Op zoek naar een Gist alternatief?

Discover why LiveAgent is the best Gist alternative on the market.

  • ✓ Geen instelkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen creditcard vereist
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Genoeg van je helpdesksoftware?

Wilt u meer aandacht besteden aan klantenondersteuning met speciale software? LiveAgent is de juiste keuze.

LiveAgent is de ultieme oplossing voor het bieden van klantenondersteuning. Het biedt u tal van functies en meer dan 175 integraties voor een redelijke prijs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Geavanceerde automatisering voor uw bedrijf.
Ontdek LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Bespaar meer met LiveAgent

Gist vs LiveAgent in één oogopslag

Kenmerken Liveagent Gist
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing aan.
Gist biedt geen ticketing aan.
Live Chat
Een real-time chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat aan.
Gist biedt Live Chat aan.
Call Center
Een callcenter dat gebruikt kan worden om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een Call Center aan.
Gist biedt geen Call Center aan.
Self-Service
Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en inhoud van de kennisbank.
LiveAgent biedt een Self-Service portaal aan.
Gist biedt een Self-Service portaal aan.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de software voor sociale media helpdesk te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
Gist biedt een Facebook-integratie aan.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
Gist biedt een Twitter-integratie aan.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de software voor sociale media helpdesk te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
Gist biedt geen Instagram-integratie aan.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de software voor sociale media helpdesk te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
Gist biedt geen Viber-integratie aan.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten te beantwoorden binnen een multi-channel ticketingsysteem, en behandelen ze net als elk ander klantenondersteuningsticket.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
Gist biedt een WhatsApp-integratie aan.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingsgidsen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
LiveAgent biedt een kennisbank aan.
Gist biedt een kennisbank aan.
Klantenforum
Een online discussieplatform voor je klanten dat zich direct binnen je kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
Gist biedt geen klantenforum aan.
Automatisering en regels
Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
Gist biedt automatisering en regels aan.
API
Een set functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
LiveAgent biedt API-functies aan.
Gist biedt API-functies aan.
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
Gist biedt geen IVR-functies
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Gist

Als het gaat om het bieden van uitstekende klantenondersteuning, is betrouwbare en bekende software een must-have. LiveAgent is precies dat: een geweldig stukje helpdesksoftware dat alles biedt wat u nodig heeft voor geweldige klantenondersteuning en -beheer.

LiveAgent heeft het allemaal: e-mail, de snelste livechatwidget, sociale media, callcenterondersteuning en een kennisbank naast andere functies en integraties. Verspil geen tijd met onbetrouwbare software. Overstappen naar LiveAgent is eenvoudig.

De snelste live chat

Livechat is een essentieel onderdeel van de klantenondersteuning als u wilt dat uw klanten u snel kunnen bereiken vanaf uw website.

LiveAgent heeft de snelste livechatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller dan dat kun je niets krijgen. Het enige dat u hoeft te doen, is u voorbereiden op inkomende berichten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Professional built-in call center software

Bied telefonische ondersteuning

Geef uw klanten de mogelijkheid om op een persoonlijker niveau met u in contact te komen. Het opzetten van uw eigen virtueel callcenter is eenvoudig en binnen enkele minuten gedaan.

U kunt uw browser, telefoon of andere apparatuur van uw keuze aansluiten en oproepen ontvangen zoals u dat met een telefoon zou doen. LiveAgent regelt alles voor u. Hierdoor heeft u geen externe providers nodig.

Klaar om betere ondersteuning te bieden?

Neem nergens genoegen mee, kies één van de beste. LiveAgent biedt u de beste tools, functies en integraties voor een redelijke prijs. U kunt één van de drie abonnementen kiezen om precies te krijgen wat u nodig heeft. En als dat niet genoeg is, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te veel te betalen. U krijgt precies waar u voor betaalt, geen extra kosten en u hoeft zich geen zorgen te maken dat u uw budget verpest.

Bekijk onze prijsopties voor meer informatie.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met andere software alternatieven?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Gist alternatief
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen

LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.

Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent

LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.

Dataveiligheid is één van onze belangrijkste prioriteiten en we willen onze blinde vlekken kennen. Als je een onderzoeker bent dan zullen we je hulp waarderen en belonen.

LiveAgent’s Bug Bounty programma

LiveAgent gamificeert klantenondersteuning en bevordert dataveiligheid. Stability AI benadrukt het belang van open modellen voor transparantie en concurrentie in AI-toezicht. LiveAgent biedt een bug bounty programma voor veiligheidsonderzoekers.

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

Op zoek naar een alternatief voor Gorgias? Stop met zoeken en probeer LiveAgent voor je klantenondersteuning. Inclusief gratis 14-daagse demo.

Op zoek naar een Gorgias alternatief?

LiveAgent heeft geholpen om doelen te bereiken zoals klanttevredenheid en verkoopverhoging. Het wordt beschouwd als een geweldige tool voor klantcommunicatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x