Als u uw contactcenter naar een hoger niveau wilt tillen, is LiveAgent helpdesksoftware de juiste oplossing voor u! We bieden meer dan 175 basis- en geavanceerde functies, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw contactcenter aan de top blijft.
U kunt overstappen binnen enkele minuten naar LiveAgent en u kunt uw oude tickets meenemen. We bieden een snelle en gemakkelijke ticketmigratie waarmee u uw oude helpdeskgegevens kunt migreren rechtstreeks naar uw LiveAgent-account.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Ongeacht de manier waarop uw klanten contact met u opnemen, met LiveAgent weet u zeker dat ze u 24/7 kunnen bereiken.
Maak van uw klantenondersteuning een topprioriteit en verhoog uw conversiepercentages met de contactcenteroplossing van LiveAgent.
Met de LiveAgent-helpdesksoftware kunt u er zeker van zijn dat u beschikt over een gemakkelijk te beheren, schaalbare en flexibele contactcenteroplossing voor uw bedrijf.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Collab |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Collab biedt geen ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt live chat. | Collab biedt live chat. |
Callcenter Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt een callcenter. | Collab biedt een callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Collab biedt geen selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Collab LiveAgent biedt een Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Collab biedt een Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Collab biedt een Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Collab biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Collab biedt geen WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Collab biedt geen kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Collab biedt geen klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Collab biedt geen automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Collab biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Collab biedt IVR-functies. |
Videogesprekken Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Collab biedt een klantenforum. |
Onbeperkte geschiedenis Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Collab biedt automatisering en regels. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Collab biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Collab biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Collab biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Collab biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Collab biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Als het op uw contactcenter aankomt, wees dan niet bang om groots te denken met LiveAgent’s meer dan 175 functies en tientallen integraties.
Beperk uzelf niet alleen tot traditionele klantenservice-opties. Verbeter de ervaring van uw klanten en creëer een loyaal klantenbestand met sociale media, livechat en emailondersteuning.
Met met deze alles-in-één helpdesksoftware met meerdere kanalen kunt u er zeker van zijn dat u geen enkele klantencommunicatie mist.
Of u nu meer inkomende of uitgaande oproepen ontvangt, het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is krachtig en toch eenvoudig te beheren. Kies uit de lijst met ondersteunde VoIP-serviceproviders en bereid u voor om uw klantentevredenheid te verhogen terwijl u uw operationele kosten laag houdt.
Of u nu software voor gespreksopname nodig heeft voor vertegenwoordigerstraining, kwaliteitsborging of zakelijke transparantie, zoek niet verder! Met LiveAgent kunt u een opname opslaan als een digitaal bestand met kristalhelder geluid en een onbeperkte opslagcapaciteit.
Om wachttijden te minimaliseren, kunt u een aangepast IVR-menu maken waarmee uw klanten u gemakkelijker kunnen bereiken. Uw IVR-menu kan zelfs een automatische terugbel-optie bevatten voor het gemak van de klant.
In LiveAgent kunt u uw oproeproutering-opties configureren. Inkomende telefoongesprekken kunnen willekeurig worden toegewezen aan de beschikbare agenten, u kunt profiteren van op vaardigheden gebaseerde routering of uw eigen vooraf bepaalde criteria maken.
LiveAgent is een one-stop-shop als het gaat om het leveren van uitstekende klantenservice. We stellen u in staat om in contact te blijven met uw klanten, of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, productie, SaaS of e-commerce. We bieden 24/7 klantenondersteuning, zodat u hulp kunt krijgen wanneer u die nodig heeft.
We bieden geweldige ticketsoftware die al je klanteninteracties omzet in tickets en deze rechtstreeks naar de algemene inbox. Elk onderdeel van klantencommunicatie is voor u beschikbaar via een handig dashboard, een geweldige beheertool die u helpt georganiseerd te blijven.
Met de snelste live chatwidget op de markt kunt u gemakkelijk en eenvoudig communiceren voor zowel uw vertegenwoordigers als klanten. U kunt de Live Chat-knop van LiveAgent toevoegen aan uw website en beginnen met het beantwoorden van de prangende vragen van uw klanten.
We bieden een aanpasbare klantenportal met een uitgebreide kennisbank. Klanten die waarde hechten aan onafhankelijkheid en problemen graag zelf oplossen, zullen genieten van functies zoals forums, veelgestelde vragen en zelfbedieningsopties. Bovendien kunt u op deze manier de beste klantenondersteuning bieden, zelfs wanneer uw vertegenwoordigers offline zijn.
Maak optimaal gebruik van uw middelen en beheer een efficiënt contactcenter. Met LiveAgent kunt u ervoor zorgen dat de activiteiten in het center georganiseerd en soepel verlopen en dat uw vertegenwoordigers productief blijven.
LiveAgent’s analytics overzicht stelt u in staat om de activiteiten van het contactcenter dagelijks bij te houden. U kunt de productiviteit van vertegenwoordigers, inkomende en uitgaande oproepen, emails en nog veel meer volgen. Krijg inzicht in het reilen en zeilen van uw contactcenter met klantenservicerapportage om de meest gebruikte kanalen te versterken, uitschieters onder uw vertegenwoordigers te identificeren en uw prestaties te verbeteren.
Uw KPI’s, SLA’s en andere contactcenter bijhouden metrics stelt u in staat om beter te begrijpen waar u kunt verbeteren. Gebruik geavanceerde analyse- en rapportagefuncties om de beste waarde voor uw geld te krijgen.
Slimme ondernemers weten dat moderne contactcentra weinig hulp nodig hebben van de huidige technologie. Niet iedereen weet echter hoe hij de kracht ervan moet benutten.
Met LiveAgent neemt automatisering de last van alledaagse taken van de schouders van uw vertegenwoordigers. U kunt standaardberichten maken als antwoord op terugkerende vragen op meerdere platforms zoals socialemediakanalen, email, live chat, Viber, enz.</p >
Bovendien zijn er talloze automatiseringsregels die u kunt instellen om uw reactietijden te verbeteren en menselijke fouten te minimaliseren en tegelijkertijd de ondersteuningskosten te verlagen.
Ga naar Capterra om de beoordelingen van het klantenserviceplatform van LiveAgent en Collab te vergelijken op basis van klantenbeoordelingen
Kijk gerust eens wat andere klanten zeggen over LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 2800 beoordelingen verzameld op verschillende softwaremarktplaatsen zoals Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Softwareadvies.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.