LiveAgent sorteert uw bedrijfscommunicatie automatisch in Tickets. U kunt de geschiedenis van elke communicatie tussen u en uw klant op elk moment gemakkelijk terugvinden en bekijken. LiveAgent slaat de volledige communicatiegeschiedenis zonder enige beperking op.
Elk ticket heeft een uniek referentienummer (ID), waarmee u snel de status van het probleem of verzoek van de gebruiker kunt vinden, aanvullen of communiceren.
Gedurende de levensloop van een Ticket kan het verschillende fases doorlopen. Als het voor het eerst in het systeem aankomt, wordt het gemarkeerd als “Nieuw”. Nadat erop is gereageerd, wordt het gemarkeerd als “Beantwoord”. Wanneer de klant opnieuw antwoordt, wordt het Ticket gemarkeerd als “Open”.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .