CS-Cart integration
Partner Privacy Policy
CS-Cart Privacybeleid
Om een LiveAgent live chat-knop in uw CS-Cart-winkel te plaatsen, volgt u gewoon de onderstaande integratiegids of bekijkt u de meegeleverde video.
- De eerste stap is het maken en aanpassen van een nieuwe chat-knop in uw LiveAgent-paneel (Heeft u geen LiveAgent-account? Hier aanmelden). Kopieer de HTML-code (Ctrl+C) naar het klembord.
- Ga naar uw CS-Cart admin panel en kies Snel menu> Ontwerp> Blokken> Scrol naar GRID 16> Blok ‘Klantenservice’> Klik op Blok opties> kies tab Inhoud> Plak (Ctrl + V) de HTML-code onder de ‘ ‘line> Opslaan
- Ga naar de webpagina van uw winkel, vernieuw deze en uw chatknop is klaar.
Wat is CS-Cart?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van CS-Cart van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw CS-Cart-winkel plaatsen.
Frequently Asked Questions
Wat zijn de voordelen van CS-cart-integratie?
Door de integratie kunt u een live chat-knop op uw CS-cart-website plaatsen. De belangrijkste voordelen van het integreren van de live chatknop zijn: verbeterde verkoop, lagere kosten, concurrentievoordeel, betere klantentevredenheid.
Hoe kan u CS-cart integreren met LiveAgent?
Volg deze beknopte handleiding voor eenvoudige integratie: Log in op uw LiveAgent-account > Een live chatknop maken/aanpassen> Kopieer de HTML-code > Plak de code in CS-cart.
Ontdek ChargeDesk, de ultieme facturatie toolkit die naadloos integreert met LiveAgent. Beheer eenvoudig betalingen en facturen via populaire gateways zoals Stripe en PayPal, en optimaliseer uw workflow binnen één ticketsoftware. Probeer het gratis en ervaar de voordelen van efficiënte klantenservice en betalingsbeheer.
Ontdek hoe hallo, uw bedrijf kan versterken met gratis VoIP-integratie in LiveAgent. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde functies en handige rapportages. Kies het ideale abonnement voor uw bedrijfsgrootte en ervaar een superieure klantenervaring zonder extra kosten voor LiveAgent-klanten. Bezoek nu voor meer informatie!