Op zoek naar een alternatief voor Gist?

Wilt u meer aandacht besteden aan klantenondersteuning met speciale software? LiveAgent is de juiste keuze.

LiveAgent is de ultieme oplossing voor het bieden van klantenondersteuning. Het biedt u tal van functies en meer dan 175 integraties voor een redelijke prijs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Geavanceerde automatisering voor uw bedrijf.
Ontdek LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Gist

Als het gaat om het bieden van uitstekende klantenondersteuning, is betrouwbare en bekende software een noodzaak. LiveAgent is precies dat, helpdesk software die alles biedt wat u nodig heeft voor een geweldige klantenservice en beheer.

De snelste live chat

Live chat is een essentieel onderdeel van klantenondersteuning als u wilt dat uw klanten u snel bereiken vanaf uw website.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt niets sneller krijgen dan dat. Het enige dat u hoeft te doen, is u voorbereiden op inkomende berichten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Professional built-in call center software

Bied telefonische ondersteuning

Geef uw klanten de mogelijkheid om op een persoonlijker niveau met u in contact te komen. Het opzetten van uw eigen virtueel callcenter is eenvoudig en binnen enkele minuten gedaan.

U kunt uw browser, telefoon of andere apparatuur van uw keuze aansluiten en oproepen ontvangen zoals u dat met een telefoon zou doen. LiveAgent regelt alles voor u. Hierdoor heeft u geen externe providers nodig.

Klaar om betere ondersteuning te bieden?

Neem nergens genoegen mee, kies één van de beste. LiveAgent biedt u de beste tools, functies en integraties voor een redelijke prijs. U kunt één van de drie abonnementen kiezen om precies te krijgen wat u nodig heeft. En als dat niet genoeg is, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te veel te betalen. U krijgt precies waar u voor betaalt, geen extra kosten en u hoeft zich geen zorgen te maken dat u uw budget verpest.

Bekijk onze prijsopties voor meer informatie.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Gist alternatief
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Op zoek naar een Gorgias-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een alternatief voor Vision en biedt bedrijven veelzijdige helpdesksoftware waarmee zij uitstekende klantenondersteuning, verkoop en marketingvragen kunnen bieden via meerdere platforms. Om te migreren vanuit Vision kunt u een gratis plug-in gebruiken of contact opnemen met de klantenservice van LiveAgent. LiveAgent biedt veel functionaliteiten, zoals livechat en real-time analyse. Het wordt aanbevolen voor bedrijven die op zoek zijn naar veelzijdige hulpdesksoftware. Gerelateerde bronnen en informatie over LiveAgent zijn beschikbaar op de website.

LiveAgent is de ultieme klantenondersteuningsoplossing voor uw bedrijf. Met handige tools, dekking van meerdere kanalen en meer dan 175 functies, is LiveAgent de juiste keuze voor uw bedrijf. De chatwidget van Liveagent is de snelste op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden.

Op zoek naar een alternatief voor Verloop?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende klanten vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak en geweldige klantenondersteuning. Klanten die eerder Zendesk en andere helpdesksystemen hebben gebruikt, hebben overstapt naar LiveAgent vanwege de vele functies en integraties en de goede waarde voor eigenaren van kleine bedrijven. Sommige klanten hadden in het verleden problemen met Zendesk, maar kozen uiteindelijk voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de betaalbare prijs.

LiveAgent is een helpdeskoplossing waarmee u nog betere klantenservice kunt bieden. Email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en meer).

Op zoek naar een Vooralternatief?

Live chat is een handige tool voor vertegenwoordigers om snel te communiceren met klanten. LiveAgent biedt de snelste live chat op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien biedt het meer dan 175 handige functies om uw workflow gemakkelijker te maken. Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege verbeterde klanttevredenheid, verlaagde werktijd en verhoogde productiviteit.

Breng uw helpdesk naar een hoger niveau met email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank, allemaal binnen één software.

Op zoek naar een alternatief voor Lucep?

LiveAgent is een software die klanten via verschillende kanalen laat communiceren met bedrijven, zoals email, live chat, sociale media en callcenter ondersteuning. Het is een sterk alternatief voor Lucep. Met LiveAgent kunnen bedrijven hun workflow vergemakkelijken met meer dan 175 functies en 40 integraties. De installatie van het eigen callcenter is eenvoudig en duurt slechts enkele minuten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo