Gratis proefperiode

Zadarma

Wat is Zadarma?

Zadarma is een betaalbare aanbieder van telefoonsystemen. Het is internetgebaseerd en biedt tal van functies en tools om het beheer van het telefooncentrum en de klantenservice een fluitje van een cent te maken voor uw vertegenwoordigers. De basissoftware is gratis en bespaart veel tijd en geld voor callcentra met een beperkt budget.

Als u zeker wilt zijn dat Zadarma beschikbaar is in uw land of als u meer informatie wilt over tarieven, bekijk dan deze lijst met telefoonnummers.

Hoe kunt u het gebruiken?

Gebruik Zadarma om tijd te besparen en uw klantenservicecentrum nog beter te maken met callcenterondersteuning. Callcenter- en klantoproepen kunnen eenvoudig worden afgehandeld met LiveAgent’s oplossing met meerdere kanalen en ticketsysteem.

Bespaar tijd voor uw vertegnwoordigers en verbaas bedrijven, bedrijven of uw klant met snelle callcenterondersteuning.

Voordelen

  • Gratis oplossing voor uw helpdesk callcenter
  • Bespaart tijd voor uw klantenserviceteams
  • Verhoging van de klantentevredenheid
  • Werkt goed met het callcenter van de LiveAgent-helpdesksoftware

Hoe kan ik Zadarma integreren met LiveAgent?

Zadarma VoIP-providerwebsite met beloptie
Zadarma VoIP-provider

LiveAgent ondersteunt Zadarma direct als VoIP-provider voor uw helpdesksoftware. Om uw vertegenwoordigers en klanten callcenterondersteuning te bieden, opent u gewoon uw LiveAgent en volgt u deze handleiding.

Ga eerst naar Configuratie> Oproep> Nummers

Klik op de oranje plusknop om een ​​telefoonnummer voor uw helpdesk aan te maken.

LiveAgent-oproepconfiguratie met optie voor het maken van een telefoonnummer
Nummer toevoegen

Er wordt een nieuw venster geopend met beschikbare VoIP-providers. Zoek Zadarma in de lijst en klik erop om de opties van de SIP-nummerprovider te openen.

U moet de velden in dit venster invullen. Ze omvatten naam, afdeling, nummer, de mogelijkheid om oproepen op te nemen en uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Zadarma-oproepinstellingen in LiveAgent
Zadarma-oproep instellen

U bent klaar en uw Zadarma-telefoonnummer is verbonden met uw helpdesksoftware. U kunt met Zadarma bellen of gebeld worden vanuit LiveAgent.

Nieuwe oproep van LiveAgent met Zadarma als oproep serviceprovider
Bellen vanuit LiveAgent

Wilt u meer weten over de callcentermogelijkheden van LiveAgent? Bekijk de video hieronder of bekijk onze callcenter-functiepagina.

https://www.youtube.com/watch?v=SyvXUDe3g6A&feature=youtu.be

Vaak gestelde vragen

Wat is Zadarma?

Zadarma is een aanbieder van VoIP-telefoonsystemen. Het kan worden gebruikt voor callcentra om oproepen te plaatsen, te beantwoorden en te beheren, uw klanten telefonisch te ondersteunen en in het algemeen de klanteninteractie en -tevredenheid te vergroten en de verkoop te verbeteren.

Kan ik Zadarma integreren met LiveAgent?

Zeker, Zadarma kan worden gebruikt als VoIP-provider voor de LiveAgent callcenter-functie. Het integratieproces is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.

1. Open uw LiveAgent en ga naar de configuratie

2. Open het oproepgedeelte en voeg een Zadarma-telefoonnummer toe

3. Klik op Opslaan

Moet ik extra betalen voor het integreren van Zadarma met LiveAgent?

Zadarma-integratie is gratis beschikbaar in het all-inclusive abonnement. Als u het abonnement en het Zadarma-abonnement hebt, hoeft u niet extra te betalen om de twee apps te integreren.

Terug naar Integraties Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo