Klanten worden automatisch teruggebeld

Geef uw klanten de mogelijkheid om automatisch teruggebeld te worden als de lijn bezet is en er geen beschikbare vertegenwoordigers zijn om hun oproep aan te nemen of als ze gewoon op een later tijdstip teruggebeld willen worden.

Ons wachtrij-terugbelsysteem onthoudt de plaats van de klant in de wachtrij en wanneer ze aan de beurt zijn, belt het systeem hen automatisch terug.

Verbeter de ervaring van uw klanten vandaag nog met onze callcenter software.

Callcenter software met een slimme terugbelfunctie

LiveAgent callcenter software biedt een terugbelfunctie als onderdeel van de IVR-mogelijkheid (interactieve spraakreactie). In plaats van in de wachtrij geplaatst te worden, kunnen uw klanten nu een terugbelverzoek indienen door op één enkele knop te drukken.

U hoeft niemand in de wacht te plaatsen of u zorgen te maken dat hun plaats in de wachtrij verloren gaat. LiveAgent belt de klant automatisch terug zodra deze aan de beurt is.

De voordelen van automatisch terugbellen

Terugbel software

Met het callcenter wachtrij-terugbelsysteem van LiveAgent dienen uw vertegenwoordigers de aangevraagde terugbelverzoeken niet handmatig te controleren. De geïntegreerde ACD-functionaliteit (automatische oproepverdeling) werkt synchroon met ons sterk IVR-systeem om automatisch het nummer van de beller op te slaan en in de wachtrij te plaatsen, naast het automatisch intoetsen van het nummer van de beller en het toewijzen van de oproep aan een geschikte vertegenwoordiger.

Zakenvrouw die al wandelend een mobiele telefoon vasthoudt

Geef uw klanten de mogelijkheid om teruggebeld te worden door uw contactcenterteam in plaats van in de wachtrij te worden geplaatst. Door hun tijd te respecteren, verlaagt u het aantal afgebroken oproepen en neemt de algemene klantentevredenheid toe.

Definitie van een goede klantenservice

Klanten verwachten een vlotte ervaring elke keer dat ze contact opnemen met de klantenservice. Door hen een automatische terugbeloptie te bieden, kunt u hen een vlekkeloze service ervaring bieden. Verminder vandaag de inspanningen van klanten en verbeter tegelijkertijd de klantentevredenheid en loyaliteit aan uw merk.

Hoe werkt de automatische terugbelfunctie?

Om de automatische terugbelservice te gebruiken, maakt u eenvoudig een IVR script met de terugbeloptie.

 

Log in op uw LiveAgent account en klik op Configuratie, vervolgens op Bellen en vervolgens op Nummers. Klik op “Bestaande nummers bewerken” en selecteer IVR.

callback set up LA connect phone number

Klik op “Opname toevoegen” en upload uw vooraf opgenomen IVR-berichten of neem uw eigen berichten op.

callback set up IVR messages

Maak uw IVR-script. Volg de stappen die worden beschreven in onze geautomatiseerde installatiehandleiding voor de kennisbank voor terugbellen.

callback set up IVR script

Start een oproep om te testen of de terugbelfunctie werkt. Volg de IVR instructies en druk op het gevraagde nummer om terug te bellen.

automated callback

vertegenwoordiger van de klantenservice die live aan het chatten is met een klant

Kostenefficiënte callcenter terugbelsoftware

De callcenter terugbelsoftware is een kosteneffectieve oplossing voor bedrijven van elke omvang. Met automatische terugbelopdrachten zijn er minder contactcentermedewerkers nodig om oproepen te beantwoorden, aangezien het aantal oproepen niet zo hoog zal zijn.

De automatische terugbelfunctie zorgt voor meer verkoopkansen

Loop geen potentiële verkoopkansen mis, simpelweg omdat uw klanten geen contact met u kunnen opnemen. Met de automatische terugbelfunctie zullen uw klanten minder snel gefrustreerd raken en hun telefoongesprekken afbreken. Door hen de kans te geven om automatisch teruggebeld te worden, kunt u meer omzet genereren en tegelijkertijd de klantentevredenheid verbeteren.

geautomatiseerd terugbellen
oproeplogboeken

Meer inzichten over gebruiksstatistieken

Verzamel meer inzichten over de service die u levert. Onze sterke rapportagefuncties tonen statistieken over uw virtueel callcenter, inclusief gemiste en beantwoorde oproepen, gespreksduur, toegewezen vertegenwoordigers en meer.

Met LiveAgent contactcenter software zijn er eindeloze rapportagemogelijkheden. Verdeel gegevens op dag, week, maand of aangepast datumbereik en maak een grafiek of diagram die het beste bij uw wensen past. Hoe meer kennis u heeft over de service die u levert, hoe meer u de klantentevredenheid en loyaliteit kunt verbeteren en vergroten.

Terugbel softwarefuncties

geautomatiseerd terugbellen

De automatische terugbelfunctie van LiveAgent bewaart de plaats van uw klant. Ze kunnen ophangen in de wetenschap dat hun nummer behouden blijft, dat hun plaats in de wachtrij veilig is en dat ze binnenkort worden teruggebeld.

Live-chat-voor-bedrijven-LiveAgent

Desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers

Onze contactcenter software biedt een uniforme desktop met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers. Met LiveAgent hebben uw contactcentermedewerkers toegang tot alle vragen van verschillende kanalen (sociale media, live chat, email, telefoon) in één enkele interface.

Stel automatiseringsregels in om de productiviteit en workflow van uw vertegenwoordiger te verbeteren. Automatiseringsregels kunnen worden gebruikt om automatische vervolgemails te verzenden, (terugbel) labels aan tickets toe te voegen en meer.

De terugbelsoftware van LiveAgent callcenter is uitgerust met ACD-functionaliteit om vlotte doorschakelingen en superieure klantenervaringen te garanderen. Onze ACD-functie leidt bellers automatisch door naar de meest geschikte vertegenwoordigers/afdeling op basis van beschikbaarheid, prioriteit of willekeurige toewijzing.

Ons webgebaseerde callcenter is uitgerust met een sterk IVR-systeem dat klaar is om complexe IVR-structuren uit te voeren. Het IVR-systeem is eenvoudig te gebruiken voor beginners, maar sterk genoeg om te voldoen aan de wensen van professionele callcenters.

Inkomende en uitgaande software voor callcenter

Het automatische terugbelsysteem van LiveAgent neemt al het zware werk uit uw handen, zodat vertegenwoordigers zonder onderbreking oproepen kunnen blijven beantwoorden. Wanneer een klant een terugbelverzoek aanvraagt ​​en ze aan de beurt zijn, zal het systeem automatisch hun nummer intoetsen en doorverbinden met een geschikte contactcentermedewerker.

LiveAgent callcenter software neemt automatisch elk inkomend en uitgaand gesprek op. Het systeem kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan die kunnen worden gebruikt voor kwaliteitsborging, training, soepele overdracht van tickets of juridische doeleinden.

De hybride ticketweergave van LiveAgent zorgt ervoor dat contactcentermedewerkers het probleemoplossingstraject van een klant via meerdere kanalen kunnen volgen terwijl ze in dezelfde ticketreeks blijven. Hybride ticketstromen helpen vertegenwoordigers om inzichtelijke en gepersonaliseerde reacties te geven die de klantentevredenheid en loyaliteit helpen verbeteren.

Ontdek wat geautomatiseerde terugbelsoftware voor u kan doen

Geniet van een gratis proefperiode van 14 dagen voor LiveAgent om te zien wat onze virtuele webgebaseerde callcenteroplossing kan doen voor uw bedrijf en klantenondersteuning, verkoop en marketingteams.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

We bieden veel meer dan alleen geautomatiseerde terugbelsoftware

Naast volledige callcenter software is LiveAgent een one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft.

tour 01

Verbind al uw sociale media accounts met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. Helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

tour 03

Helpdesk software van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Geniet van geavanceerde functies zoals proactieve chatuitnodigingen, offline formulieren, pre-chatformulieren en een realtime typeweergave waarmee u kunt zien wat de klant in het chatvak typt voordat hij op verzenden klikt. De live chatmogelijkheden van het contactcentrum van LiveAgent helpen u de klantenbetrokkenheid te verbeteren, de verkoop te verhogen en tegelijkertijd de klantentevredenheid te vergroten.

tour 02

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop voor vertegenwoordigers met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van labels, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

Wat is kennisbank software

Creëer en stileer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.

Haal het meeste uit uw wachtrij-terugbelsysteem

LiveAgent webgebaseerde callcenter software biedt veel meer dan enkel een wachtrij-terugbelfunctie.

Helpdesk software van LiveAgent bevat meer dan 200 handige functies die u helpen de workflow van uw vertegenwoordiger te stroomlijnen en het giswerk uit de klantenservice te halen. Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger vandaag nog met LiveAgent.

Onze contactcenter software is ontworpen om goed samen te werken met andere applicaties. Integreer uw favorieten met onze callcenter software om maximale efficiëntie van vertegenwoordigers te bereiken, evenals een holistisch overzicht van het profiel van elke klant, compleet met eerdere aankopen en interacties met uw bedrijf.

Ons belangrijkste doel is uw succes. De klantenservice van LiveAgent is 24/7, 365 dagen per jaar beschikbaar op meerdere communicatiekanalen, waaronder Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, ons klantenportaal of de telefoon. Geef ons een seintje wanneer u ons nodig heeft, we helpen u graag verder. We bieden ook ondersteuning in meerdere talen, mocht u dit nodig hebben.

Vertegenwoordigers die een klantenondersteuningsportaal creëren

Eindeloze aanpassingsmogelijkheden

De terugbel software van LiveAgent is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere wensen heeft, is ons contactcentrum volledig aanpasbaar.

Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel, of uw contactcentrum nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, effectieve softwareoplossing die aan uw wensen voldoet.

Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, horeca, Software-as-a-Service, automobiel, e-commerce of de onderwijssector, LiveAgent kan worden afgestemd op uw wensen.

LiveAgent is geavanceerd, betaalbaar en heeft een gebruiksvriendelijk wachtrij-terugbelsysteem

Beveilingsslot en badge

De contactcenter software van LiveAgent is in overeenstemming met de AVG, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier-III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.

Persoon die informatie omzet in tickets

De callcenter software van LiveAgent is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke automatische terugbelfuncties van uw contactcentrum.

Vrouw met PlayStation gaming-controller in handen

Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, dankzij de mogelijkheden met meerdere kanalen, een sterk eigen beheersysteem van klantenrelaties en geavanceerde integraties voor het beheer van klantenrelaties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlot overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.

vertegenwoordiger van de klantenservice die live aan het chatten is met een klant

De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie met automatische terugbelopdrachten. Onze betalende software abonnement voor callcenters wordt aangeboden voor een betaalbare prijs. Betaal minder en krijg vandaag meer waarde met LiveAgent.

Bied gepersonaliseerde ervaringen

Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlekkeloze klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.

Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met ons terugbelsysteem en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantenloyaliteit en meer verkoopkansen.

klantenrelatie beheer integraties
Live-chat-voor-bedrijven-LiveAgent

Bied ongeëvenaarde service met terugbelsoftware

Probeer eens onze bekroonde callcenter terugbelsoftware. Test onze sterke integraties voor interactieve spraakreacties en beheer van klantenrelaties om te ontdekken hoe u vlotte klantervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of start een gratis proefperiode van 14 dagen om alles te zien wat callcenter software van LiveAgent te bieden heeft.

Wat vinden onze klanten?

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Gratis proefperiode Geen kredietkaart nodig

Callcenter terugbelsoftware FAQ's

Callcenter software is een oplossing waarmee bedrijven inkomende telefoontjes van hun klanten kunnen beheren. Een callcenter software kan een groot aantal functies hebben, zoals het centraliseren van telefoongesprekken vanaf vaste lijnen of websites, het routeren van gesprekken of zelfs het opnemen van gesprekken. Callcentersoftware moet callcentermedewerkers ook helpen toegang te krijgen tot belangrijke informatie over hun klanten, zoals bestelgeschiedenis, contactgegevens en eerdere tickets.

Een callcenter software werkt door oproepen van vaste lijnen of websites te centraliseren en door te sturen naar uw software. Als een klant belt, scant de software de database met klanten om te zien of er eerdere informatie over de beller is. Die informatie wordt vervolgens door een vertegenwoordiger ingezien en bekeken voordat het gesprek wordt aangenomen. Ondertussen staat het gesprek in de wachtrij. Eenmaal beantwoord, worden de oproepen opgenomen voor training en kwaliteitsdoeleinden.

IVR is een interactieve spraakreactietechnologie. IVR stelt computers in staat om met mensen te communiceren door middel van spraakopdrachten of tonen van een toetsenbord. IVR wordt gebruikt in een callcenteromgeving om oproepen door te sturen naar de juiste vertegenwoordigers of afdelingen. IVR kan ook worden gebruikt om accountinformatie op te halen of feedback te geven.

De belangrijkste functie van een callcenter is om klanten in staat te stellen bedrijven te bellen met al hun vragen over producten, beleid, retourneringen, functionaliteit, probleemoplossing of feedback.

De automatische terugbelfunctie is een computertelefoniefunctie waarmee bellers kunnen verzoeken om teruggebeld te worden als de lijn bezet is, als er geen beschikbare vertegenwoordigers zijn om hun oproep aan te nemen of als ze gewoon op een later tijdstip teruggebeld willen worden.

Door de automatische terugbelfunctie in uw virtuele callcenter software te implementeren, kunt u uw klanten beter van dienst zijn. Het actief hebben van een terugbelfunctie geeft aan dat u de tijd van uw klant respecteert, en dat is wat klanten het meest verlangen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .