Zelfs in tijden van economische of politieke crisis is de reisindustrie altijd teruggekeerd en bleef het reizigers aantrekken. De manier waarop de reisindustrie bovenaan staat als één van de meest winstgevende industrieën, is de nadruk op technologische innovatie.
Reizen naar elke bestemming is toegankelijker en betaalbaarder dan ooit tevoren. Met sociale media kunnen mensen wereldwijd contacten leggen met iedereen, wat hen vaak ertoe aanzet om een koffer te pakken en op reis te gaan om de wereld te verkennen.
De zakenwereld gebruikt reizen om uit te breiden en buitenlandse deals te sluiten. Maar wat reizigers gemeen hebben, is het verlangen naar vrije tijd en gemak bij het kiezen van hun volgende bestemming of bij het boeken van het hotel.
Live chat kan dit mogelijk maken en nog veel meer.
Bent u vastgebonden? Dan kunnen we vertrekken.
Live chat heeft aanzienlijke voordelen via de telefoon en emailondersteuning.
Reizen is een grote en dynamische markt. Elk jaar reizen miljoenen mensen over de hele wereld, sommigen bij meerdere gelegenheden. Elk van deze potentiële klanten of frequente reizigers verdient geruststellende en gebruiksvriendelijke online hulp die het bureau kan bieden.
Live chat is precies voor dat doel ontworpen.
Vroeger was het een lang proces voor zowel klanten als reisbureaus om de boeking te regelen en meestal was er een bezoek aan een bureau nodig. De populariteit van online zoekmachines heeft dit proces veranderd.
De reisindustrie is één van de snelst technologisch ontwikkelende industrieën geworden met een duidelijk gedefinieerde digitale strategie. Om de mogelijkheden van klantentevredenheid voor moderne reizigers volledig te benutten, is live chat een ideale communicatiekeuze binnen de reissector voor zowel klanten als reisbureaus.
Het valt niet te ontkennen dat live chat een aanzienlijke impact heeft op de besluitvorming van de klant. Maar de beslissing van de hoofdrolspeler om bijvoorbeeld een pakketdeal bij uw reisbureau af te sluiten, hangt af van de vaardigheden en professionele aanpak van uw reisbureaus.
Elke trip begint met een drijfveer om te reizen. Of het nu om persoonlijke of werkgerelateerde redenen is, klanten zullen het reis- of transportbureau kiezen op basis van hoe ze aan hun verwachtingen kunnen voldoen.
Live chat is niet alleen voor beginnende reizigers, maar ook voor ervaren reizigers. Als dit niet eerder is gedaan, is de innovatie van het implementeren van live chat een manier om het imago van een bedrijf in de ogen van de klant opnieuw uit te vinden en daarom nog meer betrokkenheid te creëren.
Elke chatsessie wordt omgezet in tickets en opgeslagen in een algemene, gedeelde inbox. Elke vertegenwoordiger met toegang kan zoeken naar het profiel of de interactiegeschiedenis van een klant.
Diverse, vooraf ingestelde ontwerpen binnen de galerij met chatknoppen en dockingvensters of de mogelijkheid om een geheel nieuwe widget te maken.
Pop-upberichten die het rendement op investering kunnen verhogen. Vertegenwoordigers kunnen enkele of meerdere uitnodigingen maken en potentiële klanten door het aankoopproces begeleiden.
Een optionele maar handige functie voor vertegenwoordigers die klanten liever een stap voor zijn. De vertegenwoordiger kan observeren wat de klant typt en het antwoord voorbereiden voordat de klant op verzenden klikt.
Standaardantwoorden stroomlijnen de workflow door vooraf gedefinieerde korte tekstantwoorden te gebruiken en deze op te slaan voor toekomstig gebruik.
Een type chatlog waarin details van het vorige gesprek worden opgeslagen.
Vertegenwoordigers of chatbeheerders kunnen kiezen uit drie vooraf gedefinieerde route-opties om snelle en nauwkeurige communicatie te garanderen:
De maximale wachtrijlimiet kan worden ingesteld in de instelling van de chatknop en de widget automatisch verbergen voor de website wanneer de limiet is bereikt om de wachttijd van de klant te verbeteren.
Net als bij de externe chatcommunicatie met klanten, geeft live chat vertegenwoordigers de mogelijkheid om instant berichten naar elkaar te sturen. Interne chats zijn alleen zichtbaar voor de afzender en de ontvanger.
Tags kunnen handmatig of automatisch worden toegevoegd aan specifieke woorden of woordgroepen, waardoor een aangepaste workflow voor een individuele vertegenwoordiger wordt gecreëerd.
Staat input en feedback van klanten toe en rangschikt de efficiëntie van de vertegenwoordigers of de algemene tevredenheid over een chatsessie.
De vertegenwoordiger kan documenten, zoals visumvereisten, via de chat bijvoegen en verzenden naar klanten die voor hun vrije tijd naar een nieuw land reizen.
Learn how multi-channel help desk software benefits Travel and Accommodation industry
Start a free-14 day trial, no credit card required
Live chat is a browser-based communication tool for instant messaging between the client and the customer service representative in real-time.
Live chat offers features and improvements for a more streamlined customer experience than phone or email - Real-time conversation, Fully customizable, User-friendly, Cost-effective, Browser-based, Lowest required customer effort.
Live chat is a convenient way for travelers to have their travel inquiries administered instantly and effortlessly.
Travel agents can utilize several different features for an enhanced user experience: Universal inbox, Customizable chat button, Proactive chat invitations, Real-time typing view, Canned responses, Chat overview, Chat history, Chat distribution, Internal chat, tags and Post chat survey
Built-in CRM, contact forms, multilingual options, or rules are some of the beneficial features available to any travel agency
Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.
Core security features are BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar