Op zoek naar een Freshcaller alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Freshcaller-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen opstelkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Freshcaller?

Koop de juiste software en bied uw klanten de best mogelijke ondersteuning. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor Freshcaller

Freshcaller is geweldige callcentersoftware. Maar klantenondersteuning gaat niet alleen meer over bellen. Geef uw klanten keuzemogelijkheden als het om communicatie gaat. Voeg e-mail, de snelste livechat, sociale media en een kennisbank toe om hen handige manieren te bieden om contact met u op te nemen. Dit en meer vindt u in de gratis van LiveAgent.

De snelste live chat

Het opzetten van een livechat op uw website is een geweldige manier om de betrokkenheid van websitebezoekers te vergroten. Zij kunnen rechtstreeks vanaf uw website contact met u opnemen. Op die manier vergroot je de kans om er betalende klanten van te maken.

LiveAgent biedt u de snelste livechatwidget op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden. Sneller kun je niets krijgen.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ondersteuning voor een callcenter

Naast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook callcenterintegratie. Het is snel en gemakkelijk op te zetten!

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken.

Redelijke prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Professional built-in call center software

Callcenter ondersteuning? Heel zeker!

Als u overstapt naar LiveAgent, hoeft u uw callcenter niet op te geven. Met LiveAgent kunt u het zelfs snel en gemakkelijk opzetten zonder hulp van buitenaf. U kunt verbinding maken via de browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze.

Er zijn ook geen externe providers nodig, LiveAgent regelt dit voor u. U kunt zich zonder extra gedoe concentreren op het belangrijke.

Op zoek naar betere helpdesk software?

Schakel over naar software die alles kan en meer waarde toevoegt aan uw ondersteuningsteam. LiveAgent biedt u drie betalende abonnementen die boordevol functies zitten. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past.

Voor een redelijke prijs krijgt u een pakket functies om uw bedrijf te helpen. En alsof dat nog niet genoeg is, kunt u altijd afzonderlijke functies kopen zonder te veel te betalen voor een duurder abonnement.

Ready to switch to LiveAgent

Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

  • “Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert

  • Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik

  • “We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron

  • “Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam

  • “Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad

  • “We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga

  • “Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal

  • “Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison

Wilt u ons vergelijken met andere callcenter software?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Functies Liveagent Concurrent
Algehele beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Ontvangen een algehele beoordeling van 4.7 van de 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Ontvangen een algehele beoordeling van 4.5 van de 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 van de 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
Beoordeeld met 4.5 van de 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Klantenservice
Klantenondersteuning beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 van de 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
Beoordeeld met 4.6 van de 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Waarde voor geld
Prijs-kwaliteit beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
Beoordeeld met 4.7 van de 5 voor productwaarde vs prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
Beoordeeld met 4.4 van de 5 voor productwaarde vs prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in USD per agent per maand.
$9/maand/agent Prijs in USD per agent per maand.
$19/maand/agent Prijs in USD per agent per maand.
Waarschuwingen / escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Biedt waarschuwingen en escalaties.
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en agenten op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
Biedt geautomatiseerde routering.
Biedt geautomatiseerde routering.
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het maken, ontvangen en beheren van oproepen.
Biedt callcenterbeheer.
Biedt callcenterbeheer.
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om oproepwachtrijen te beheren.
Biedt wachtrijbeheer.
Biedt wachtrijbeheer.
E-mailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te koppelen aan meerdere e-mailadressen om e-mails te ontvangen, te beantwoorden en rechtstreeks vanuit de software te schrijven.
Biedt e-mailbeheer.
Biedt e-mailbeheer.
Prestatiemetingen
Volg gedrag van bezoekers op uw website. Zie hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
Biedt prestatie-indicatoren.
Biedt prestatie-indicatoren.
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisbanken kunnen maken en beheren.
Biedt kennisbankbeheer.
Biedt kennisbankbeheer.
Multi-Channel communicatie
Verbinding maken met meerdere communicatielijnen (zoals e-mail, live chat, een callcenter, of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen, en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
Biedt multi-channel communicatie.
Biedt multi-channel communicatie.
Real-time chat
Een native live chat-widget die kan worden ingezet op uw site en kan worden gebruikt voor real-time communicatie met uw websitebezoekers.
Related Articles to Freshcaller alternatief

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Plan een demo

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Plan een demo
Start Free Trial x