X-Cart integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Begin geweldige klantenondersteuning te bieden door een live chatknop in uw X-Cart-winkel te plaatsen. Om aan de slag te gaan met uw integratie klikt u op deze link of volgt u de onderstaande stappen.
- Open “Extensions->Marketplace” in the Admin area of your store.
- Find the LiveAgent module by name or tag.
- Tick checkbox “Install” next to module name and press the “Install modules” button.
- Open the Modules section, check the “Enabled” box and click on the Settings in the LiveAgent helpdesk setup module.
- Copy & paste the live chat button integration HTML code from your LiveAgent to the empty box on this screen. If you want to have a customer name and email prefilled automatically check the corresponding box. At the end click the Submit button.
Wat is X-Cart?
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de integratie van X-Cart van LiveAgent kunt u een live chatknop in uw X-Cart-winkels plaatsen.
Frequently Asked Questions
What is X-cart?
X-cart is a platform that helps you design and build an eCommerce store.
Why should you integrate X-cart with LiveAgent?
If you would like to increase your sales, we definitely recommend integrating a live chat button from LiveAgent. It enables your customer service to answer customer inquires in real-time, thus prevents losing potential customers.
Bedrijven van elke omvang en sector kunnen met LiveAgent alle klantcommunicatie op één plaats beheren en de prestaties van de klantenservice opvolgen. Integrately verbindt meer dan 600 applicaties en biedt voordelen zoals tijdsbesparing en het verbeteren van workflow. Open-Xchange biedt volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit en kan geïntegreerd worden met LiveAgent. Het integratieproces tussen Open-Xchange en LiveAgent is eenvoudig en er worden migratiediensten aangeboden voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
LiveAgent is een helpdesksoftware die beschikbaar is voor verschillende sectoren, waaronder de kleinhandels- en modesector. Het biedt verschillende tools voor klantenondersteuning, zoals telefoon, e-mail, chat en sociale netwerken. Het integreert met verschillende eCommerce-platforms, CRM's, betalingsgateways en andere bedrijfssystemen om een naadloze klantenservice-ervaring te bieden. Het ticketsysteem biedt voordelen, waaronder een duidelijke organisatie- en servicesteunstructuur, verhoging van de conversieratio en lagere kosten, en geïntegreerde tracking en rapportage van klantenservicestatistieken. LiveAgent biedt ook een gratis proefperiode van 14 dagen.
De tekst bevat informatie over LiveAgent, een klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Er worden verkoopcontacten vermeld, evenals het opstarten van een LiveAgent-account. De website maakt gebruik van cookies en er is de mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen met behulp van de contactformulieren, messenger, WhatsApp of live chat.