Joomla! integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Joomla! Privacybeleid
Als u een van onze chatknoppen aan uw Joomla wilt toevoegen site, kunt u dit doen door de knopcode in uw Joomla-voettekst in te voegen. Volg gewoon deze stappen:
- Ga naar uw LiveAgent-dashboard
- Ga naar configuratie. Klik op chatten en vervolgens op chatknoppen.
- Klik op bewerken op de knop die u wilt gebruiken en kopieer de integratiecode
- Ga vervolgens naar uw Joomla-sjabloonbeheerder
- Klik op de sjabloon die als standaard is ingesteld voor ‘site’
- Klik op ‘Hoofdpaginasjabloon bewerken‘ en plak de knopcode in de weergegeven HTML-code. Plak het hierboven </body> label:
- Klik op Opslaan.
Nu uw website is geïntegreerd, wordt de LiveAgent-knop weergegeven volgens de instellingen (links, rechts, onder, offline, online):
Wat is Joomla?
Joomla is een gratis en open-source content management systeem (CMS) voor het publiceren van webcontent. Het is de ideale software voor kleine bedrijven, ngo’s, non-profitorganisaties, overheidsorganisaties en grote ondernemingen. Momenteel host Joomla bijna 2 miljoen actieve websites.
Hoe kunt u het gebruiken?
Met de Joomla-integratie van LiveAgent kunt u live chatknoppen op uw Joomla-websites plaatsen.
Frequently Asked Questions
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Joomla?
zeer aanpasbaar, verscheidenheid aan sjablonen, handige extensies, SEO-mogelijkheden
Hoe kunt u LiveAgent integreren met Joomla?
Navigeer naar Configuraties vanaf uw LiveAgent-dashboard > klik op Chatten > Chatknoppen > maak een Live Chat-knop en kopieer de HTML-code. Plaats de HTML-code in uw Joomla (hoofdpaginasjabloon bewerken > Plakken > Opslaan).
LiveAgent biedt een krachtige klantenservice tool met diverse functies, kostencalculators en gratis proefperiodes. Het beheer van ticketsoftware is cruciaal voor snelle en efficiënte klantenservice. LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersysteem. Het is eenvoudig te integreren met Webflow voor een geavanceerde websitebouwer zonder codering. LiveAgent helpt bij het verbeteren van klantenservice en bespaart tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Het biedt ook een snelle en efficiënte live chatwidget voor websitebezoekers.
Callcentersoftware speelt een belangrijke rol bij het behouden van klantloyaliteit en winstgevendheid. Een goede optie voor WordPress interne linkbuilding is de plug-in van Quality Unit, waarmee ankerteksten gediversifieerd kunnen worden. LiveAgent is een klantenservice- en contactcenterplatform met geavanceerde functies voor automatisering en integratie, inclusief live chat. Het biedt ook een gratis proefperiode van 7 of 30 dagen.
Bedrijven van elke omvang en sector kunnen met LiveAgent alle klantcommunicatie op één plaats beheren en de prestaties van de klantenservice opvolgen. Integrately verbindt meer dan 600 applicaties en biedt voordelen zoals tijdsbesparing en het verbeteren van workflow. Open-Xchange biedt volledige geïntegreerde software voor online communicatie, samenwerking en productiviteit en kan geïntegreerd worden met LiveAgent. Het integratieproces tussen Open-Xchange en LiveAgent is eenvoudig en er worden migratiediensten aangeboden voor de meest populaire helpdeskoplossingen.