Quality Unit, het bedrijf achter softwareproduct LiveAgent, heeft altijd producten gecreëerd met stabiliteit en veiligheid. Sinds het begin van onze reis in 2004 zijn we uitgegroeid tot tienduizenden tevreden klanten, die verschillende interne eisen stellen aan de geleverde oplossingen.
Onze systemen zijn nogal complex, daarom kunnen we niet vertrouwen op 1 of 2 datacentra om LiveAgent te ondersteunen. Momenteel hebben we meerdere datacentra over de hele wereld. We installeren onze klantenaccounts op het best mogelijke serverpunt, afhankelijk van waar ze zich bevinden en rekening houdend met hun nationale wetgeving.

Lijst met de huidige datacentra over de hele wereld:
- Newark, New Jersey, USA
- Dallas, Texas, USA
- London, UK
- Frankfurt, Germany
- Bratislava, Slovakia
- Singapore, Singapore
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Ontdek het Chats-overzicht van LiveAgent, een krachtige tool om inzicht te krijgen in uw websitebezoekers. Bekijk hun locatie, de URL's die ze bezoeken en neem proactief contact op om uw klantenservice te optimaliseren. Probeer het nu gratis en verbeter uw klantbeleving met gedetailleerde bezoekersinformatie!
Ontdek hoe aangepaste rollen in LiveAgent uw klantenondersteuning kunnen verbeteren door specifieke machtigingen toe te wijzen aan teamleden op basis van hun specialiteit. Verhoog uw workflowefficiëntie en specificeer teamrechten met onze flexibele rolopties. Probeer LiveAgent gratis uit en ervaar zelf de voordelen!
Ontdek hoe het instellen van kantooruren in LiveAgent uw SLA-deadlines helpt halen en klanttevredenheid waarborgt. Profiteer van een gratis 14-daagse proefperiode zonder creditcard. Leer meer over de voordelen van aangepaste openingstijden en zorg voor langdurige klantenrelaties. Probeer het vandaag nog!