Quality Unit, het bedrijf achter softwareproduct LiveAgent, heeft altijd producten gecreëerd met stabiliteit en veiligheid. Sinds het begin van onze reis in 2004 zijn we uitgegroeid tot tienduizenden tevreden klanten, die verschillende interne eisen stellen aan de geleverde oplossingen.
Onze systemen zijn nogal complex, daarom kunnen we niet vertrouwen op 1 of 2 datacentra om LiveAgent te ondersteunen. Momenteel hebben we meerdere datacentra over de hele wereld. We installeren onze klantenaccounts op het best mogelijke serverpunt, afhankelijk van waar ze zich bevinden en rekening houdend met hun nationale wetgeving.

Lijst met de huidige datacentra over de hele wereld:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Germany
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware: beantwoord meer tickets, verhoog klanttevredenheid en bespaar kosten. Probeer LiveAgent 30 dagen gratis!
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek waarom LiveAgent de beste callcentersoftware voor 2024 is! Geniet van uitgebreide integraties, automatisering en professionele functies zonder installatiekosten of kredietkaart. Start nu een gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar uitzonderlijke 24/7 klantenservice. Beoordeeld met 4,7/5 op Capterra!




