Bent u ooit overweldigd geweest door het aantal klantenvragen dat uw bedrijf dagelijks ontvangt?
Zakelijke voordelen:
- Klantenbinding
- Minder kosten
- Hogere inkomsten
- Verbeterde klantenervaring
Would you like to try out help desk ticketing with LiveAgent?
LiveAgent offers a free account forever! Create an account and provide professional customer support right away.
Wat is een ondersteuningsticket?
Hoe werken ondersteuningstickets?
Telkens wanneer uw klanten contact opnemen met uw bedrijf, wordt er een nieuw helpdeskticket gegenereerd in LiveAgent. Het kan van elk hierboven genoemd geïntegreerd kanaal zijn, zoals een oproep, email of een nieuw Viber-bericht. U kunt alle vragen van klanten eenvoudig op één enkele plaats afhandelen.
Ondersteuningsticket informatie;
Ticketreferentienummer (ID)
Elk ondersteuningsticket heeft een uniek referentienummer (ID), waarmee u de status van het probleem of verzoek van de gebruiker snel kunt vinden, aanvullen of communiceren.

Ticketfasen
Functies voor ondersteuningstickets:
Automatiseer de verdeling van tickets
Routering- en escalatieregels
Tickets samenvoegen
Gebruik meerdere tabbladen voor ondersteuningstickets
Maak interne notities
Ticket eigendom, verantwoordelijkheid en overdracht
Kennisbankbronnen:
LiveAgent is een complexe, gebruiksvriendelijke helpdesksoftware waarmee klantenvertegenwoordigers vragen van klanten kunnen afhandelen. Met de functie Online bezoekers kunnen zij zien op welke pagina's bezoekers browsen en hun gedrag begrijpen voor een persoonlijkere en efficiëntere ondersteuningservaring.
Op zoek naar een alternatief voor Gist?
LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom. Ze hebben partnerprogramma's, webinars en typetesten.
Op zoek naar een alternatief voor Olark?
LiveAgent is helpdesksoftware die bedrijven helpt klantenondersteuning te verbeteren en de werkdruk te verminderen. Het biedt aanpasbare chatwidgets en integratie met verschillende communicatiekanalen.
Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?
Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.