Gratis proefperiode

Ticketing

Een ticket is een communicatiegesprek tussen een klant en het ondersteunend personeel van een bedrijf. Tickets slaan emails, live chats, telefoongesprekken, Facebook-berichten, tweets, interne notities of andere gegevens op met betrekking tot een enkel klantenprobleem, allemaal netjes op één en dezelfde plaats.

LiveAgent sorteert uw bedrijfscommunicatie automatisch in Tickets. U kunt de geschiedenis van elke communicatie tussen u en uw klant op elk moment gemakkelijk terugvinden en bekijken. LiveAgent slaat de volledige communicatiegeschiedenis zonder enige beperking op.

Ticketreferentienummer (ID)

Elk ticket heeft een uniek referentienummer (ID), waarmee u snel de status van het probleem of verzoek van de gebruiker kunt vinden, aanvullen of communiceren.

Ticket-ID-LiveAgent
Ticket ID

Ticketfasen

Gedurende de levensloop van een Ticket kan het verschillende fases doorlopen. Als het voor het eerst in het systeem aankomt, wordt het gemarkeerd als “Nieuw”. Nadat erop is gereageerd, wordt het gemarkeerd als “Beantwoord”. Wanneer de klant opnieuw antwoordt, wordt het Ticket gemarkeerd als “Open”.

Geautomatiseerde ticketverdeling

Zorg ervoor dat uw vertegenwoordigers altijd hun optimale werkdruk hebben. Bepaal hoeveel tickets, chats en telefoongesprekken ze kunnen verwerken. Roteer automatisch de telefoontaak, stel pauzetijden in en laat ze rusten wanneer ze dit nodig hebben.

Routing- en escalatieregels

Wijs in elk fase van hun leven tickets toe aan individuele vertegenwoordigers of hele afdelingen. Stel uw eigen regels en criteria in voor ticketdistributie op basis van ticketparameters, evenementen of op tijd gebaseerde voorwaarden.

Ticket eigendom, verantwoordelijkheid en overdracht

Beheer ticketverantwoordelijkheden eenvoudig. Verander het eigendom van een ticket naar een andere afdeling of zelfs een individuele vertegenwoordiger. Weet altijd wie verantwoordelijk is voor het oplossen van elk ticket. Hoor nooit meer “ik wist niet dat het mijn verantwoordelijkheid was”.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .