Helpdesk software voor éénmanszaken

Laat uw solo- en freelanceactiviteiten groeien met LiveAgent, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Ultieme helpdesk software ervaring met meerdere kanalen

Maak gebruik van de klantenservice met meerdere kanalen

Individuen kunnen vooral genieten van de geïntegreerde ticketsoftware in LiveAgent, die de manier waarop ze hun emails beheren volledig vervangt. Volledige controle over emailgeschiedenis, onbeperkte opslag en honderden andere functies zoals regels en automatisering die uw leven gemakkelijker maken. Vergeet niet: tijd is geld.

Krijg het beste overzicht van uw communicatie

Met optimale communicatie op één en dezelfde plaats, is het heel gemakkelijk om de eerdere gespreksgeschiedenis te bekijken. Weet u niet meer wat het adres of de overeengekomen voorwaarden waren? Maakt niet uit! Met LiveAgent kunt u alle informatie uit het verleden duidelijk zien.

Het beste overzicht van de communicatie
Organiseer uw projecten

Organiseer uw professionele en privéprojecten

Zoek nooit meer naar oude emails. Freelancers kunnen de complexiteit van het dashboard van LiveAgent gebruiken voor afzonderlijke projecten/klanten, een klantenportaal voor informatie over hun diensten en live chatsoftware voor directe vragen. U zou geen talloze uren aan communicatie moeten besteden, maar wel aan de uren die u aanrekent.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

badges

Hoe zal uw freelancenbedrijf voordeel halen uit het gebruik van LiveAgent?

filter

Vereenvoudigde gesprekken op al uw kanalen

Groeiende trend van verhoogde productiviteit

Een hoger aantal afgesloten deals in realtime

Gloeilamp die de kracht van het gebruik van een geweldig idee laat zien

Stel prioriteiten gebaseerd op sterke automatisering

3 sterren feedback

Klantondersteuning die 24/7 beschikbaar is

Vrouw in winkelwagen met winnende houding en smartphone in de hand

Helpdesk software met meerdere kanalen

Maak gebruik van de eigen aanpak met meerdere kanalen van LiveAgent, bied uitstekende klantenservice via alle belangrijke communicatiekanalen en automatiseer uw repetitieve taken. Verlies nooit een email en vergeet nooit te antwoorden. Maak klantenprofielen aan en verzamel aanvullende informatie over uw klanten rechtstreeks in LiveAgent.

Sluit meer deals af in realtime

Het is niet nodig om live chatsoftware van derden met uw helpdesk van LiveAgent te integreren. Live chat is een intern onderdeel van LiveAgent met geavanceerde automatiseringsfuncties zoals pre-chatformulieren en bevat ook bijlagen, tevredenheidsenquêtes en volledige aanpassingen. Creëer een unieke look op basis van uw voorkeuren en ontwerptaal.

Geef meer klantenondersteuning voor minder geld
Reageer sneller op verzoeken

Blijf ook onderweg in contact

Brengt u veel tijd door zonder computer en moet u uw communicatie met klanten onderweg goed opvolgen? LiveAgent biedt eigen applicaties voor zowel iOS- als Android-apparaten.

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vast maandelijks bedrag, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u nog op? Start vandaag nog met het verhogen van de reactiesnelheden!

Package Name

Gratis abonnement

Volledig gratis LiveAgent account met enkele beperkingen

0 /maand
Package Name

Ticket

Het meest geschikt voor kleine instellingen en ondernemingen

15 /maand

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .