Geniet vanaf vandaag van onbeperkte opnames, terugbelgesprekken en IVR.

Geniet vanaf vandaag van onbeperkte opnames, terugbelgesprekken en IVR.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Gratis callcenter software nodig?

Volgens CCW, 62% van de organisaties denkt dat de grootste uitdaging bij het doen van toekomstige investeringen de integratie met de huidige callcentersoftware zal zijn.

Met LiveAgent hoeft het geen uitdaging te zijn. Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkte gespreksopnames op in LiveAgent en gebruik ze voor training of juridische doeleinden.

Begin vandaag nog met het verhogen van de klanttevredenheid en de productiviteit van medewerkers met onze gratis callcentersoftware.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Voordelen van een gratis callcenter oplossing

Implementeer gratis callcenter software voor uw bedrijf en geniet van deze voordelen:
Clock icon

Snellere reactietijden

Onze Nederlandse software bevat gratis ticketing functies om u te helpen de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van vragen van klanten te minimaliseren.
funnel

Centraal contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.
Tachometer icon

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Door alle ondersteuningskanalen op één plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het controleren van meerdere apparaten.

Gratis callcenter software functies

De gratis callcenter software van LiveAgent bespaart u heel wat tijd en verhoogt de productiviteit van uw vertegenwoordigers. Verlos uw vertegenwoordigers van het controleren van meerdere apparaten en gsm-apps. Met de gratis callcenter software van LiveAgent kunnen al uw oproepen worden gemaakt en beantwoord binnen het LiveAgent dashboard of onze LiveAgent app. Onze gratis callcenter software ondersteunt ook interne oproepen tussen uw vertegenwoordigers. Een ander belangrijk voordeel is onze functie voor het opnemen van gesprekken. Met deze functie kunt u uw gespreksopnames opslaan en afspelen voor training en juridische doeleinden.
features overview - integration

Extra gratis functies

Verbeter uw klanteninteracties met onze gratis callcenter software. Naast callcenter functies ontvangt u ook een gratis algemeen inbox-ticketingsysteem, live chat, kennisbank en onbeperkte vertegenwoordigers. Onze gratis callcenter software blijft volledig gratis, maar heeft beperkingen, zoals een zoekgeschiedenis voor tickets van 7 dagen, 1 emailadres, 1 telefoonnummer en 1 live chatknop. Als u geïnteresseerd bent in geavanceerdere functies of in een onbeperkt aantal chatknoppen, emails of telefoonnummers die u kunt integreren met LiveAgent, bekijk dan onze betalende abonnementen.

Gratis callcenter software elimineert tegenslagen bij de klantenservice

Clock

Langzame reactietijden

12% van de Amerikanen geeft aan dat een ‘gebrek aan snelheid’ hun grootste frustratie is bij klantenservice. Statista
Group 370 icon

Gebrek aan duidelijkheid op alle media

72% van de consumenten ervaart het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek
Zoom icon

Gebrek aan doorzichtigheid

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice ze verwachten dat de vertegenwoordiger ‘weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht, en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten. Microsoft
Men shaking hands - illustration

Probeer LiveAgent vandaag nog

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis callcenter oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperkingen in het aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Is gratis callcentersoftware het waard?

Gratis callcentersoftware is zeker de moeite waard als u een solopreneur bent of een klein bedrijf dat maar één telefoonnummer nodig heeft en geen extra functies nodig heeft, zoals; oproepopname of IVR. LiveAgent is echter een complete helpdeskoplossing die ook callcentersoftware omvat. Hoewel onze gratis versie misschien minder functies heeft, is het meestal een geweldige optie voor kleine bedrijven. Het omvat ticketing, een telefoonnummer, een chatknop, basisverslagen en een klantenportaal.

Is alle callcentersoftware gratis voor zakelijk gebruik?

Er zijn veel verschillende callcentersystemen die een gratis proefversie of gratis account aanbieden. Om degene te vinden die u verkiest, onderzoekt u websites voor softwarebeoordelingen om te vergelijken. LiveAgent is een helpdeskoplossing die ook een callcenter omvat. We bieden een volledig gratis account en een gratis proefperiode voor iedereen die geïnteresseerd is in onze uitgebreide helpdeskfuncties.

Moet ik betaalde callcentersoftware overwegen?

Als u op zoek bent naar callcentersoftware met veel functies, dan is het antwoord ja. Gratis callcentersoftware heeft meestal beperkingen of, zoals we graag zeggen, minimale opties. Het hangt echter allemaal af van wat de voorkeuren en behoeften van uw bedrijf zijn.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo