Geniet vanaf vandaag van onbeperkte opnames, terugbelgesprekken en IVR.

Geniet vanaf vandaag van onbeperkte opnames, terugbelgesprekken en IVR.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Gratis callcenter software nodig?

Volgens CCW, 62% van de organisaties denkt dat de grootste uitdaging bij het doen van toekomstige investeringen de integratie met de huidige callcentersoftware zal zijn.

Met LiveAgent hoeft dat niet zo te zijn een uitdaging. Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkte gespreksopnames op in LiveAgent en gebruik ze voor training of juridische doeleinden.

Begin vandaag met het verhogen van de klanttevredenheid en de productiviteit van medewerkers met onze gratis callcentersoftware.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Voordelen van een gratis callcenter oplossing

Implementeer gratis callcenter software voor uw bedrijf en geniet van deze voordelen:

Snellere reactietijden

Onze Nederlandse software bevat gratis ticketing functies om u te helpen de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van vragen van klanten te minimaliseren.

Centraal contactpunt

Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.

Verbeterde productiviteit van uw vertegenwoordigers

Door alle ondersteuningskanalen op één plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het controleren van meerdere apparaten.

Gratis callcenter software functies

De gratis callcenter software van LiveAgent bespaart u heel wat tijd en verhoogt de productiviteit van uw vertegenwoordigers. Verlos uw vertegenwoordigers van het controleren van meerdere apparaten en gsm-apps. Met de gratis callcenter software van LiveAgent kunnen al uw oproepen worden gemaakt en beantwoord binnen het LiveAgent dashboard of onze LiveAgent app. Onze gratis callcenter software ondersteunt ook interne oproepen tussen uw vertegenwoordigers.

Een ander belangrijk voordeel is onze functie voor het opnemen van gesprekken. Met deze functie kunt u uw gespreksopnames opslaan en afspelen voor training en juridische doeleinden.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Extra gratis functies

Verbeter uw klanteninteracties met onze gratis callcenter software. Naast callcenter functies ontvangt u ook een gratis algemeen inbox-ticketingsysteem, live chat, kennisbank en onbeperkte vertegenwoordigers.

Onze gratis callcenter software blijft volledig gratis, maar heeft beperkingen, zoals een zoekgeschiedenis voor tickets van 7 dagen, 1 emailadres, 1 telefoonnummer en 1 live chatknop. Als u geïnteresseerd bent in geavanceerdere functies of in een onbeperkt aantal chatknoppen, emails of telefoonnummers die u kunt integreren met LiveAgent, bekijk dan onze betalende abonnementen.

Gratis callcenter software elimineert tegenslagen bij de klantenservice

Langzame reactietijden

12% van de Amerikanen geeft aan dat een ‘gebrek aan snelheid’ hun grootste frustratie is bij klantenservice. Statista

Gebrek aan duidelijkheid op alle media

72% van de consumenten ervaart het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek

Gebrek aan doorzichtigheid

72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice ze verwachten dat de vertegenwoordiger ‘weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht, en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Probeer LiveAgent vandaag nog

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis callcenter oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperkingen in het aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.

Related Articles to Gratis Nederlandse callcenter software
Implementeer een callcenter in uw helpdesksoftware met LiveAgent. Bied persoonlijke hulp aan klanten, verhoog de efficiëntie van bedrijven en verbeter de klantentevredenheid met Interactive Voice Response (IVR). Probeer het gratis.

LiveAgent | Callcentersoftware in uw helpdesk

Implementeer een callcenter in uw helpdesksoftware met LiveAgent. Bied persoonlijke hulp aan klanten, verhoog de efficiëntie van bedrijven en verbeter de klantentevredenheid met Interactive Voice Response (IVR). Probeer het gratis.

Terugbel Software

Verbeter de tevredenheid met terugbelsoftware

LiveAgent terugbelsoftware is een alles-in-één oplossing die ook een callcenter bevat. Onze callback-oplossing heeft alle benodigde functies. Probeer het gratis.

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Gratis chatclient

LiveAgent is een klantenservicesoftware die beschikbaar is als VoIP-telefoonsysteem, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware, en emailbeheersoftware. Het biedt ook integraties en alternatieven. LiveAgent biedt tevens ondersteuning via een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus. Het bedrijf biedt ook VoIP-partners, een partnerprogramma en leerbronnen zoals een blog, woordenlijst, sjablonen, webinars en een kostencalculator. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangt de gebruiker inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies.

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem.

Gehost callcenter

"LiveAgent biedt gehoste callcentersoftware met IVR-menu's, automatische terugbelopdrachten en doorgeschakelde oproepen om klantentevredenheid te verbeteren. Het systeem zorgt voor snellere oplostijden, grote kostenbesparingen en verbeterde klantenefficiëntie."

Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit met de helpdesk en selfservice software van LiveAgent. Stel uw klanten in staat om problemen zelf op te lossen - 24/7.

Nederlandse selfservice software

LiveAgent biedt een scala aan producten en diensten, waaronder klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen en inkomend callcentersoftware. Het bedrijf biedt ook ondersteuning, een partnerprogramma en informatie over training en certificaten. Met LiveAgent kunnen klanten zelfservice gebruiken via een selfserviceportaal, inclusief een kennisbank, FAQ's en gemeenschapsforums.

Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.

Op zoek naar gratis kennisbank software?

Gratis proberen van Nederlandse kennisbank software zonder kredietkaart. LiveAgent helpt bedrijven met klantenservice via diverse communicatiekanalen. Het platform biedt ook alternatieven voor Hesk, Helpshift en samenwerkingssoftware.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x