Ondernemingshelpdesksoftware kan communicatie van klanten verzamelen in één interface, inclusief emails, live chats, sociale media en oproepen. Dit kan taken automatiseren om een efficiënte workflow te creëren en voordelen zijn onder meer hogere omzet, klantentevredenheid, klantenbehoud, lagere kosten en kortere responstijden. Helpdesksoftware voor grote ondernemingen biedt hulp aan klanten en kan efficiënt en effectief alle vragen van klanten beheren. LiveAgent biedt dergelijke softwareopties en bijkomende ondersteuning.
Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?
LiveAgent biedt meer dan 40 app-talen en stelt gebruikers in staat elke speciale letter of letteraccent in de applicatie aan te passen. Het is een betrouwbare helpdesk software voor kleine en middelgrote bedrijven, die wereldwijd wordt gebruikt. LiveAgent helpt bedrijven klantenservice van de hoogste kwaliteit te bieden sinds 2004. Daarnaast biedt LiveAgent callcenter-functies tegen een gunstige prijs in vergelijking met concurrenten zoals HubSpot Service Hub, Gorgias, CallHub, CallPage, 3CX, Crisp, LeadDesk, Genesys, Zendesk en Zendesk Talk.
Helpdesksoftware voor kleine bedrijven
LiveAgent biedt een systeemeigen benadering waarmee KMO's en startende bedrijven hun efficiëntie kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen en de klantentevredenheid kunnen verbeteren door uitstekende klantenservice via alle belangrijke communicatiekanalen te bieden en vertegenwoordigers uit te rusten met moderne functies. Bovendien stelt LiveAgent bedrijven in staat om minder te betalen voor meer functies, omdat het mogelijk is om alleen de functies te kiezen die het beste bij uw zaak passen en altijd over opties moet beschikken in plaats van beperkingen.
Gratis Nederlandse live chat software nodig?
Bedrijven kunnen klantenloyaliteit en winst vergroten door te investeren in callcentersoftware en het implementeren van live chat. Proactieve chatsjablonen kunnen gepersonaliseerd en getimed worden om de gebruikerservaring te verbeteren en meer verkoopmogelijkheden te bieden. Door gegevensanalyse en klantencommunicatiebeheer software kunnen bedrijven gegevensgestuurde inzichten krijgen om hun omzetgroei en winstgevendheid te ondersteunen. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces die geschikt is voor bedrijven van elke omvang en sector. Een uitzonderlijke callcenter-ervaring kan klanten loyaler maken en de winst op de lange termijn tot 95% verhogen.
Gratis Nederlandse ticketing software
The use of call center software and live chat can improve customer service and lead to higher customer loyalty and a more favorable brand perception. A website with live chat can result in less waiting time, reduced customer efforts, and increased engagement. Soft skills and human interaction are still critical to excellent service experiences. The Dutch customer communication management software offers a dashboard for customer interactions at no installation cost and a free trial period. There is also a need for self-service, customer portal benchmarks, and social media overview. LiveAgent offers demo, pricing, features, integrations, and alternatives for customer service software, VoIP phone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, client portal software, and email management software. The company also provides a support portal, data migration, system status, log changes, and quotation request. The blog, glossary, academy, templates, webinars, and cost calculator help customers to learn more. LiveAgent has received awards and certificates, as well as positive customer reviews. The company has VoIP partners and a partner program.
Helpdesk software voor onderwijsinstellingen & NGO's
LiveAgent is een multifunctionele helpdesksoftware die de efficiëntie van marketingbureaus kan verbeteren. Het biedt vele voordelen, zoals verhoogde klanttevredenheid en productiviteit van vertegenwoordigers. Het is ook geschikt voor verschillende sectoren, waaronder e-commerce, boekhouding en juridische en overheidsinstellingen. Het biedt een centrale locatie voor communicatie en automatiseert verschillende taken, waardoor tijd wordt bespaard. Het biedt ook live chatsoftware en klantenportalen voor directe vragen en informatie over diensten. Een gratis proefperiode is beschikbaar zonder creditcard.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar