Vooraf gedefinieerde berichten
LiveAgent is een gewaardeerde helpdesk software met geavanceerde automatisering en goede ondersteuning. Het biedt een alternatief voor verschillende andere helpdesksoftware, met meer dan 180 functies die de klanttevredenheid en productiviteit verbeteren. LiveAgent maakt gebruik van vooraf gedefinieerde berichten om vertegenwoordigers tijd te besparen en klantentevredenheid te verbeteren.
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
LiveAgent is een helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt spraakcommunicatie en helpt vertegenwoordigers bij het efficiënt beheren van ondersteuningsverzoeken. Het is een kosteneffectieve oplossing voor sales en support, en biedt ook klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2020.
Het opbouwen van een klantgericht bedrijfsmodel is essentieel voor succes op lange termijn. Actief luisteren in klantenservice is belangrijk voor klanttevredenheid. Creëer afdelingen in LiveAgent om klanteninteracties te verbeteren. Vooraf gedefinieerde berichten verminderen reactietijden en verbeteren klanttevredenheid.
LiveAgent is complexe, gebruiksvriendelijke helpdesksoftware met meer dan 170 functies om een soepele klantenervaring te bieden. De Online bezoekersfunctie stelt vertegenwoordigers in staat om alle webbezoekers te zien en hen uit te nodigen voor een chatgesprek, waardoor een persoonlijkere en efficiëntere ondersteuningservaring wordt geboden. Daarnaast biedt LiveAgent functies zoals chat-ingebedde tracking, chatdistributie, proactieve chatuitnodigingen en kennisbankbronnen om de klantenservice te verbeteren.
Bedrijven passen producten aan om individuele zorg en aandacht aan klanten te bieden. Dit vereist een op maat gemaakte aanpak. Aanpassen betekent iets veranderen om aan specifieke behoeften te voldoen, essentieel voor uitmuntende klantenservice. LiveAgent biedt helpdesksoftware met 180 functies en 40 integraties, waaronder spraakcommunicatie en efficiënt beheer van ondersteuningsverzoeken.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.