Gratis proefperiode

Klanten worden automatisch teruggebeld

Geef uw klanten de mogelijkheid om automatisch teruggebeld te worden als de lijn bezet is en er geen beschikbare vertegenwoordigers zijn om hun oproep aan te nemen of als ze gewoon op een later tijdstip teruggebeld willen worden.

Ons wachtrij-terugbelsysteem onthoudt de plaats van de klant in de wachtrij en wanneer ze aan de beurt zijn, belt het systeem hen automatisch terug.

Verbeter de ervaring van uw klanten vandaag nog met onze callcenter software.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido groen

Nederlandse callcenter software met een slimme terugbelfunctie

De callcenter software van LiveAgent biedt een terugbelfunctie als onderdeel van de IVR-mogelijkheid (interactieve spraakreactie). In plaats van in de wachtrij geplaatst te worden, kunnen uw klanten nu een terugbelverzoek indienen door op één enkele knop te drukken.

U hoeft niemand in de wacht te plaatsen of u zorgen te maken dat hun plaats in de wachtrij verloren gaat. LiveAgent belt de klant automatisch terug zodra deze aan de beurt is.

De voordelen van automatisch terugbellen

Nederlandse terugbel software

Met het callcenter wachtrij-terugbelsysteem van LiveAgent dienen uw vertegenwoordigers de aangevraagde terugbelverzoeken niet handmatig te controleren. De geïntegreerde ACD-functionaliteit (automatische oproepverdeling) werkt synchroon met ons sterk IVR-systeem om automatisch het nummer van de beller op te slaan en in de wachtrij te plaatsen, naast het automatisch intoetsen van het nummer van de beller en het toewijzen van de oproep aan een geschikte vertegenwoordiger.

Business woman walking and holding a mobile phone

Geef uw klanten de mogelijkheid om teruggebeld te worden door uw contactcenterteam in plaats van in de wachtrij te worden geplaatst. Door hun tijd te respecteren, verlaagt u het aantal afgebroken oproepen en neemt de algemene klantentevredenheid toe.

Definition of good customer service

Klanten verwachten een vlotte ervaring elke keer dat ze contact opnemen met de klantenservice. Door hen een automatische terugbeloptie te bieden, kunt u hen een vlekkeloze service ervaring bieden. Verminder vandaag nog de inspanningen van klanten en verbeter tegelijkertijd de klantentevredenheid en loyaliteit aan uw merk.

Hoe werkt de automatische terugbelfunctie?

Om de automatische terugbelservice te gebruiken, maakt u eenvoudig een IVR script met de terugbeloptie.

 

Customer support agent chatting live with client

Kostenefficiënte callcenter terugbelsoftware

Onze Nederlandse callcenter terugbelsoftware is een kosteneffectieve oplossing voor bedrijven van elke omvang. Met automatische terugbelopdrachten zijn er minder contactcentermedewerkers nodig om oproepen te beantwoorden, aangezien het aantal oproepen niet zo hoog zal zijn.

De automatische terugbelfunctie zorgt voor meer verkoopkansen

Loop geen potentiële verkoopkansen mis, simpelweg omdat uw klanten geen contact met u kunnen opnemen. Met de automatische terugbelfunctie zullen uw klanten minder snel gefrustreerd raken en hun telefoongesprekken afbreken. Door hen de kans te geven om automatisch teruggebeld te worden, kunt u meer omzet genereren en tegelijkertijd de klantentevredenheid verbeteren.

customer service automated callback
call-logs

Meer inzichten over gebruiksstatistieken

Verzamel meer inzichten over de service die u levert. Onze sterke rapportagefuncties tonen statistieken over uw virtueel callcenter, inclusief gemiste en beantwoorde oproepen, gespreksduur, toegewezen vertegenwoordigers en meer.

Met LiveAgent contactcenter software zijn er eindeloze rapportagemogelijkheden. Verdeel gegevens op dag, week, maand of aangepast datumbereik en maak een grafiek of diagram die het beste bij uw wensen past. Hoe meer kennis u heeft over de service die u levert, hoe meer u de klantentevredenheid en loyaliteit kunt verbeteren en vergroten.

Terugbel softwarefuncties

customer service automated callback

De automatische terugbelfunctie van LiveAgent bewaart de plaats van uw klant. Ze kunnen ophangen in de wetenschap dat hun nummer behouden blijft, dat hun plaats in de wachtrij veilig is en dat ze binnenkort worden teruggebeld.

Live-chat-for-business-LiveAgent

Desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers

Onze contactcenter software biedt een uniforme desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers. Met LiveAgent hebben uw contactcentermedewerkers toegang tot alle vragen van verschillende kanalen (sociale media, live chat, email, telefoon) in één enkele interface.

Stel automatiseringsregels in om de productiviteit en workflow van uw vertegenwoordiger te verbeteren. Automatiseringsregels kunnen worden gebruikt om automatische vervolgemails te verzenden, (terugbel) labels aan tickets toe te voegen en meer.

De terugbelsoftware van LiveAgent callcenter is uitgerust met ACD-functionaliteit om vlotte doorschakelingen en superieure klantenervaringen te garanderen. Onze ACD-functie leidt bellers automatisch door naar de meest geschikte vertegenwoordigers/afdeling op basis van beschikbaarheid, prioriteit of willekeurige toewijzing.

Ons webgebaseerde callcenter is uitgerust met een sterk IVR-systeem dat klaar is om complexe IVR-structuren uit te voeren. Het IVR-systeem is eenvoudig te gebruiken voor beginners, maar sterk genoeg om te voldoen aan de wensen van professionele callcenters.

Inbound and Outbound Call Center Software

Het automatische terugbelsysteem van LiveAgent neemt al het zware werk uit uw handen, zodat vertegenwoordigers zonder onderbreking oproepen kunnen blijven beantwoorden. Wanneer een klant een terugbelverzoek aanvraagt ​​en ze aan de beurt zijn, zal het systeem automatisch hun nummer intoetsen en doorverbinden met een geschikte contactcentermedewerker.

De callcenter software van LiveAgent neemt automatisch elk inkomend en uitgaand gesprek op. Het systeem kan een onbeperkt aantal gespreksopnames opslaan die kunnen worden gebruikt voor kwaliteitsborging, training, soepele overdracht van tickets of juridische doeleinden.

De hybride ticketweergave van LiveAgent zorgt ervoor dat contactcentermedewerkers het probleemoplossingstraject van een klant via meerdere kanalen kunnen volgen terwijl ze in dezelfde ticketreeks blijven. Hybride ticketstromen helpen vertegenwoordigers om inzichtelijke en gepersonaliseerde reacties te geven die de klantentevredenheid en loyaliteit helpen verbeteren.

Ontdek wat geautomatiseerde terugbelsoftware voor u kan doen

Geniet van een gratis proefperiode van 14 dagen voor LiveAgent om te zien wat onze virtuele webgebaseerde callcenteroplossing kan doen voor uw bedrijf en klantenondersteuning, verkoop en marketingteams.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

We bieden veel meer dan alleen geautomatiseerde terugbelsoftware

Naast volledige callcenter software is LiveAgent een one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft.

tour 01

Verbind al uw sociale media accounts met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. Helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

tour 03

Helpdesk software van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Geniet van geavanceerde functies zoals proactieve chatuitnodigingen, offline formulieren, pre-chatformulieren en een realtime typeweergave waarmee u kunt zien wat de klant in het chatvak typt voordat hij op verzenden klikt. De live chatmogelijkheden van het contactcentrum van LiveAgent helpen u de klantenbetrokkenheid te verbeteren, de verkoop te verhogen en tegelijkertijd de klantentevredenheid te vergroten.

tour 02

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop voor vertegenwoordigers met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van labels, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

What is knowledge base software

Creëer en stileer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.

Haal het meeste uit uw wachtrij-terugbelsysteem

LiveAgent webgebaseerde callcenter software biedt veel meer dan enkel een wachtrij-terugbelfunctie.

Helpdesk software van LiveAgent bevat meer dan 200 handige functies die u helpen de workflow van uw vertegenwoordiger te stroomlijnen en het giswerk uit de klantenservice te halen. Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger vandaag nog met LiveAgent.

Onze contactcenter software is ontworpen om goed samen te werken met andere applicaties. Integreer uw favorieten met onze callcenter software om maximale efficiëntie van vertegenwoordigers te bereiken, evenals een holistisch overzicht van het profiel van elke klant, compleet met eerdere aankopen en interacties met uw bedrijf.

Ons belangrijkste doel is uw succes. De klantenservice van LiveAgent is 24/7, 365 dagen per jaar beschikbaar op meerdere communicatiekanalen, waaronder Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, ons klantenportaal of de telefoon. Geef ons een seintje wanneer u ons nodig heeft, we helpen u graag verder. We bieden ook ondersteuning in meerdere talen, mocht u dit nodig hebben.

Agents building customer support portal

Eindeloze aanpassingsmogelijkheden

De terugbel software van LiveAgent is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere wensen heeft, is ons contactcentrum volledig aanpasbaar.

Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel, of uw contactcentrum nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, effectieve softwareoplossing die aan uw wensen voldoet.

Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, horeca, Software-as-a-Service, automobiel, e-commerce of de onderwijssector, LiveAgent kan worden afgestemd op uw wensen.

LiveAgent is geavanceerd, betaalbaar en heeft een gebruiksvriendelijk wachtrij-terugbelsysteem

Security lock and badge

De contactcenter software van LiveAgent is in overeenstemming met de AVG, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier-III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.

Person organizing information into tickets

De callcenter software van LiveAgent is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke automatische terugbelfuncties van uw contactcentrum.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, dankzij de mogelijkheden met meerdere kanalen, een sterk eigen beheersysteem van klantenrelaties en geavanceerde integraties voor het beheer van klantenrelaties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlot overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.

Customer support agent chatting live with client

De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie met automatische terugbelopdrachten. Ons betalend software abonnement voor callcenters wordt aangeboden voor een betaalbare prijs. Betaal minder en krijg vandaag meer waarde met LiveAgent.

Bied gepersonaliseerde ervaringen

Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlekkeloze klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.

Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met ons terugbelsysteem en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantenloyaliteit en meer verkoopkansen.

crm integrations
Live-chat-for-business-LiveAgent

Bied ongeëvenaarde service met de Nederlandse terugbelsoftware

Probeer eens onze bekroonde callcenter terugbelsoftware. Test onze sterke integraties voor interactieve spraakreacties en beheer van klantenrelaties om te ontdekken hoe u vlotte klantervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of start een gratis proefperiode van 14 dagen om alles te zien wat callcenter software van LiveAgent te bieden heeft.

Wat vinden onze klanten?

Roman Bosch

Roman Bosch

Partly

Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

christine preusler

Christine Preusler

HostingAdvice

LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

Karl Dieterich

Karl Dieterich

Covomo

LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

Hendrik Henze

Hendrik Henze

HEWO Internetmarketing

We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

Razvan Sava

Razvan Sava

Webmaster Deals

Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

Taras Baca

Taras Baca

XperienceHR

De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

user testimonials

Andrej Ftomin

TAZAR Group

Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

Matt Janaway

Matt Janaway

The Workplace Depot

We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

Viviane Carter

Viviane Carter

CSI Products

We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

Christian Lange

Christian Lange

Lucky-Bike

Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

Jens Malmqvist

Jens Malmqvist

Projure

Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

user testimonials

Catana Alexandru

Websignal

Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

JanWienk

Jan Wienk

All British Casino

Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

Allan Bjerkan

Allan Bjerkan

Norske Automaten

LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

Sissy Böttcher

Sissy Böttcher

Study Portals

We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

Peter Koning

Peter Koning

TypoAssassin

We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

user testimonials

Aranzazu F

Factorchic

We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

Rick Nuske

Rick Nuske

MyFutureBusiness

Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

Vojtech Kelecsenyi

Vojtech Kelecsenyi

123-Nakup

LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

Rafael Kobalyan

Rafael Kobalyan

Betconstruct

Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Gratis proefperiode Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is de functie van een callcenter?

De belangrijkste functie van een callcenter is om klanten in staat te stellen bedrijven te bellen met al hun vragen over producten, beleid, retourneringen, functionaliteit, probleemoplossing of feedback.

Wat is automatisch terugbellen?

De automatische terugbelfunctie is een computertelefoniefunctie waarmee bellers kunnen verzoeken om teruggebeld te worden als de lijn bezet is, als er geen beschikbare vertegenwoordigers zijn om hun oproep aan te nemen of als ze gewoon op een later tijdstip teruggebeld willen worden.

Zijn automatische terugbelopdrachten een belangrijke functie?

Door de automatische terugbelfunctie in uw virtuele callcentersoftware te implementeren, kunt u uw klanten beter van dienst zijn. Het actief hebben van een terugbelfunctie geeft aan dat u de tijd van uw klant waardeert, en dat is wat klanten het meest verlangen.

Hoeveel kost terugbelsoftware?

De kosten van terugbelsoftware variëren. De terugbelfunctie maakt echter meestal deel uit van een alles-in-één systeem. Bijvoorbeeld een callcenter of helpdesksoftware. LiveAgent is klantenservicesoftware met meer dan 180 functies, waaronder een terugbelfunctie. De prijs voor een volledige helpdeskoplossing is €39 per maand voor elke vertegenwoordiger.

Waarom zou u een terugbelfunctie gebruiken?

Een terugbelfunctie wordt vooral gebruikt bij bedrijven met veel klantenvragen. Omdat klanten meteen antwoorden willen, moet uw bedrijf zich aanpassen. Het hebben van een terugbelfunctie in uw callcenter kan een slechte klantenervaring voorkomen. Kiezen voor een functierijke callcentersoftware met een terugbelfunctie kan zowel de workflow van de klantenvertegenwoordiger als de klantentevredenheid verbeteren.

Hoe activeer ik automatisch terugbellen in LiveAgent?

Om een terugbelfunctie te activeren, moet u naar Configuraties -> Bellen -> Nummers -> Nummer bewerken -> IVR -> Een terugbelfunctie invoegen -> Opslaan.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .