Geef uw klanten de mogelijkheid om automatisch teruggebeld te worden als de lijn bezet is en er geen beschikbare vertegenwoordigers zijn om hun oproep aan te nemen of als ze gewoon op een later tijdstip teruggebeld willen worden.
Ons wachtrij-terugbelsysteem onthoudt de plaats van de klant in de wachtrij en wanneer ze aan de beurt zijn, belt het systeem hen automatisch terug.
Verbeter de ervaring van uw klanten vandaag nog met onze callcenter software.
De callcenter software van LiveAgent biedt een terugbelfunctie als onderdeel van de IVR-mogelijkheid (interactieve spraakreactie). In plaats van in de wachtrij geplaatst te worden, kunnen uw klanten nu een terugbelverzoek indienen door op één enkele knop te drukken.
U hoeft niemand in de wacht te plaatsen of u zorgen te maken dat hun plaats in de wachtrij verloren gaat. LiveAgent belt de klant automatisch terug zodra deze aan de beurt is.
Met LiveAgent’s callcenter-wachtrij terugbellen, hoeven uw vertegenwoordigers de gevraagde terugbelverzoeken niet handmatig te controleren. De ingebouwde ACD-functionaliteit (automatische oproepdistributie) werkt synchroon met ons krachtige IVR-systeem om het nummer van de beller automatisch te behouden en in de wachtrij te plaatsen, naast het automatisch bellen van het nummer van de beller en het toewijzen van de oproep aan een geschikte vertegenwoordiger.
Geef uw klanten de mogelijkheid om teruggebeld te worden door uw contactcenterteam in plaats van in de wacht te moeten wachten. Door rekening te houden met hun tijd, verlaagt u het aantal afgebroken oproepen en ziet u een algemene toename van de klantentevredenheid.
Klanten verwachten elke keer dat ze contact opnemen met de klantenondersteuning een probleemloze ervaring. Door hen een automatische terugbeloptie te bieden, kunt u hen een naadloze service-ervaring bieden. Verminder vandaag de inspanningen van klanten en verbeter tegelijkertijd de klantentevredenheid en loyaliteit aan uw merk.
Om de automatische terugbelservice te gebruiken, maakt u eenvoudig een IVR script met de terugbeloptie.
Log in op uw LiveAgent-account en klik op Configuratie, vervolgens op Bellen en vervolgens op Nummers. Klik op ‘Bestaande nummers bewerken’ en selecteer IVR.
Klik op ‘Record toevoegen’ en upload uw vooraf opgenomen IVR-berichten of neem uw eigen berichten op.
Maak uw IVR-script. Volg de stappen die worden beschreven in onze kennisbank installatiehandleiding voor automatisch terugbellen.
Start een oproep om te testen of de callback-functie werkt. Volg de IVR-aanwijzingen en druk op het gevraagde nummer om teruggebeld te worden.
Onze Nederlandse callcenter terugbelsoftware is een kosteneffectieve oplossing voor bedrijven van elke omvang. Met automatische terugbelopdrachten zijn er minder contactcentermedewerkers nodig om oproepen te beantwoorden, aangezien het aantal oproepen niet zo hoog zal zijn.
Loop geen potentiële verkoopkansen mis, simpelweg omdat uw klanten geen contact met u kunnen opnemen. Met de automatische terugbelfunctie zullen uw klanten minder snel gefrustreerd raken en hun telefoongesprekken afbreken. Door hen de kans te geven om automatisch teruggebeld te worden, kunt u meer omzet genereren en tegelijkertijd de klantentevredenheid verbeteren.
Verzamel meer inzichten over de service die u levert. Onze sterke rapportagefuncties tonen statistieken over uw virtueel callcenter, inclusief gemiste en beantwoorde oproepen, gespreksduur, toegewezen vertegenwoordigers en meer.
Met LiveAgent contactcenter software zijn er eindeloze rapportagemogelijkheden. Verdeel gegevens op dag, week, maand of aangepast datumbereik en maak een grafiek of diagram die het beste bij uw wensen past. Hoe meer kennis u heeft over de service die u levert, hoe meer u de klantentevredenheid en loyaliteit kunt verbeteren en vergroten.
De automatische terugbelfunctie van LiveAgent bewaart de plaats van uw klant. Ze kunnen ophangen in de wetenschap dat hun nummer behouden blijft, dat hun plaats in de wachtrij veilig is en dat ze binnenkort worden teruggebeld.
Onze contactcentersoftware biedt een verenigde bureaublad met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers. Met LiveAgent hebben uw contactcentermedewerkers toegang tot alle vragen van verschillende kanalen (sociale media, live chat, email, telefoon) in één interface.
LiveAgent callcenter terugbelsoftware is uitgerust met ACD-functionaliteit om een naadloze oproep te garanderen transfers en superieure klantenervaringen. Onze ACD-functie leidt bellers automatisch naar de meest geschikte agent/afdeling op basis van beschikbaarheid, prioriteit of willekeurige toewijzing.
Ons webgebaseerde callcenter is uitgerust met een krachtig IVR-systeem die klaar is om complexe IVR-structuren uit te voeren. Het IVR-systeem is eenvoudig genoeg om te gebruiken voor beginners, maar robuust genoeg om te voldoen aan de behoeften van professionele callcentra.
Het automatische terugbelsysteem van LiveAgent neemt al het zware werk uit uw handen, zodat vertegenwoordigers zonder onderbreking oproepen kunnen blijven beantwoorden. Wanneer een klant een terugbelverzoek aanvraagt en ze aan de beurt zijn, zal het systeem automatisch hun nummer intoetsen en doorverbinden met een geschikte contactcentermedewerker.
LiveAgent callcentersoftware neemt automatisch elk inkomend en uitgaand gesprek op. Het systeem kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan die kunnen worden gebruikt voor kwaliteitsborging, training, vlotte ticketoverdracht of juridische doeleinden. span>
De hybride ticketweergave van LiveAgent zorgt ervoor dat contactcentermedewerkers het probleemoplossingstraject van een klant via meerdere kanalen kunnen volgen terwijl ze in dezelfde ticketreeks blijven. Hybride ticketstromen helpen vertegenwoordigers om inzichtelijke en gepersonaliseerde reacties te geven die de klantentevredenheid en loyaliteit helpen verbeteren.
Naast full-stack callcentersoftware, is LiveAgent een one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft.
Verbind al uw sociale media accounts met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. Helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.
Helpdesk software van LiveAgent beschikt over de snelste live chat widget op de markt. Geniet van geavanceerde functies zoals proactieve chatuitnodigingen, offline formulieren, pre-chatformulieren en een realtime typeweergave waarmee u kunt zien wat de klant in het chatvak typt voordat hij op verzenden klikt. De live chatmogelijkheden van het contactcentrum van LiveAgent helpen u de klantenbetrokkenheid te verbeteren, de verkoop te verhogen en tegelijkertijd de klantentevredenheid te vergroten.
Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop voor vertegenwoordigers met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van labels, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.
Creëer en stileer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.
LiveAgent webgebaseerde callcenter software biedt veel meer dan enkel een wachtrij-terugbelfunctie.
Helpdesk software van LiveAgent bevat meer dan 200 handige functies die u helpen de workflow van uw vertegenwoordiger te stroomlijnen en het giswerk uit de klantenservice te halen. Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger vandaag nog met LiveAgent.
Onze contactcenter software is ontworpen om goed samen te werken met andere applicaties. Integreer uw favorieten met onze callcenter software om maximale efficiëntie van vertegenwoordigers te bereiken, evenals een holistisch overzicht van het profiel van elke klant, compleet met eerdere aankopen en interacties met uw bedrijf.
Ons belangrijkste doel is uw succes. De klantenservice van LiveAgent is 24/7, 365 dagen per jaar beschikbaar op meerdere communicatiekanalen, waaronder Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, ons klantenportaal of de telefoon. Geef ons een seintje wanneer u ons nodig heeft, we helpen u graag verder. We bieden ook ondersteuning in meerdere talen, mocht u dit nodig hebben.
De terugbel software van LiveAgent is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere wensen heeft, is ons contactcentrum volledig aanpasbaar.
Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel, of uw contactcentrum nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, effectieve softwareoplossing die aan uw wensen voldoet.
Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, horeca, Software-as-a-Service, automobiel, e-commerce of de onderwijssector, LiveAgent kan worden afgestemd op uw wensen.
De contactcenter software van LiveAgent is in overeenstemming met de AVG, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier-III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.
De callcenter software van LiveAgent is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke automatische terugbelfuncties van uw contactcentrum.
Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, dankzij de mogelijkheden met meerdere kanalen, een sterk eigen beheersysteem van klantenrelaties en geavanceerde integraties voor het beheer van klantenrelaties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlot overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.
De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie met automatische terugbelopdrachten. Ons betalend software abonnement voor callcenters wordt aangeboden voor een betaalbare prijs. Betaal minder en krijg vandaag meer waarde met LiveAgent.
Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlekkeloze klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.
Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met ons terugbelsysteem en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantenloyaliteit en meer verkoopkansen.
Probeer eens onze bekroonde omnichannel callcenter-callback-software. Test onze krachtige IVR- en CRM-integraties om te ontdekken hoe u naadloze klantervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of maak een gratis proefperiode van 30 dagen om te zien wat LiveAgent callcentersoftware allemaal te bieden heeft.
IVR (Interactieve Spraakreactie)
Ontdek hoe Interactieve Spraakreactie (IVR) van LiveAgent uw callcenter efficiëntie verhoogt door bellers automatisch naar de juiste afdeling te sturen. Met gebruiksvriendelijke ontwerptools, terugbellers en oproepprioritering, biedt LiveAgent een betrouwbare oplossing voor klantenservice. Vergelijk het met concurrenten zoals Bitrix24 en Zendesk en start vandaag nog een gratis proefperiode zonder verplichtingen!
Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?
Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.
Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?
Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team