De juiste pasvorm voor bureauzaken

Volledig schaalbaar, aanpasbaar & aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Meer omzet genereren

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Genereer meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor instellingen

Trek de aandacht van uw klant door hun operationele taken drastisch te verminderen met LiveAgent, de meest beoordeelde en best gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2019. Houd nauwer contact met uw klanten en help hen sneller te groeien met LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category
Breid uit zonder problemen

Breid uit zonder problemen

Marketing-, HR- of webontwikkelingsbureaus zijn meestal degenen die het meest verspreid zijn over internet. Daarom is het heel eenvoudig om het rendement op investering te berekenen op basis van een optimale softwareoplossing voor klantenservice. LiveAgent wordt veel gebruikt door instellingen voor hun eigen bedrijfsontwikkeling, waardoor het heel gemakkelijk en snel is om aanvraagverzoeken te beantwoorden. Ze gebruiken het ook voor hun klanten en uit onze ervaring blijkt dat ze tevreden zijn met hoe snel LiveAgent geïmplementeerd kan worden.

Maak gebruik van live chat

Live chat werd vroeger vaak beschouwd als software die enkel geschikt was voor grote bedrijven met veel verzoeken. Nu niet meer. We leven in een tijdperk waarin iedereen onmiddellijk antwoorden wil krijgen en dat is waar het implementeren van live chatsoftware uw bedrijf succesvol kan maken.

Meer informatie over live chat
Klaar om over te schakelen naar LiveAgent
Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Voeg uw contactpunten samen

Steek uw hand op als u van Gmail houdt. Huh, alle handen omhoog? Maak wat tijd vrij voor de algemene inbox van LiveAgent en ontdek de sterkte van een gecentraliseerde hub voor uw communicatie. Alles is netjes gesorteerd op prioriteit met een eigen ID en aanvullende klantengegevens. Dus, wie houdt er van een algemene inbox?

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratieservices voor de meeste populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw instelling voordeel halen uit de implementatie van LiveAgent?

Klantenvragen organiseren

Houd uw algemene inbox georganiseerd door vragen van klanten automatisch door te sturen naar de juiste afdelingen en vertegenwoordigers.

Bespaar tijd en geld

Bespaar tijd en geld door het aantal tools dat u gebruikt te minimaliseren om uitstekende klantenservice te bieden.

Houd de tevredenheid hoog

Zorg ervoor dat uw klanten tevreden zijn met uw service door regelmatig de prestatiebeoordelingen van vertegenwoordigers te analyseren.

Vrouw die achter haar bureau zit met verschillende gloeilampen

Volg meerdere klanten op

LiveAgent wordt vaak gebruikt door instellingen die hun klanten beheren met geïntegreerde afdelingen en ze gebruiken dezelfde oplossing ook graag voor de klanten. Het implementeren van een oplossing met meerdere kanalen helpt klanten de verspreiding op internet te verminderen, waardoor de prioriteit blijft behouden op alle verzoeken en eerdere gesprekken met klanten en potentiële klanten.

Bespaar tijd bij repetitieve taken

Geen manueel werk en gescheiden communicatiekanalen meer die het moeilijk maken om op de hoogte te blijven van de verzoeken en dagelijkse administratieve taken. Of u LiveAgent nu wilt gebruiken voor eigen communicatie met klanten of om het voor hen te implementeren, u rekent af met het gebruikelijke probleem van operationele overbelasting veroorzaakt door routinematige operationele taken. Los deze problemen op door een complexe helpdeskoplossing te gebruiken met live chat, een klantenportaal, forums of met geavanceerde ticketreeksen.

Persoon met een grafiek achter hem die de gegevens uitlegt
Vrouw die een mobiele telefoon in haar hand vasthoudt

Verhoog uw beschikbaarheid

Stel u voor dat u een hogere beschikbaarheid biedt met minder tijdsbesteding. Het is nu allemaal mogelijk met de implementatie van LiveAgent in de processen van uw klanten. Optimaliseer de workflow door de sterkte van de algemene inbox te benutten, verschillende communicatiekanalen te combineren en geavanceerde automatiseringen in te zetten. De echte helpdesk software met meerdere kanalen levert u gemiddeld 15 uur per week meer op, die u kunt gebruiken om u te concentreren op nieuwe klanten en hun wensen.

De meest betaalbare helpdeskoplossing

Het gratis abonnement van LiveAgent biedt onder andere een gratis kennisbank. Met een betaald abonnement kunt u nog meer krijgen voor een redelijke prijs.

30 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$15 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenserviceteam.

Related Articles to Instellingen
In LiveAgent kunnen vertegenwoordigers en klantenvertegenwoordigers met de rol van beheerder ook toezicht houden op het systeem en het configureren. Lees meer over gebruikerstypen en meer.

Vertegenwoordigers

Ontdek hoe helpdeskmedewerkers essentieel zijn voor klantenondersteuning bij LiveAgent. Leer wat hun rol inhoudt, welke vaardigheden nodig zijn en hoe je ze aan je helpdesk kunt toevoegen om de workflow te verbeteren. Probeer onze gratis proefversie en verhoog je productiviteit met meer vertegenwoordigers.

Organiseer uw helpdesk met afdelingen en stuur tickets naar de vertegenwoordigers die het best zijn uitgerust om ze af te handelen.

Afdelingen

Ontdek hoe u uw helpdesk kunt stroomlijnen met afdelingen in LiveAgent. Organiseer tickets, verbeter workflows en verhoog klanttevredenheid met gespecialiseerde teams voor verkoop, IT, HR en meer. Probeer het gratis en ervaar snellere reactietijden en efficiëntere processen zonder verplichtingen.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

Alles-in-één helpdesksoftware: beantwoord meer tickets, verhoog klanttevredenheid en bespaar kosten. Probeer LiveAgent 30 dagen gratis!

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf

Ontvang 6 maanden gratis Large-abonnement! LiveAgent biedt multichannel klantenserviceoplossingen voor startups. Verhoog klanttevredenheid!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start a Free Trial x