Partner
Begin geweldige klantenondersteuning te bieden door een live chatknop in uw X-Cart-winkel te plaatsen. Om aan de slag te gaan met uw integratie klikt u op deze link of volgt u de onderstaande stappen.
- Open “Extensies-> Marktplaats” in het beheerdersgedeelte van uw winkel.
- Zoek de LiveAgent-module op naam of tag.
- Vink het selectievakje “Installeren” aan naast de modulenaam en druk op de knop “Modules installeren”.
- Open het gedeelte Modules, vink het vakje “Ingeschakeld” aan en klik op Instellingen in de LiveAgent helpdesk setup module.
- Kopieer en plak de HTML-code voor de integratie van de live chatknop van uw LiveAgent naar het lege vak op dit scherm. Als u een klantennaam en emailadres automatisch wilt laten invullen, vink dan het overeenkomstige vakje aan. Klik aan het einde op de knop Verzenden.
Wat is X-Cart?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van X-Cart van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw X-Cart-winkels plaatsen.
Frequently asked questions
Wat is X-cart?
X-cart is een platform waarmee u een eCommerce-winkel kunt ontwerpen en bouwen.
Waarom zou u X-cart integreren met LiveAgent?
Als u uw omzet wilt verhogen, raden we u zeker aan om een live chatknop van LiveAgent te integreren. Het stelt uw klantenservice in staat om vragen van klanten in realtime te beantwoorden, waardoor het verlies van potentiële klanten wordt voorkomen.
Log in op uw LiveAgent account
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen en Selfservicesoftware. Het biedt ook alternatieven voor inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem en emailbeheersoftware. LiveAgent heeft partnerships en biedt een partnerprogramma aan. Het bedrijf heeft onderscheidingen en certificaten ontvangen en biedt klantenportaalsoftware. Klanten kunnen zich aanmelden voor een demo, terwijl het bedrijf momenteel bezig is met het opstarten van het LiveAgent dashboard nadat u zich heeft aangemeld. Onze website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
The text discusses LiveAgent, a customizable chat button solution for improving customer service and retention on websites. It outlines the features of LiveAgent, including real-time chat, the ability to invite representatives to chat sessions, multiple chat capabilities, mobile chat, and chat feedback. It also emphasizes the importance of using chat for complex problems and ensuring easy customer access. The article provides tips for adding live chat to a website and highlights LiveAgent's unique offerings, such as its support portal, training options, and partnerships.
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
De tekst gaat over LiveAgent en het opstartproces van een account. Er wordt ook verwezen naar het gebruik van cookies op de website en er is een mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen voor meer informatie over het platform. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met het LiveAgent-team, waaronder door middel van een contactformulier, messenger, of live chat.