Partner
Als u een van onze chatknoppen aan uw Joomla wilt toevoegen site, kunt u dit doen door de knopcode in uw Joomla-voettekst in te voegen. Volg gewoon deze stappen:
- Ga naar uw LiveAgent-dashboard
- Ga naar configuratie. Klik op chatten en vervolgens op chatknoppen.
- Klik op bewerken op de knop die u wilt gebruiken en kopieer de integratiecode
- Ga vervolgens naar uw Joomla-sjabloonbeheerder
- Klik op de sjabloon die als standaard is ingesteld voor ‘site’

- Klik op ‘Hoofdpaginasjabloon bewerken‘ en plak de knopcode in de weergegeven HTML-code. Plak het hierboven </body> label:

- Klik op Opslaan.
Nu uw website is geïntegreerd, wordt de LiveAgent-knop weergegeven volgens de instellingen (links, rechts, onder, offline, online):

Wat is Joomla?
Joomla is een gratis en open-source content management systeem (CMS) voor het publiceren van webcontent. Het is de ideale software voor kleine bedrijven, ngo’s, non-profitorganisaties, overheidsorganisaties en grote ondernemingen. Momenteel host Joomla bijna 2 miljoen actieve websites.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de Joomla-integratie van LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Joomla-websites plaatsen.
Frequently asked questions
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Joomla?
zeer aanpasbaar, verscheidenheid aan sjablonen, handige extensies, SEO-mogelijkheden
Hoe kunt u LiveAgent integreren met Joomla?
Navigeer naar Configuraties vanaf uw LiveAgent-dashboard > klik op Chatten > Chatknoppen > maak een Live Chat-knop en kopieer de HTML-code. Plaats de HTML-code in uw Joomla (hoofdpaginasjabloon bewerken > Plakken > Opslaan).
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent biedt gratis account aan voor klantenservice- en selfservice-software. Het bedrijf heeft ook VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcenter-software, klachtenbeheerssysteem en e-mailbeheersoftware. De website bevat verder ook informatie over het bedrijf, prijzen, functies, integraties, blogs, webinars en nog meer. Na aanmelding voor LiveAgent krijgt u een e-mail met inloggegevens. Het bedrijf heeft ook sociale media-accounts en een nieuwsbrief over updates en kortingen.
The text discusses LiveAgent, a customizable chat button solution for improving customer service and retention on websites. It outlines the features of LiveAgent, including real-time chat, the ability to invite representatives to chat sessions, multiple chat capabilities, mobile chat, and chat feedback. It also emphasizes the importance of using chat for complex problems and ensuring easy customer access. The article provides tips for adding live chat to a website and highlights LiveAgent's unique offerings, such as its support portal, training options, and partnerships.
Hoe voegt u een live chatknop toe aan uw website
Live chat is een essentieel onderdeel geworden van de webervaring en kan bijdragen aan klanttevredenheid, betrokkenheid en verkoop. Om live chat aan uw website toe te voegen, moet u eerst een live chatsoftware provider kiezen en aanmelden voor hun service. Voeg vervolgens een chatknop toe aan uw website en pas deze aan. Schakel ten slotte proactieve chatuitnodigingen in en maak standaardberichten om de efficiëntie van de klantenservice te vergroten. Het is belangrijk om live chat alleen op relevante pagina's in te schakelen en proactieve chat strategisch te gebruiken.