Op zoek naar een alternatief voor Gist?

Wilt u meer aandacht besteden aan klantenondersteuning met speciale software? LiveAgent is de juiste keuze.

LiveAgent is de ultieme oplossing voor het bieden van klantenondersteuning. Het biedt u tal van functies en meer dan 175 integraties voor een redelijke prijs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Geavanceerde automatisering voor uw bedrijf.
Ontdek LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Gist

Als het gaat om het bieden van uitstekende klantenondersteuning, is betrouwbare en bekende software een noodzaak. LiveAgent is precies dat, helpdesk software die alles biedt wat u nodig heeft voor een geweldige klantenservice en beheer.

De snelste live chat

Live chat is een essentieel onderdeel van klantenondersteuning als u wilt dat uw klanten u snel bereiken vanaf uw website.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. U kunt niets sneller krijgen dan dat. Het enige dat u hoeft te doen, is u voorbereiden op inkomende berichten.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Professional built-in call center software

Bied telefonische ondersteuning

Geef uw klanten de mogelijkheid om op een persoonlijker niveau met u in contact te komen. Het opzetten van uw eigen virtueel callcenter is eenvoudig en binnen enkele minuten gedaan.

U kunt uw browser, telefoon of andere apparatuur van uw keuze aansluiten en oproepen ontvangen zoals u dat met een telefoon zou doen. LiveAgent regelt alles voor u. Hierdoor heeft u geen externe providers nodig.

Klaar om betere ondersteuning te bieden?

Neem nergens genoegen mee, kies één van de beste. LiveAgent biedt u de beste tools, functies en integraties voor een redelijke prijs. U kunt één van de drie abonnementen kiezen om precies te krijgen wat u nodig heeft. En als dat niet genoeg is, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te veel te betalen. U krijgt precies waar u voor betaalt, geen extra kosten en u hoeft zich geen zorgen te maken dat u uw budget verpest.

Bekijk onze prijsopties voor meer informatie.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
Related Articles to Gist alternatief
Bedrijfsregels als hulpmiddel in LiveAgent helpen uw klantenvertegenwoordiger geconcentreerd te blijven. Deze tool zal onder bepaalde omstandigheden al het saaie werk doen.

Bedrijfsregels

Bedrijfsregels automatiseren dagelijkse taken en verbeteren klantenservice. Ontdek hoe ze werken in LiveAgent voor meer efficiëntie en tijdsbesparing.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent biedt betaalbare abonnementen met verschillende tools en functies voor klantenservice. Ontdek waarom het de beste helpdesk software is.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo