Wilt u meer aandacht besteden aan klantenondersteuning met speciale software? LiveAgent is de juiste keuze.
LiveAgent is de ultieme oplossing voor het bieden van klantenondersteuning. Het biedt u tal van functies en meer dan 175 integraties voor een redelijke prijs.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Als het gaat om het bieden van uitstekende klantenondersteuning, is betrouwbare en bekende software een noodzaak. LiveAgent is precies dat, helpdesk software die alles biedt wat u nodig heeft voor een geweldige klantenservice en beheer.
Live chat is een essentieel onderdeel van klantenondersteuning als u wilt dat uw klanten u snel bereiken vanaf uw website.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt niets sneller krijgen dan dat. Het enige dat u hoeft te doen, is u voorbereiden op inkomende berichten.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.
Geef uw klanten de mogelijkheid om op een persoonlijker niveau met u in contact te komen. Het opzetten van uw eigen virtueel callcenter is eenvoudig en binnen enkele minuten gedaan.
U kunt uw browser, telefoon of andere apparatuur van uw keuze aansluiten en oproepen ontvangen zoals u dat met een telefoon zou doen. LiveAgent regelt alles voor u. Hierdoor heeft u geen externe providers nodig.
Neem nergens genoegen mee, kies één van de beste. LiveAgent biedt u de beste tools, functies en integraties voor een redelijke prijs. U kunt één van de drie abonnementen kiezen om precies te krijgen wat u nodig heeft. En als dat niet genoeg is, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te veel te betalen. U krijgt precies waar u voor betaalt, geen extra kosten en u hoeft zich geen zorgen te maken dat u uw budget verpest.
Bekijk onze prijsopties voor meer informatie.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar