Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Privacybeleid
Wat is Zadarma?
Zadarma is een betaalbare aanbieder van telefoonsystemen. Het is internetgebaseerd en biedt tal van functies en tools om het beheer van het telefooncentrum en de klantenservice een fluitje van een cent te maken voor uw vertegenwoordigers. De basissoftware is gratis en bespaart veel tijd en geld voor callcentra met een beperkt budget.
Hoe kunt u het gebruiken?
Gebruik Zadarma om tijd te besparen en uw klantenservicecentrum nog beter te maken met callcenterondersteuning. Callcenter- en klantoproepen kunnen eenvoudig worden afgehandeld met LiveAgent’s oplossing met meerdere kanalen en ticketsysteem.
Bespaar tijd voor uw vertegnwoordigers en verbaas bedrijven, bedrijven of uw klant met snelle callcenterondersteuning.
Voordelen
- Gratis oplossing voor uw helpdesk callcenter
- Bespaart tijd voor uw klantenserviceteams
- Verhoging van de klantentevredenheid
- Werkt goed met het callcenter van de LiveAgent-helpdesksoftware
Hoe kan ik Zadarma integreren met LiveAgent?
LiveAgent ondersteunt Zadarma direct als VoIP-provider voor uw helpdesksoftware. Om uw vertegenwoordigers en klanten callcenterondersteuning te bieden, opent u gewoon uw LiveAgent en volgt u deze handleiding.
Klik op de oranje plusknop om een telefoonnummer voor uw helpdesk aan te maken.
Er wordt een nieuw venster geopend met beschikbare VoIP-providers. Zoek Zadarma in de lijst en klik erop om de opties van de SIP-nummerprovider te openen.
U moet de velden in dit venster invullen. Ze omvatten naam, afdeling, nummer, de mogelijkheid om oproepen op te nemen en uw gebruikersnaam en wachtwoord.
U bent klaar en uw Zadarma-telefoonnummer is verbonden met uw helpdesksoftware. U kunt met Zadarma bellen of gebeld worden vanuit LiveAgent.
Wilt u meer weten over de callcentermogelijkheden van LiveAgent? Bekijk de video hieronder of bekijk onze pagina met callcenterfuncties.
Frequently Asked Questions
Wat is Zadarma?
Zadarma is een aanbieder van VoIP-telefoonsystemen. Het kan worden gebruikt voor callcentra om oproepen te plaatsen, te beantwoorden en te beheren, uw klanten telefonisch te ondersteunen en in het algemeen de klanteninteractie en -tevredenheid te vergroten en de verkoop te verbeteren.
Kan ik Zadarma integreren met LiveAgent?
Zeker kan Zadarma worden gebruikt als VoIP-provider voor de LiveAgent-callcenterfunctie. Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten. Open uw LiveAgent en ga naar de configuratie. Open het belgedeelte en voeg een Zadarma-telefoonnummer toe. Klik op Opslaan.
Moet ik extra betalen voor het integreren van Zadarma met LiveAgent?
Zadarma-integratie is gratis beschikbaar in het all-inclusive abonnement. Als u het abonnement en het Zadarma-abonnement hebt, hoeft u niet extra te betalen om de twee apps te integreren.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
The text discusses the use of VoIP in business, with a focus on customer support through the LiveAgent software platform. The benefits of VoIP services, such as cost savings and advanced communication features, are highlighted. Businesses are advised to consider factors like flexibility and mobile app support when choosing a VoIP provider. The article also includes information on pricing, alternatives, and testimonials for LiveAgent. Overall, the text emphasizes the value of effective customer support in driving business success.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die inkomende callcentersoftware en e-mailbeheersoftware biedt. Het bedrijf heeft diverse onderscheidingen en certificaten behaald en biedt een partnerprogramma aan. Gebruikers kunnen zich aanmelden voor een gratis proefversie en het opstartproces bij de installatie wordt gevolgd.
De tekst gaat over verschillende softwareoplossingen voor projectbeheer, telefonie en kennisbankfunctionaliteit. Het bespreekt onder andere VoIP-technologie en hoe bedrijven hun klantenservice kunnen verbeteren met inkomende en uitgaande callcenters. Axialys en LiveAgent zijn goede opties voor VoIP-integraties, terwijl Integrately automatiseringssoftware is die meer dan 600 applicaties en softwareoplossingen met elkaar verbindt. Axialys biedt verschillende toepassingen van telefonie in bedrijven, waaronder professionele telefonie voor medewerkers, callcentertelefonie en telefonie voor het verkoopteam. LiveAgent is een callcenter software die aangepaste IVR-structuren biedt om klanten automatisch naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers te leiden. Fale Mais is een Braziliaanse VoIP-operator die sinds 2011 werkt met VoIP-technologie.