Partner
Wat is Blogger?
Blogger is een gratis online contentmanagementsysteem dat wordt gebruikt voor het maken van blogs van gebruikers. Gebruikers kunnen hun eigen aangepaste subdomeinen gebruiken. Alle blogberichten zijn voorzien van een tijdstempel en kunnen worden bewerkt. Naast de standaard blogfuncties is Blogger compatibel met andere producten van Google.
Blogger staat bekend om zijn gebruiksgemak, zelfs voor beginners, die in minder dan 10 minuten een functionerende blog kunnen maken en opzetten. Dat maakt het een van de meest populaire keuzes als het gaat om het bloggen van CMS.
Hoe kunt u Blogger gebruiken?
Wilt u een persoonlijke of een zakelijke blog maken? Blogger kan u daar gemakkelijk bij helpen. Bepaal of u een persoonlijke, zakelijke, niche- of partnerblog wilt maken. Kies een naam en begin met het schrijven van artikelen, recensies en nog veel meer.
Het maken van een aangepaste blog kan een zeer effectieve manier zijn om uw bedrijf te promoten, ongeacht de sector. Blogberichten en recensies kunnen worden gebruikt om kennis over uw producten en diensten te verspreiden. U kunt ook partnerlinks toevoegen of u laten sponsoren door andere bedrijven om iets extra’s te verdienen.
Een doelgerichte blog kent zijn doelgroep en weet ook precies wat ze van een product of dienst verwachten. Een gouden regel is om inhoud te schrijven die nuttig en to the point is in plaats van alleen maar om het te schrijven. Bovendien kunnen blogs worden verbonden met andere communicatiekanalen, zoals sociale media, eCommerce-websites, en klantenondersteuning.
LiveAgent kan u helpen uw klantenondersteuning uit te breiden met een live chatwidget die eenvoudig op uw Blogger-blog kan worden geplaatst. Livechat is de perfecte tool om efficiënte en betrouwbare klantenondersteuning te bieden aan klanten die op uw blog surfen. Een eenvoudige code die op uw blogsite wordt geplaatst, zorgt ervoor dat eventuele vragen van klanten snel en naar volle tevredenheid van de klant worden opgelost.
LiveAgent biedt een van de snelste livechat-widgets op de markt, met chat weergegeven snelheden op 2,5 seconden. Alleen al de snelheid zorgt ervoor dat u klantenvragen sneller dan normaal kunt beantwoorden. Bovendien is het volledig verbonden met LiveAgent’s multi-channel ticketingsysteem en zit het boordevol handige productiviteitsfuncties die communicatie gemakkelijk maken.
Profiteer van aangepaste chatknoppen die een aanvulling vormen op uw blogontwerp, of maak en upload uw eigen om een unieke uitstraling. Reageer sneller met een realtime typweergave waarmee u kunt zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden drukken. Proactieve chatuitnodigingen zorgen ervoor dat uw live chat opvalt en kan de betrokkenheid bij oproepen naar actie.
Wat zijn de voordelen van Blogger-integratie?
- Verhoogde klantenbetrokkenheid
- Oproepen tot actie met proactieve chatuitnodigingen
- Supersnelle live chatwidget
- Aangepaste chatontwerpen die bij uw blog passen
Looking to chat more with your audience?
Get a fully features live chat widget on your website. Increase engagement with LiveAgent's lightning fast live chat today.
Blogger integreren met LiveAgent live chat
Het integreren LiveAgent livechat in Blogger is net zo eenvoudig als het opzetten van uw nieuwe blog. Het enige wat u hoeft te doen is uw chatknop in LiveAgent aan te maken en in uw blogcode te plaatsen. Volg de onderstaande gids om erachter te komen hoe u dit moet doen.
- Open uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie & Chat & Chatknoppen en klik op de oranje knop Maken bovenaan om uw live chat-knop te maken. Er wordt een venster voor het maken van een chatknop geopend.

- U kunt nu het gewenste ontwerp van de chatknop selecteren. Kies uit meerdere chatknopstijlen – Bubble, Side, Corner, Inline of sla de selectie over en upload uw eigen ontwerp. U kunt dit doen door op het tabblad Aangepast te klikken. U kunt een ontwerp van een afbeelding uploaden of u kunt uw eigen HTML-code schrijven. Wanneer u besluit, selecteert u een chatknop en wordt u doorgestuurd naar de knopconfiguratie.

- Eenmaal in het configuratiegedeelte kunt u de knop een naam geven en de afdeling selecteren die verantwoordelijk is voor inkomende klantchats. U kunt ook de taal van het chatvenster selecteren, informatie van klanten opvragen door een formulier in te vullen, de maximale lengte van de chatwachtrij selecteren en andere opties.
Alles wordt goed uitgelegd in de configuratie. Als u klaar bent, kunt u eenVoorbeeld en Test doen om het eerst uit te proberen, of Opslaan de knop om het creatieproces te voltooien.

- Nu uw chatknop klaar en opgeslagen is, klikt u op het tabblad Integratie in het linkerdeelvenster in het venster. U vindt een gegenereerde integratiecode. Kopieer de code en plak deze in uw Blogger-blogcode. Als u niet zeker weet waar u de blogcode kunt vinden, volg dan de volgende stappen.

- Ga naar Blogger en kies de blog die u wilt updaten met een live chatknop. Selecteer vervolgens Thema in het linkerdeelvenster en klik op de pijl naast de knop Aanpassen. Selecteer HTML bewerken en je krijgt toegang tot de blogcode.

- Kopieer en plak de code nu eenvoudig in de blogcode. Scroll naar beneden en erboven voorbij </body>. Klik vervolgens op de knop Opslaan in de rechterbovenhoek.

Dat is alles, uw chatknop staat klaar op uw Blogger-website. Nu kunt u alle vragen van klanten eenvoudig beantwoorden. Als u andere plaatsingsopties voor chatknoppen wilt bekijken, kijk hier eens.
Wilt u meer weten over LiveAgent live chat of andere functies? Bekijk onze pagina met live chatfuncties of onze live chatpagina om te zien wat het nog meer kan en hoe u het in uw voordeel kunt gebruiken.
Frequently asked questions
Wat is Blogger?
Blogger is een gratis en populair blog- en CMS (content management system platform). Het staat bekend om zijn gebruiksgemak. Het duurt minder dan 10 minuten voordat nieuwe gebruikers beginnen met het schrijven van hun eerste blogposts met Blogger.
Kunt u een live chatknop toevoegen aan Blogger?
Ja, u kunt eenvoudig een aangepaste live chatknop op uw Blogger-website plaatsen. Het enige dat u hoeft te doen, is een LiveAgent-account instellen en een nieuwe chatknop maken. Het duurt slechts een paar minuten. Lees meer over het proces in dit artikel
Kunt u Blogger integreren met LiveAgent?
U kunt de snelle live chatwidget van LiveAgent in uw blog integreren en beginnen met het beantwoorden van vragen van zowel klanten als lezers. Het duurt slechts een paar minuten om het te doen.
Een klantenforum is een online discussiebord waar klanten van een bedrijf met elkaar kunnen communiceren en relevante informatie kunnen delen. Het kan bedrijven helpen bij productontwikkeling en klantenservice. Door klantengesprekken in een communityforum in de gaten te houden, kunnen bedrijven waardevolle gegevens vinden en productverbeteringen doorvoeren. Klanten praten online over merken en hun producten, maar niet alle bedrijven kunnen deze vermeldingen effectief controleren en erop reageren. Een klantenforum kan bedrijven in staat stellen om deze discussies te volgen, gesprekken aan te gaan en tijdig hulp te bieden. LiveAgent biedt een gratis account met onder andere de mogelijkheid om een klantenforum te creëren. Helpdesksoftware zoals LiveAgent is een geweldige tool om klantenvragen te beheren en repetitieve taken te automatiseren.
Nieuwe emailsjablonen voor blogberichten
Breng uw lezers op de hoogte van nieuwe inhoud op uw website met onze nieuwe emailsjablonen voor blogberichten. Maak ze interactief of eenvoudig, het is aan u!
Dynamische inhoud is essentieel voor bedrijven die hun klantenservice willen verbeteren. LiveAgent biedt klantenservicesoftware aan die VoIP-telefoonsystemen, selfservice- en inkomende callcentersoftware, klachtenbeheersystemen, clientportaalsoftware en emailbeheersoftware omvat. Het bedrijf biedt ook ondersteuning in de vorm van een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en een kostencalculator. Er zijn verschillende prijzen en integraties beschikbaar, en het bedrijf biedt ook een blog, woordenlijst en sjablonen, net als webinars en een kostencalculator.
De WordPress website lancering checklijst
Deze tekst bevat een checklijst voor het lanceren van een succesvolle WordPress-website. De lijst begint met technische controles, inclusief website-integratie met andere tools en websitebeveiliging. Vervolgens bespreekt de lijst inhoudscontrole, ontwerp en toegankelijkheid. Het benadrukt ook het belang van het controleren van de site op elk apparaat en browser, het integreren van sociale media, en het volgen van het websiteverkeer. Het artikel eindigt met het beantwoorden van enkele veelgestelde vragen, en benadrukt dat het doorlopen van deze uitgebreide lijst ervoor zal zorgen dat de lancering soepel verloopt.