Geef uw klanten de mogelijkheid om automatisch teruggebeld te worden als de lijn bezet is en er geen beschikbare vertegenwoordigers zijn om hun oproep aan te nemen of als ze gewoon op een later tijdstip teruggebeld willen worden.
Ons wachtrij-terugbelsysteem onthoudt de plaats van de klant in de wachtrij en wanneer ze aan de beurt zijn, belt het systeem hen automatisch terug.
Verbeter de ervaring van uw klanten vandaag nog met onze callcenter software.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
De callcenter software van LiveAgent biedt een terugbelfunctie als onderdeel van de IVR-mogelijkheid (interactieve spraakreactie). In plaats van in de wachtrij geplaatst te worden, kunnen uw klanten nu een terugbelverzoek indienen door op één enkele knop te drukken.
U hoeft niemand in de wacht te plaatsen of u zorgen te maken dat hun plaats in de wachtrij verloren gaat. LiveAgent belt de klant automatisch terug zodra deze aan de beurt is.
Met LiveAgent’s callcenter-wachtrij terugbellen, hoeven uw vertegenwoordigers de gevraagde terugbelverzoeken niet handmatig te controleren. De ingebouwde ACD-functionaliteit (automatische oproepdistributie) werkt synchroon met ons krachtige IVR-systeem om het nummer van de beller automatisch te behouden en in de wachtrij te plaatsen, naast het automatisch bellen van het nummer van de beller en het toewijzen van de oproep aan een geschikte vertegenwoordiger.
Geef uw klanten de mogelijkheid om teruggebeld te worden door uw contactcenterteam in plaats van in de wacht te moeten wachten. Door rekening te houden met hun tijd, verlaagt u het aantal afgebroken oproepen en ziet u een algemene toename van de klantentevredenheid.
Klanten verwachten elke keer dat ze contact opnemen met de klantenondersteuning een probleemloze ervaring. Door hen een automatische terugbeloptie te bieden, kunt u hen een naadloze service-ervaring bieden. Verminder vandaag de inspanningen van klanten en verbeter tegelijkertijd de klantentevredenheid en loyaliteit aan uw merk.
Om de automatische terugbelservice te gebruiken, maakt u eenvoudig een IVR script met de terugbeloptie.
Log in op uw LiveAgent-account en klik op Configuratie, vervolgens op Bellen en vervolgens op Nummers. Klik op “Bestaande nummers bewerken” en selecteer IVR.
Klik op “Add Record” en upload uw vooraf opgenomen IVR-berichten of neem uw eigen berichten op.
Maak uw IVR-script. Volg de stappen die worden beschreven in onze kennisbank instelhandleiding voor automatisch terugbellen.</p >
Start een aanroep om te testen of de terugbelfunctie werkt. Volg de IVR-prompts en druk op het gewenste nummer om terug te bellen.
Onze Nederlandse callcenter terugbelsoftware is een kosteneffectieve oplossing voor bedrijven van elke omvang. Met automatische terugbelopdrachten zijn er minder contactcentermedewerkers nodig om oproepen te beantwoorden, aangezien het aantal oproepen niet zo hoog zal zijn.
Loop geen potentiële verkoopkansen mis, simpelweg omdat uw klanten geen contact met u kunnen opnemen. Met de automatische terugbelfunctie zullen uw klanten minder snel gefrustreerd raken en hun telefoongesprekken afbreken. Door hen de kans te geven om automatisch teruggebeld te worden, kunt u meer omzet genereren en tegelijkertijd de klantentevredenheid verbeteren.
Verzamel meer inzichten over de service die u levert. Onze sterke rapportagefuncties tonen statistieken over uw virtueel callcenter, inclusief gemiste en beantwoorde oproepen, gespreksduur, toegewezen vertegenwoordigers en meer.
Met LiveAgent contactcenter software zijn er eindeloze rapportagemogelijkheden. Verdeel gegevens op dag, week, maand of aangepast datumbereik en maak een grafiek of diagram die het beste bij uw wensen past. Hoe meer kennis u heeft over de service die u levert, hoe meer u de klantentevredenheid en loyaliteit kunt verbeteren en vergroten.
De automatische terugbelfunctie van LiveAgent bewaart de plaats van uw klant. Ze kunnen ophangen in de wetenschap dat hun nummer behouden blijft, dat hun plaats in de wachtrij veilig is en dat ze binnenkort worden teruggebeld.
Onze contactcentersoftware biedt een verenigde bureaublad met meerdere kanalen voor vertegenwoordigers. Met LiveAgent hebben uw contactcentermedewerkers toegang tot alle vragen van verschillende kanalen (sociale media, live chat, email, telefoon) in één interface.
Stel automatisering regels in om de productiviteit en workflow van uw vertegenwoordiger te verbeteren. Automatiseringsregels kunnen worden gebruikt om automatisch vervolgemails te verzenden, (callback)-tags aan tickets toe te voegen en meer.
LiveAgent callcenter terugbelsoftware is uitgerust met ACD-functionaliteit om een naadloze oproep te garanderen transfers en superieure klantenervaringen. Onze ACD-functie leidt bellers automatisch naar de meest geschikte agent/afdeling op basis van beschikbaarheid, prioriteit of willekeurige toewijzing.
Ons webgebaseerde callcenter is uitgerust met een krachtig IVR-systeem die klaar is om complexe IVR-structuren uit te voeren. Het IVR-systeem is eenvoudig genoeg om te gebruiken voor beginners, maar robuust genoeg om te voldoen aan de behoeften van professionele callcentra.
Het automatische terugbelsysteem van LiveAgent neemt al het zware werk uit uw handen, zodat vertegenwoordigers zonder onderbreking oproepen kunnen blijven beantwoorden. Wanneer een klant een terugbelverzoek aanvraagt en ze aan de beurt zijn, zal het systeem automatisch hun nummer intoetsen en doorverbinden met een geschikte contactcentermedewerker.
LiveAgent callcentersoftware neemt automatisch elk inkomend en uitgaand gesprek op. Het systeem kan een onbeperkt aantal oproepopnames opslaan die kunnen worden gebruikt voor kwaliteitsborging, training, vlotte ticketoverdracht of juridische doeleinden. span>
De hybride ticketweergave van LiveAgent zorgt ervoor dat contactcentermedewerkers het probleemoplossingstraject van een klant via meerdere kanalen kunnen volgen terwijl ze in dezelfde ticketreeks blijven. Hybride ticketstromen helpen vertegenwoordigers om inzichtelijke en gepersonaliseerde reacties te geven die de klantentevredenheid en loyaliteit helpen verbeteren.
Naast full-stack callcentersoftware, is LiveAgent een one-stop-shop voor alles wat met klantenservice te maken heeft.
Verbind al uw sociale media accounts met onze contactcenter software om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. Helpdesk software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.
Helpdesk software van LiveAgent beschikt over de snelste live chat widget op de markt. Geniet van geavanceerde functies zoals proactieve chatuitnodigingen, offline formulieren, pre-chatformulieren en een realtime typeweergave waarmee u kunt zien wat de klant in het chatvak typt voordat hij op verzenden klikt. De live chatmogelijkheden van het contactcentrum van LiveAgent helpen u de klantenbetrokkenheid te verbeteren, de verkoop te verhogen en tegelijkertijd de klantentevredenheid te vergroten.
Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde desktop voor vertegenwoordigers met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van labels, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.
Creëer en stileer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden, zoals artikels met instructies, FAQ’s of gemeenschapsforums.
LiveAgent webgebaseerde callcenter software biedt veel meer dan enkel een wachtrij-terugbelfunctie.
Helpdesk software van LiveAgent bevat meer dan 200 handige functies die u helpen de workflow van uw vertegenwoordiger te stroomlijnen en het giswerk uit de klantenservice te halen. Verbeter de prestaties van uw vertegenwoordiger vandaag nog met LiveAgent.
Onze contactcenter software is ontworpen om goed samen te werken met andere applicaties. Integreer uw favorieten met onze callcenter software om maximale efficiëntie van vertegenwoordigers te bereiken, evenals een holistisch overzicht van het profiel van elke klant, compleet met eerdere aankopen en interacties met uw bedrijf.
Ons belangrijkste doel is uw succes. De klantenservice van LiveAgent is 24/7, 365 dagen per jaar beschikbaar op meerdere communicatiekanalen, waaronder Twitter, Facebook, Instagram, email, live chat, ons klantenportaal of de telefoon. Geef ons een seintje wanneer u ons nodig heeft, we helpen u graag verder. We bieden ook ondersteuning in meerdere talen, mocht u dit nodig hebben.
De terugbel software van LiveAgent is gecreëerd met het oog op flexibiliteit, schaalbaarheid en teamsamenwerking. Omdat elk bedrijf (ongeacht de grootte of de sector waarin het zich bevindt) andere wensen heeft, is ons contactcentrum volledig aanpasbaar.
Onze software kan worden geschaald voor activiteiten van elke omvang en elk doel, of uw contactcentrum nu gespecialiseerd is in inkomende klantenservice, uitgaande verkoop of beide. Onze professionele consultants of technisch personeel kunnen u helpen bij het creëren van de meest efficiënte, effectieve softwareoplossing die aan uw wensen voldoet.
Of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, horeca, Software-as-a-Service, automobiel, e-commerce of de onderwijssector, LiveAgent kan worden afgestemd op uw wensen.
De contactcenter software van LiveAgent is in overeenstemming met de AVG, Google OAuth Verified, HTTPS-versleuteld en slaat klantengegevens op in Tier-III + of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten.
De callcenter software van LiveAgent is volledig cloudgebaseerd. Krijg elke dag gemakkelijk toegang tot de sterke automatische terugbelfuncties van uw contactcentrum.
Onze callcenter software met meerdere kanalen heeft alleen al in 2020 meer dan 20 onderscheidingen gewonnen, dankzij de mogelijkheden met meerdere kanalen, een sterk eigen beheersysteem van klantenrelaties en geavanceerde integraties voor het beheer van klantenrelaties. Ontdek hoe LiveAgent vandaag vlot overgangen van het ene kanaal naar het andere creëert.
De callcenter software van LiveAgent wordt aangeboden tegen een freemium-prijsmodel. We bieden gratis callcenter software en een geavanceerde betalende versie met automatische terugbelopdrachten. Ons betalend software abonnement voor callcenters wordt aangeboden voor een betaalbare prijs. Betaal minder en krijg vandaag meer waarde met LiveAgent.
Geef uw klanten de mogelijkheid om contact met u op te nemen via de ondersteuningskanalen die zij verkiezen. Of het nu via live chat, email, spraak, video, sociale media of webchat is, LiveAgent staat klaar om een vlekkeloze klantenervaring via meerdere kanalen te bieden die uw klanten verwachten.
Bied zeer persoonlijke, deskundige en contextrijke service met ons terugbelsysteem en geniet van verbeterde langdurige klantenrelaties, hogere klantentevredenheid, verbeterde klantenloyaliteit en meer verkoopkansen.
Probeer eens onze bekroonde callcenter terugbelsoftware. Test onze sterke integraties voor interactieve spraakreacties en beheer van klantenrelaties om te ontdekken hoe u vlotte klantervaringen kunt bieden via alle servicekanalen. Vraag een demo aan of start een gratis proefperiode van 14 dagen om alles te zien wat callcenter software van LiveAgent te bieden heeft.
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent
LiveAgent is een bedrijf dat klantenservicesoftware aanbiedt, zoals VoIP-telefoonsystemen en selfservicesoftware. Ze hebben verschillende partnerprogramma's en bieden ook webinars en typetesten aan. Ze hebben diverse sales contactmogelijkheden en een nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van updates en kortingen. LiveAgent biedt ook een opstartpakket aan voor hun diensten. Hun website maakt gebruik van cookies en ze bieden de mogelijkheid om een persoonlijk gesprek te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent kan helpen bij het verbeteren van bedrijfsprocessen. Er is ook een contactformulier en een live chat beschikbaar om contact op te nemen met LiveAgent.
Hoe maakt u chatknoppen in LiveAgent
LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware en meer. Neem contact op voor meer informatie.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
LiveAgent is een klantenondersteuningsoplossing die de reactietijd versnelt en zorgt voor consistentie in klantantwoorden. Start een gratis proefperiode.
Geautomatiseerde oproepsystemen
Maak kennis met de geautomatiseerde oproepsystemen. Begrijp de concepten voor klantenondersteuning diepgaand met eenvoudige uitleg van professionals.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar