Als u uw contactcenter naar een hoger niveau wilt tillen, is LiveAgent helpdesksoftware de juiste oplossing voor u! We bieden meer dan 175 basis- en geavanceerde functies, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw contactcenter aan de top blijft.
U kunt overstappen binnen enkele minuten naar LiveAgent en u kunt uw oude tickets meenemen. We bieden een snelle en gemakkelijke ticketmigratie waarmee u uw oude helpdeskgegevens kunt migreren rechtstreeks naar uw LiveAgent-account.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Ongeacht de manier waarop uw klanten contact met u opnemen, met LiveAgent weet u zeker dat ze u 24/7 kunnen bereiken.
Maak van uw klantenondersteuning een topprioriteit en verhoog uw conversiepercentages met de contactcenteroplossing van LiveAgent.
Met de LiveAgent-helpdesksoftware kunt u er zeker van zijn dat u beschikt over een gemakkelijk te beheren, schaalbare en flexibele contactcenteroplossing voor uw bedrijf.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Collab |
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Collab biedt geen ticketing. |
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt live chat. | Collab biedt live chat. |
Callcenter
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt een callcenter. | Collab biedt een callcenter. |
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Collab biedt geen selfserviceportaal. |
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Collab LiveAgent biedt een Facebook-integratie. |
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Collab biedt een Twitter-integratie. |
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Collab biedt een Instagram-integratie. |
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Collab biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Collab biedt geen WhatsApp-integratie. |
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Collab biedt geen kennisbank. |
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Collab biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Collab biedt geen automatisering en regels. |
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Collab biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Collab biedt IVR-functies. |
Videogesprekken
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Collab biedt een klantenforum. |
Onbeperkte geschiedenis
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Collab biedt automatisering en regels. |
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Collab biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Collab biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Collab biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Collab biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Collab biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Als het op uw contactcenter aankomt, wees dan niet bang om groots te denken met LiveAgent’s meer dan 175 functies en tientallen integraties.
Beperk uzelf niet alleen tot traditionele klantenservice-opties. Verbeter de ervaring van uw klanten en creëer een loyaal klantenbestand met sociale media, livechat en emailondersteuning.
Met met deze alles-in-één helpdesksoftware met meerdere kanalen kunt u er zeker van zijn dat u geen enkele klantencommunicatie mist.
Of u nu meer inkomende of uitgaande oproepen ontvangt, het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is krachtig en toch eenvoudig te beheren. Kies uit de lijst met ondersteunde VoIP-serviceproviders en bereid u voor om uw klantentevredenheid te verhogen terwijl u uw operationele kosten laag houdt.
Of u nu software voor gespreksopname nodig heeft voor vertegenwoordigerstraining, kwaliteitsborging of zakelijke transparantie, zoek niet verder! Met LiveAgent kunt u een opname opslaan als een digitaal bestand met kristalhelder geluid en een onbeperkte opslagcapaciteit.
Om wachttijden te minimaliseren, kunt u een aangepast IVR-menu maken waarmee uw klanten u gemakkelijker kunnen bereiken. Uw IVR-menu kan zelfs een automatische terugbel-optie bevatten voor het gemak van de klant.
In LiveAgent kunt u uw oproeproutering-opties configureren. Inkomende telefoongesprekken kunnen willekeurig worden toegewezen aan de beschikbare agenten, u kunt profiteren van op vaardigheden gebaseerde routering of uw eigen vooraf bepaalde criteria maken.
LiveAgent is een one-stop-shop als het gaat om het leveren van uitstekende klantenservice. We stellen u in staat om in contact te blijven met uw klanten, of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, productie, SaaS of e-commerce. We bieden 24/7 klantenondersteuning, zodat u hulp kunt krijgen wanneer u die nodig heeft.
We bieden geweldige ticketsoftware die al je klanteninteracties omzet in tickets en deze rechtstreeks naar de algemene inbox. Elk onderdeel van klantencommunicatie is voor u beschikbaar via een handig dashboard, een geweldige beheertool die u helpt georganiseerd te blijven.
Met de snelste live chatwidget op de markt kunt u gemakkelijk en eenvoudig communiceren voor zowel uw vertegenwoordigers als klanten. U kunt de Live Chat-knop van LiveAgent toevoegen aan uw website en beginnen met het beantwoorden van de prangende vragen van uw klanten.
We bieden een aanpasbare klantenportal met een uitgebreide kennisbank. Klanten die waarde hechten aan onafhankelijkheid en problemen graag zelf oplossen, zullen genieten van functies zoals forums, veelgestelde vragen en zelfbedieningsopties. Bovendien kunt u op deze manier de beste klantenondersteuning bieden, zelfs wanneer uw vertegenwoordigers offline zijn.
Maak optimaal gebruik van uw middelen en beheer een efficiënt contactcenter. Met LiveAgent kunt u ervoor zorgen dat de activiteiten in het center georganiseerd en soepel verlopen en dat uw vertegenwoordigers productief blijven.
LiveAgent’s analytics overzicht stelt u in staat om de activiteiten van het contactcenter dagelijks bij te houden. U kunt de productiviteit van vertegenwoordigers, inkomende en uitgaande oproepen, emails en nog veel meer volgen. Krijg inzicht in het reilen en zeilen van uw contactcenter met klantenservicerapportage om de meest gebruikte kanalen te versterken, uitschieters onder uw vertegenwoordigers te identificeren en uw prestaties te verbeteren.
Uw KPI’s, SLA’s en andere contactcenter bijhouden metrics stelt u in staat om beter te begrijpen waar u kunt verbeteren. Gebruik geavanceerde analyse- en rapportagefuncties om de beste waarde voor uw geld te krijgen.
Slimme ondernemers weten dat moderne contactcentra weinig hulp nodig hebben van de huidige technologie. Niet iedereen weet echter hoe hij de kracht ervan moet benutten.
Met LiveAgent neemt automatisering de last van alledaagse taken van de schouders van uw vertegenwoordigers. U kunt standaardberichten maken als antwoord op terugkerende vragen op meerdere platforms zoals socialemediakanalen, email, live chat, Viber, enz.
Bovendien zijn er talloze automatiseringsregels die u kunt instellen om uw reactietijden te verbeteren en menselijke fouten te minimaliseren en tegelijkertijd de ondersteuningskosten te verlagen.
Ga naar Capterra om de beoordelingen van het klantenserviceplatform van LiveAgent en Collab te vergelijken op basis van klantenbeoordelingen
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Kijk gerust eens wat andere klanten zeggen over LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 2800 beoordelingen verzameld op verschillende softwaremarktplaatsen zoals Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Softwareadvies.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Dit artikel beschrijft de diensten die LiveAgent biedt, zoals klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve klantenbeoordelingen. LiveAgent heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en een kostencalculator aan om klanten te helpen hun diensten te kiezen. Het artikel biedt ook informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en hoe u contact kunt opnemen met het bedrijf. Ten slotte maakt de website gebruik van cookies en biedt het de mogelijkheid om een demo te plannen om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen. Klanten zijn tevreden en de verkoop is gestegen.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.
Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.
Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?
LiveAgent biedt betaalbare abonnementen met verschillende tools en functies voor klantenservice. Ontdek waarom het de beste helpdesk software is.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar