Partner
Wat is Mail.ru?
Mail.ru is een Russisch internetbedrijf en emailservice. Het werd een van de belangrijkste email providers in Rusland en het Russisch sprekende segment van internet. Mail.ru bezit ook een groot aantal populaire websites gericht op dit segment.
Hoe kunt u Mail.ru gebruiken?
Omdat het een populaire emailservice is in Rusland, kunt u Mail.ru gebruiken om een emailadres voor klantenondersteuning in te stellen waar u klantenvragen. Deze manier om problemen op te lossen kan echter effectief zijn bij het werken met een laag aantal ontvangen e-mails. Om rommel en verwarring te voorkomen, kunt u uw Mail.ru-email verbinden met het LiveAgent-ticketsysteem en klantentickets behouden georganiseerd.
Het ticketsysteem van LiveAgent ondersteunt volledig meerdere emailinboxen van verschillende providers, waaronder Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo en talloze anderen. Bovendien wordt het volledig ondersteund door een verscheidenheid aan functies die ervoor zorgen dat uw emailcommunicatie georganiseerd blijft en gericht naar de juiste mensen.
Bekijk functies zoals afdelingen of geautomatiseerde ticketdistributie die ervoor zorgt dat elk ticket wordt afgeleverd bij een beschikbare ondersteuningsmedewerker. U kunt ook tags gebruiken om verschillende onderwerpgroepen te maken, of uw eigen kantooruren in te stellen om klanten te laten weten wanneer u beschikbaar bent om te antwoorden.
Het beste aan het ticketsysteem van LiveAgent zijn de mogelijkheden voor meerdere kanalen. Naast Mail.ru en andere emailproviders, behandelt het ook live chat, callcenter, klantenportaal en sociale media – Facebook, Instagram, Twitter, en zelfs Viber. Elk van deze communicatiekanalen wordt ondersteund door eigen functies. Bekijk naar de volledige lijst om ze allemaal te zien.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Mail.ru-integratie?
- Populaire Russische emailprovider in uw helpdesk
- Snellere klantencommunicatie
- Beter emailbeheer en duidelijkheid van bestellingen
- Ticketsysteem voor meerdere kanalen
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Hoe kunt u Mail.ru integreren met LiveAgent?
Het integratie proces met Mail.ru en LiveAgent is eenvoudig en kan in slechts een paar minuten. Het enige dat u hoeft te doen, is uw Mail.ru-emailaccount toevoegen aan het LiveAgent-ticketsysteem. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Als u nog geen account hebt, ga dan naar Mail.ru en maak uw nieuwe emailaccount door te klikken op Email aanmaken bovenaan het linkerdeelvenster op de startpagina van Mail.ru. Vul uw gegevens in en maak uw account aan. Als u al een account hebt, kun je deze stap overslaan.

- Zodra u uw account gereed heeft, opent u LiveAgent en gaat u naar Configuratie & Email & Emailaccounts. Klik nu op de oranje knop Maken bovenaan en selecteer Mail.ru in de lijst met emailadresproviders.

- Geef vervolgens uw gegevens op, zoals inlognaam, wachtwoord en selecteer de afdeling waar de emails naartoe gaan. Als u klaar bent, klikt u op Opslaan en uw Mail.ru emailadres wordt toegevoegd aan LiveAgent.

Uw Mail.ru-integratie is voltooid en nu worden alle emails van klanten van uw Mail.ru omgeleid naar uw LiveAgent-ticketsysteem.
Benieuwd naar meer over het ticketsysteem van LiveAgent? Bekijk onze functies van het ticketsysteem of bekijk gebruiksscenario’s om erachter te komen hoe u LiveAgent kunt gebruiken om uw klantenondersteuning te verbeteren.
Frequently asked questions
Wat is Mail.ru?
Mail.ru is een van de grootste emailproviders in Rusland en het Russisch sprekende segment van internet. Ze runnen ook meerdere populaire websites.
Kan ik Mail.ru integreren met LiveAgent?
Uw Mail.ru emailinbox kan gratis en zonder ingewikkelde taken in LiveAgent worden geïntegreerd. Volg de gids in dit artikel om te leren hoe u dit moet doen.
Wat zijn de voordelen van Mail.ru-integratie met LiveAgent?
Verbeterde en georganiseerde emailcommunicatie, prioriteiten stellen, filteren, spamfilters en mogelijkheden voor meerdere kanalen zijn slechts enkele van de vele voordelen.
De tekst bespreekt verschillende aspecten van emailmarketing, waaronder geautomatiseerde emails voor klantenwerving, emailsjablonen na aankoop, en leveringsmeldingen en emailsjablonen voor retourbevestiging. Het belang van investeren in een goede emailmarketingstrategie wordt benadrukt, omdat het behouden van bestaande klanten minder kost dan het aantrekken van nieuwe klanten. Verder wordt e-mailbeheersoftware aangeboden als een oplossing voor mensen die overweldigd worden door e-mails.
De tekst gaat over het belang van e-mailmarketing en klantenservice voor bedrijven, en het gebruik van emailsjablonen om tijd en middelen te besparen. Er wordt ook informatie gegeven over LiveAgent, een klantenservicesoftware met verschillende functies, en hoe men hiermee in contact kan komen via verschillende kanalen. Er wordt benadrukt dat een grote abonneelijst essentieel is voor succesvolle e-mailmarketing, en dat e-mail nog steeds een krachtig communicatiekanaal is. Ook wordt er gesproken over het gebruik van Sendmail, een algemene voorziening voor het doorsturen van e-mail met geavanceerde SPAM-beveiliging. De tekst is geschreven in het Nederlands.
Emailsjablonen voor bedrijfsaankondigingen
Bedrijven maken vaak gebruik van e-mails om aankondigingen te doen. Dit kan gaan om promotie- of vacatureberichten of het introduceren van nieuw personeel. E-mails zijn een effectieve communicatiemethode en zorgen voor directe communicatie met de gewenste doelgroep. Slecht beheer van interne communicatie kan bedrijven tot miljoenen kosten. Voorbeelden van e-mailsjablonen voor aankondigingen van promoties en vacatures zijn beschikbaar.