Uitstekende klantenondersteuning bieden is wat het verschil maakt, merken helpt zich te onderscheiden van hun concurrenten en klanten loyaal houdt.
Als u uw bedrijf vanop een WordPress website runt, dan is snel en efficiënt ondersteuning bieden veel eenvoudiger met de WordPress helpdesk en live chat plug-in van LiveAgent. Wees proactief betrokken met uw klanten en bezoekers, biedt onmiddellijke ondersteuning, verhoog de klantentevredenheid en drijf de conversie de hoogte in.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
De keuze van de juiste WordPress helpdesk plug-in hoeft geen overweldigende taak te zijn. Met de plug-in van LiveAgent kan u eenvoudig een live chatwidget aan uw WordPress website of blog toevoegen. Met een breed gamma aan zowel gewone als unieke chatfuncties kan u profiteren van:
Omdat de klanten van vandaag hoge verwachtingen hebben voor de snelheid van klantenondersteuning, hebben we de snelste Nederlandse live chat widget op de markt, die in slechts 2.5 seconden wordt weergegeven, gebouwd. Daarbij is het volledig en eenvoudig aanpasbaar – u kan dus de look en het gevoel van uw chatwidget verfijnen zodat het bij uw website past.
Verbeter de betrokkenheid door proactief uw klanten en bezoekers uitnodigen om te chatten met uw vertegenwoordigers terwijl ze door uw website bladeren. Stel chatuitnodigingen in voor aangepaste URL’s – zoals uw prijs- of afrekenpagina’s – en verhoog uw conversie zoals nooit tevoren. LiveAgent zorgt er ook voor dat proactieve uitnodigingen enkel verschijnen wanneer u genoeg beschikbare vertegenwoordigers heeft.
LiveAgent stuurt inkomende chats door naar de juiste teamleden en past de chatbeschikbaarheid dynamisch aan terwijl uw vertegenwoordigers in- en uitloggen tijdens hun shifts. Bovendien zorgt geavanceerde chatroutering er voor dat chats aan vertegenwoordigers worden toegewezen aan vertegenwoordigers die eerder al interactie hadden met chattende klanten voor een meer duidelijke en relevante communicatie.
Bekijk wie er op uw website surft, hoe ze zich erop voortbewegen, en hoe lang ze er reeds zijn. Gewapend met de juiste context – zoals de daadwerkelijke site van de bezoeker, de verwijzer, het land en de huidige tijd – kan u hen proactief uitnodigen om te chatten wanneer u het gepast vindt om er voor te zorgen dat uw chatuitnodiging relevant is.
Maak indruk op klanten waarmee u chat door nog sneller te antwoorden met een beetje ‘realtime typeweergave’-magie. Bekijk in realtime wat de bezoeker aan de andere kant aan het typen is en begin voor ze het verzenden al na te denken over een antwoord. Houd uw antwoord klaar voor de vraag reeds is verzonden om uw klanten te verbazen met een snelle service.
Heeft u geen antwoord of kan u het probleem van de klant niet meteen oplossen? Maak onmiddellijk verbinding met medevertegenwoordigers via de interne chat wanneer u hulp nodig heeft van uw teamleden. U kan ook collega’s uitnodigen voor een lopende chatsessie, hen berichtjes of notities sturen die enkel zichtbaar zijn voor u en de andere vertegenwoordigers.
Live chat blijft groeien als communicatiekanaal. Er wordt verwacht dat de globale live-chatmarkt een waarde van $997 miljoen zal bereiken tegen 2023.
Live chat heeft de hoogste tevredenheidsniveaus voor eender welk kanaal voor klantenservice op 73%, vergeleken met 61% voor email en 44% voor ondersteuning via telefoon.
79% van de bedrijven zegt dat het bieden van live chat aan hun klanten een positief effect heeft gehad op verkoop, winst en klantenloyaliteit.
Naast een WordPress live chat plug-in, biedt LiveAgent een allesomvattende Nederlandse helpdeskoplossing met meerdere kanalen dat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en tal van beschikbare aanpassingsopties bevat.
Bovendien is de helpdesk & live chatsoftware van LiveAgent volledig op de cloud gevestigd. Omdat de helpdesk één van de zwaarste klantenservice-apps is, is het beter om deze op de cloud te vestigen om een aantal redenen.
Het vereist geen rommelige download, het werkt met en slaat gegevens op op afgelegen servers en vult uw database niet op, zodat u deze nog steeds kan gebruiken, zelfs al is uw website niet beschikbaar.
Wist u dat LiveAgent de hoogst beoordeelde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2019 en 2020 is?
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
De beste helpdesksoftware helpt uw organisatie bij het afhandelen van klantenserviceverzoeken en wijst de helpdeskmedewerker automatisch aan de klant toe via geïntegreerde klantenservicesoftware.
Helpdesksoftware wordt meestal gebruikt voor klantenservice en ondersteuning om binnenkomende vragen van klanten te helpen organiseren en beheren met behulp van specifieke software.
Om LiveAgent te integreren met WordPress, moet u de LiveAgent plug-in installeren.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar