Op zoek naar een Freshcaller alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Freshcaller-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen opstelkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Freshcaller?

Koop de juiste software en bied uw klanten de best mogelijke ondersteuning. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Freshcaller

Freshcaller is geweldige callcentersoftware. Maar klantenondersteuning gaat niet alleen meer over bellen. Geef uw klanten keuzemogelijkheden als het om communicatie gaat. Voeg e-mail, de snelste livechat, sociale media en een kennisbank toe om hen handige manieren te bieden om contact met u op te nemen. Dit en meer vindt u in de gratis helpdesksoftware van LiveAgent.

De snelste live chat

Het opzetten van een livechat op uw website is een geweldige manier om de betrokkenheid van websitebezoekers te vergroten. Zij kunnen rechtstreeks vanaf uw website contact met u opnemen. Op die manier vergroot je de kans om er betalende klanten van te maken.

LiveAgent biedt u de snelste livechatwidget op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden. Sneller kun je niets krijgen.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Professional built-in call center software

Callcenter ondersteuning? Heel zeker!

Als u overstapt naar LiveAgent, hoeft u uw callcenter niet op te geven. Met LiveAgent kunt u het zelfs snel en gemakkelijk opzetten zonder hulp van buitenaf. U kunt verbinding maken via de browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze.

Er zijn ook geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u. U kunt zich zonder extra gedoe concentreren op het belangrijke.

Op zoek naar betere helpdesk software?

Schakel over naar software die alles kan en meer waarde toevoegt aan uw ondersteuningsteam. LiveAgent biedt u drie betalende abonnementen die boordevol functies zitten. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past.

Voor een redelijke prijs krijgt u een pakket functies om uw bedrijf te helpen. En alsof dat nog niet genoeg is, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te veel te betalen voor een duurder abonnement.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met andere callcenter software?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Functies Liveagent Concurrent
Algehele beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Ontvangen een algehele beoordeling van 4.7 van de 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Ontvangen een algehele beoordeling van 4.5 van de 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 van de 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Beoordeeld met 4.5 van de 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Klantenservice
Klantenondersteuning beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 van de 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 van de 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Waarde voor geld
Prijs-kwaliteit beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 van de 5 voor productwaarde vs prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
Beoordeeld met 4.4 van de 5 voor productwaarde vs prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in USD per agent per maand.
$9/maand/agent Prijs in USD per agent per maand.
$19/maand/agent Prijs in USD per agent per maand.
Waarschuwingen / escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en agenten op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt geautomatiseerde routering.
Biedt geautomatiseerde routering.
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het maken, ontvangen en beheren van oproepen.
Biedt callcenterbeheer.
Biedt callcenterbeheer.
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om oproepwachtrijen te beheren.
Biedt wachtrijbeheer.
Biedt wachtrijbeheer.
E-mailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te koppelen aan meerdere e-mailadressen om e-mails te ontvangen, te beantwoorden en rechtstreeks vanuit de software te schrijven.
Biedt e-mailbeheer.
Biedt e-mailbeheer.
Prestatiemetingen
Volg gedrag van bezoekers op uw website. Zie hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
Biedt prestatie-indicatoren.
Biedt prestatie-indicatoren.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisbanken kunnen maken en beheren.
Biedt kennisbankbeheer.
Biedt kennisbankbeheer.
Multi-Channel communicatie
Verbinding maken met meerdere communicatielijnen (zoals e-mail, live chat, een callcenter, of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen, en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Biedt multi-channel communicatie.
Biedt multi-channel communicatie.
Real-time chat
Een native live chat-widget die kan worden ingezet op uw site en kan worden gebruikt voor real-time communicatie met uw websitebezoekers.
Related Articles to Freshcaller alternatief
Videos - Liveagent Success Story Sli Do

LiveAgent succesverhaal: Sli.do

Videos - Liveagent Success Story Sli Do

LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Plan een demo voor een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Actieve luistervaardigheden

LiveAgent biedt verschillende klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Plan een demo voor een gratis account en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.

Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent

Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.

De vooraf gedefinieerde berichten zijn een perfecte tool om efficiënter te werken. Het helpt medewerkers bij het plaatsen van vooraf gedefinieerde berichten bij veelgestelde vragen.

Vooraf gedefinieerde berichten

LiveAgent is een gewaardeerde helpdesk software met geavanceerde automatisering en goede ondersteuning. Het biedt een alternatief voor verschillende andere helpdesksoftware, met meer dan 180 functies die de klanttevredenheid en productiviteit verbeteren. LiveAgent maakt gebruik van vooraf gedefinieerde berichten om vertegenwoordigers tijd te besparen en klantentevredenheid te verbeteren.

Het vervangen van het standaardlogo in LiveAgent met uw eigen bedrijfslogo kan verschillende voordelen opleveren, zoals het vestigen van uw merkidentiteit, het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid, en het toevoegen van een professionele uitstraling aan uw website. LiveAgent biedt een videohandleiding om u te helpen bij het vervangen van het logo zonder technische expertise.

Hoe vervangt u het standaardlogo in LiveAgent

Het vervangen van het standaardlogo in LiveAgent met uw eigen bedrijfslogo kan verschillende voordelen opleveren, zoals het vestigen van uw merkidentiteit, het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid, en het toevoegen van een professionele uitstraling aan uw website. LiveAgent biedt een videohandleiding om u te helpen bij het vervangen van het logo zonder technische expertise.

Het opslaan van klanteninformatie in LiveAgent is cruciaal voor gepersonaliseerde service en efficiënte workflow. Met contactbeheer kunt u gemakkelijk zoeken, filteren en sorteren op verschillende criteria. LiveAgent biedt ook integratie van communicatiekanalen.

Hoe u contacten kunt instellen en maken in LiveAgent

Het opslaan van klanteninformatie in LiveAgent is cruciaal voor gepersonaliseerde service en efficiënte workflow. Met contactbeheer kunt u gemakkelijk zoeken, filteren en sorteren op verschillende criteria. LiveAgent biedt ook integratie van communicatiekanalen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x