een professionele manier te helpen. Het vermijden van afkortingen en snelle reacties is belangrijk. LiveAgent maakt gebruik van cookies en biedt persoonlijke gesprekken om te ontdekken hoe zij uw bedrijf kunnen helpen. Het opstarten van uw LiveAgent-account wordt persoonlijk begeleid. Er zijn verschillende functies, integraties en alternatieven beschikbaar via LiveAgent voor klantenbeheer en -ondersteuning.
Live online chat is van cruciaal belang voor moderne klantenservice, omdat het snelle en effectieve oplossingen biedt aan klanten en hun tevredenheid en loyaliteit verbetert. Bedrijven gebruiken live chat om klanten snel te helpen en de conversieratio te verhogen, terwijl de operationele kosten worden verlaagd en de klantentevredenheid wordt verbeterd. LiveAgent biedt meer dan 15 geavanceerde live chatfuncties die klanten in realtime kunnen ondersteunen, terwijl Live webchat is een soort webgebaseerde communicatie die in realtime plaatsvindt. Piekuren zijn tussen 11.00 en 15.00 uur.