Uw klanten en bedrijf verdienen een betere klantenservice. Met LiveAgent kan u hiervoor zorgen.
U hoeft zich geen zorgen te maken over de migratie van uw bestaande gegevens via apps van derden, aangezien we een volledig gratis geautomatiseerde migratie naar onze helpdeskticketsoftware bieden.
Er kunnen zich op elk moment problemen voordoen, waardoor u totaal onvoorbereid bent. Beperk de mogelijkheid niet om ze op te lossen, neem 24/7 contact op met de klantenservice.
Vanaf het begin is LiveAgent gecreëerd met het oog op een benadering via meerdere kanalen. Concentreer u niet langer alleen op emails en bied ook ondersteuning via live chat of callcenter.
Functies | Liveagent Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig. | Desk.com |
---|---|---|
Ticketing Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert. | LiveAgent biedt ticketing. | Desk.com biedt ticketing. |
Live Chat Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen. | LiveAgent biedt Live Chat. | Desk.com biedt Live Chat. |
Callcenter Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling. | LiveAgent biedt een callcenter. | Desk.com biedt een callcenter. |
Selfservice Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud. | LiveAgent biedt een selfserviceportaal. | Desk.com biedt een selfserviceportaal. |
Facebook Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Facebook-integratie. | Desk.com biedt een Facebook-integratie. |
Twitter Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Twitter-integratie. | Desk.com biedt een Twitter-integratie. |
Instagram Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden. | LiveAgent biedt een Instagram-integratie. | Desk.com biedt geen Instagram-integratie. |
Viber Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden. | LiveAgent biedt een Viber-integratie. | Desk.com biedt geen Viber-integratie. |
WhatsApp WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen. | LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie. | Desk.com biedt geen WhatsApp-integratie. |
Kennisbank Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels. | LiveAgent biedt een kennisbank. | Desk.com biedt een kennisbank. |
Klantenforum Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt. | LiveAgent biedt een klantenforum. | Desk.com biedt een klantenforum. |
Automatisering en regels Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren. | LiveAgent biedt automatisering en regels. | Desk.com biedt automatisering en regels. |
API Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken. | LiveAgent biedt API-functies. | Desk.com biedt API-functies. |
Interactive Voice Response (IVR) Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten. | LiveAgent biedt IVR-functies. | Desk.com biedt geen IVR-functies. |
Videogesprekken Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen. | LiveAgent biedt videogesprekken. | Desk.com biedt geen videogesprekken. |
Onbeperkte geschiedenis Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken. | LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis. | Desk.com biedt geen onbeperkte geschiedenis. |
Onbeperkte websites U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken. | LiveAgent biedt onbeperkte websites. | Desk.com biedt onbeperkte websites. |
Onbeperkte chatknoppen U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen. | LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen. | Desk.com biedt onbeperkte chatknoppen. |
Onbeperkte tickets/mails U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen. | LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails. | Desk.com biedt onbeperkte tickets/mails. |
Onbeperkte gespreksopnames Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af. | LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames. | Desk.com biedt geen onbeperkte gespreksopnames. |
Onbeperkte 24/7 ondersteuning Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken. | LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. | Desk.com biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning. |
Uw klantenondersteuningsafdeling moet het juiste soort communicatieplatform gebruiken. Een WordPress helpdeskoplossing die robuust en rijk aan functies is en tegelijkertijd gemakkelijk te gebruiken en te navigeren. Platform, dat meegroeit met uw bedrijf en geen duizenden euro’s kost. Maak kennis met LiveAgent IT-helpdesksoftware en bereik uw klanten overal. Het maakt niet uit of de communicatie begint via email, live chat of telefoongesprekken, LiveAgent heeft het voor u.
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Laat ons de overstap tussen Desk en LiveAgent helpdesksoftware verzorgen, zodat u zich kunt concentreren op belangrijkere zaken, zoals het runnen van uw ondersteuningsafdeling. De White Glove-migratieservice is volledig gratis en geautomatiseerd – er blijven geen tickets achter!
De gegevensmigratie wordt op de achtergrond uitgevoerd, zodat u in uw oude helpdesk kunt blijven werken totdat deze is voltooid. In de tussentijd kunnen we een demo uitvoeren voor uw ondersteuningsvertegenwoordigers en ze LiveAgent laten zien.
Als u uw Desk.com-account naar LiveAgent wilt migreren, neemt u contact met ons op.
LiveAgent biedt u de juiste hoeveelheid functies, waaronder een krachtige tool voor helpdesktickets, livechat met realtime typeweergave en ingebouwde cloudgebaseerde callcentersoftware. Deze drie kernonderdelen van de multi-channel helpdesk worden nog verder uitgebreid met meer dan 40+ integraties en plug-ins, 40+ beschikbare taalvertalingen en tientallen rapporten en inzichten. Dit alles krijg je voor de gemiddelde prijs van een diner voor 2 personen.
Producten die naar het softwarekerkhof worden gestuurd, hebben meestal beperkte technische en klantenondersteuning. Helaas kunnen er op elk moment problemen optreden en blijft u gewoon in het duister tasten. Services ontvangen ook geen belangrijke software-updates die hun functionaliteit zouden verbeteren. Mogelijkheden om op de hoogte te blijven van de klantenondersteuning zijn verouderd en aanzienlijk beperkt.
LiveAgent, een stabiele helpdeskoplossing met meerdere kanalen, ontvangt regelmatig nieuwe productupdates om de 2-3 weken. Er worden voortdurend nieuwe functies geïmplementeerd, die zowel de stabiliteit als de functionaliteit verbeteren. Onze visie is eenvoudig: servicedesksoftware moet de eerste stap zijn naar een betere klantenondersteuning. Beperk uzelf niet, groei snel met ons mee.
Helpdesksoftware hoeft geen fortuin te kosten. LiveAgent biedt u een eerlijke en transparante prijsstelling. Pay as you go-model bindt u aan geen contracten.
Most Popular
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.
Op zoek naar een Hesk-alternatief?
Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.