LiveAgent biedt een gratis migratie vanuit Desk.com die kan worden gedaan via onze geïntegreerde plug-in of door onze technische ondersteuningsmedewerkers. Het overzetten van uw gegevens van Desk.com naar LiveAgent is snel, veilig en gratis. Migreer vandaag nog van Desk.com naar LiveAgent.
| Functies | Liveagent 
            
            Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
           | Desk.com | 
|---|---|---|
| Ticketing 
            
            Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
           | 
              
              LiveAgent biedt ticketing.
             | 
              
              Desk.com biedt ticketing.
             | 
| Live Chat 
            
            Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
           | 
              
              LiveAgent biedt Live Chat.
             | 
              
              Desk.com biedt Live Chat.
             | 
| Callcenter 
            
            Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Callcenter.
             | 
              
              Desk.com biedt een Callcenter.
             | 
| Selfservice 
            
            Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
           | 
              
              LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
             | 
              
              Desk.com biedt een selfserviceportaal.
             | 
| Facebook 
            
            Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
             | 
              
              Desk.com biedt een Facebook-integratie.
             | 
| Twitter 
            
            Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
             | 
              
              Desk.com biedt een Twitter-integratie.
             | 
| Instagram 
            
            Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
             | 
              
              Desk.com biedt geen Instagram-integratie.
             | 
| Viber 
            
            Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
           | 
              
              LiveAgent biedt een Viber-integratie.
             | 
              
              Desk.com biedt geen Viber-integratie.
             | 
| WhatsApp 
          
          WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
         | 
            
            LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
           | 
            
            Desk.com biedt geen WhatsApp-integratie.
           | 
| Kennisbank 
            
            Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
           | 
              
              LiveAgent biedt een kennisbank.
             | 
              
              Desk.com biedt een kennisbank.
             | 
| Klantenforum 
            
            Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
           | 
              
              LiveAgent biedt een klantenforum.
             | 
              
              Desk.com biedt een klantenforum.
             | 
| Automatisering en regels 
            
            Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
           | 
              
              LiveAgent biedt automatisering en regels.
             | 
              
              Desk.com biedt automatisering en regels.
             | 
| API 
            
            Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
           | 
              
              LiveAgent biedt API functions.
             | 
              
              Desk.com biedt API functions.
             | 
| Interactive Voice Response (IVR) 
            
            Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
           | 
              
              LiveAgent biedt IVR-functies.
             | 
              
              Desk.com biedt geen IVR-functies.
             | 
| Videogesprekken 
            
            Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
           | 
              
              LiveAgent biedt videogesprekken.
             | 
              
              Desk.com biedt geen videogesprekken.
             | 
| Onbeperkte geschiedenis 
              
              Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
             | 
                
                LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
               | 
                
                Desk.com biedt geen onbeperkte geschiedenis.
               | 
| Onbeperkte websites 
              
              U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
             | 
                
                LiveAgent biedt onbeperkte websites.
               | 
                
                Desk.com biedt onbeperkte websites.
               | 
| Onbeperkte chatknoppen 
              
              U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
             | 
                
                LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
               | 
                
                Desk.com biedt onbeperkte chatknoppen.
               | 
| Onbeperkte tickets/mails 
              
              U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
             | 
                
                LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
               | 
                
                Desk.com biedt onbeperkte tickets/mails.
               | 
| Onbeperkte gespreksopnames 
              
              Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
             | 
                
                LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
               | 
                
                Desk.com biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
               | 
| Onbeperkte 24/7 ondersteuning 
              
              Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
             | 
                
                LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
               | 
                
                Desk.com biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
               | 
U bent slechts een paar klikken verwijderd van het overzetten van uw Desk.com-gegevens naar LiveAgent. Het enige dat u hoeft te doen, is inloggen op uw LiveAgent dashboard en op de activeringsschuif in uw plug-ins klikken. Voor de migratie van Desk.com is alleen uw API-sleutel nodig – er is geen extra codering nodig.
Neem contact met ons op via live chat of email om ons te laten weten dat u uw gegevens van Desk.com wilt migreren. We zullen al uw gegevens gratis en veilig migreren. Ondertussen kunt u achterover leunen, ontspannen en genieten van een kopje koffie.
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.
LiveAgent biedt een volledig gratis abonnement, alsook drie betalende abonnementen tegen spotprijzen.
LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende vertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeelde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Migreer gratis uw gegevens van één van de hieronder vermelde aanbieders van helpdeskoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
Overweeg je om van Teamsupport naar LiveAgent te migreren? Verhoog je klantenservice met ons krachtige ticketsysteem. Profiteer van een gratis proefperiode, zonder kredietkaart verplichting, en ontdek hoe LiveAgent je helpdesk naar een hoger niveau tilt. Migreer eenvoudig je gegevens en ervaar voordelen zoals live chat, callcenter, en sociale media-integraties tegen lagere kosten. Bezoek nu om je supportervaring te verbeteren!
Overstappen van CallPage naar LiveAgent?
Migreer eenvoudig van CallPage naar LiveAgent! Ontdek geavanceerde functies, 24/7 support en verhoog uw ROI. Probeer gratis 30 dagen!
Wilt u uw gegevens migreren vanuit LiveCall?
Migreer eenvoudig van LiveCall naar LiveAgent! Ervaar geavanceerde functies, 24/7 ondersteuning en een ultieme helpdeskoplossing. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.



