De juiste pasvorm voor solo-zaken

Volledig schaalbaar, flexibel en aanpasbaar aan uw behoeften.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter de tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16×

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Business background

Helpdesk software voor éénmanszaken

Laat uw solo- en freelanceactiviteiten groeien met LiveAgent, de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Ultimate omni-channel help desk software experience

Maak gebruik van de klantenservice met meerdere kanalen

Individuen kunnen vooral genieten van de geïntegreerde ticketsoftware in LiveAgent, die de manier waarop ze hun emails beheren volledig vervangt. Volledige controle over emailgeschiedenis, onbeperkte opslag en honderden andere functies zoals regels en automatisering die uw leven gemakkelijker maken. Vergeet niet: tijd is geld.

Krijg het beste overzicht van uw communicatie

Met optimale communicatie op één en dezelfde plaats, is het heel gemakkelijk om de eerdere gespreksgeschiedenis te bekijken. Weet u niet meer wat het adres of de overeengekomen voorwaarden waren? Maakt niet uit! Met LiveAgent kunt u alle informatie uit het verleden duidelijk zien.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organiseer uw professionele en privéprojecten

Zoek nooit meer naar oude emails. Freelancers kunnen de complexiteit van het dashboard van LiveAgent gebruiken voor afzonderlijke projecten/klanten, een klantenportaal voor informatie over hun diensten en live chatsoftware voor directe vragen. U zou geen talloze uren aan communicatie moeten besteden, maar wel aan de uren die u aanrekent.

Tevreden klanten zijn de beste klanten

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Hoe zal uw freelancenbedrijf voordeel halen uit het gebruik van LiveAgent?

Stroomlijn berichten

Stroomlijn al uw ondersteuningsverzoeken van email, sociale media, telefoon en live chat in één inbox en beheer elke vraag eenvoudig.

Geef prioriteit aan uw werk

Delegeer alledaagse en repetitieve taken naar uw helpdesksoftware, zodat uw vertegenwoordigers zich kunnen concentreren op het onderhouden van klantenrelaties.

24/7 klantenondersteuning

Verlaag het aantal inkomende ondersteuningstickets door een uitgebreide zelfondersteuningsportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Helpdesk software met meerdere kanalen

Maak gebruik van de eigen aanpak met meerdere kanalen van LiveAgent, bied uitstekende klantenservice via alle belangrijke communicatiekanalen en automatiseer uw repetitieve taken. Verlies nooit een email en vergeet nooit te antwoorden. Maak klantenprofielen aan en verzamel aanvullende informatie over uw klanten rechtstreeks in LiveAgent.

Sluit meer deals af in realtime

Het is niet nodig om live chatsoftware van derden met uw helpdesk van LiveAgent te integreren. Live chat is een intern onderdeel van LiveAgent met geavanceerde automatiseringsfuncties zoals pre-chatformulieren en bevat ook bijlagen, tevredenheidsenquêtes en volledige aanpassingen. Creëer een unieke look op basis van uw voorkeuren en ontwerptaal.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Blijf ook onderweg in contact

Brengt u veel tijd door zonder computer en moet u uw communicatie met klanten onderweg goed opvolgen? LiveAgent biedt eigen applicaties voor zowel iOS- als Android-apparaten.

Meer informatie over mobiele helpdesk-applicaties

Transparante en betaalbare prijzen

Ontvang onze professionele helpdeskoplossing tegen een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies. Waar wacht u nog op? Begin vandaag met het verhogen van de reactiesnelheid!

14 Dagen proefperiode
Geen kredietkaart meer
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek hoe u meer geld kunt besparen met onze prijscalculator en kies het juiste helpdesksysteem voor uw klantenondersteuningsteam.

Related Articles to Solo
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x