Breng je klantenondersteuning naar een hoger niveau met de WordPress helpdesk & live-chatplug-in van LiveAgent

Uitstekende klantenondersteuning bieden is wat het verschil maakt, merken helpt zich te onderscheiden van hun concurrenten en klanten loyaal houdt.

Als je je bedrijf vanop een WordPress website runt, dan is snel en efficiënt ondersteuning bieden veel eenvoudiger met de WordPress helpdesk en live-chatplug-in van LiveAgent. Wees proactief betrokken met je klanten en bezoekers, biedt onmiddellijke ondersteuning, verhoog de klantentevredenheid en drijf de conversie de hoogte in.

Is LiveAgent de juiste WordPress helpdesk en live-chat plug-in voor jouw bedrijf?

De keuze van de juiste WordPress helpdeskplug-in hoeft geen overweldigende taak te zijn. Met de plug-in van LiveAgent kan je eenvoudig een live-chatwidget aan je WordPress website of blog toevoegen. Met een breed gamma aan zowel gewone als unieke chatfuncties, kan je profiteren van:

realtime typweergave

De snelste en volledig aanpasbare chatwidget als aanvulling voor je site

Omdat de klanten van vandaag hoge verwachtingen hebben voor de snelheid van klantenondersteuning, hebben we de snelste live-chat widget op de markt, die in slechts 2.5 seconden wordt weergegeven, gebouwd. Daarbij is het volledig en eenvoudig aanpasbaar – je kan dus de look en het gevoel van je chatwidget verfijnen zodat het bij uw website past.

Live chat   Proactieve chatuitnodigingen

Proactieve chatuitnodigingen om klanten te betrekken en meer bezoekers in klanten om te zetten

Verbeter de betrokkenheid door proactief je klanten en bezoekers uitnodigen om te chatten met je vertegenwoordigers terwijl ze door je website bladeren. Stel chatuitnodigingen in voor aangepaste URL’s – zoals je prijs- of afrekenpagina’s – en verhoog je conversie zoals nooit tevoren. LiveAgent zorgt er ook voor dat proactieve uitnodigingen enkel verschijnen wanneer je genoeg beschikbare vertegenwoordigers hebt.

use case scenario deel belangrijke informatie met liveagent

Intelligente chatroutering zorgt voor snelle en duidelijke communicatie

LiveAgent stuurt inkomende chats door naar de juiste teamleden en past de chatbeschikbaarheid dynamisch aan terwijl je vertegenwoordigers in- en uitloggen tijdens hun shifts. Bovendien zorgt geavanceerde chatroutering er voor dat chats aan vertegenwoordigers worden toegewezen aan vertegenwoordigers die eerder al interactie hadden met chattende klanten voor een meer duidelijke en relevante communicatie.

intelligente oproeproutering

Online toezicht om bezoekersgedrag op je website te volgen

Bekijk wie er op uw website surft, hoe ze zich erop voortbewegen, en hoe lang ze er reeds zijn. Gewapend met de juiste context – zoals de daadwerkelijke site van de bezoeker, de verwijzer, het land en de huidige tijd – kan je hen proactief uitnodigen om te chatten wanneer je het gepast vindt om er voor te zorgen dat je chatuitnodiging relevant is.

Wat is live chatsoftware

Real-time typweergave om nog sneller antwoord te krijgen

Maak indruk op klanten waarmee je chat door nog sneller te antwoorden met een beetje ‘real-time typweergave’-magie. Bekijk in real-time wat de bezoeker aan de andere kant aan het typen is en begin voor ze het verzenden al na te denken over een antwoord. Houd uw antwoord klaar voor de vraag reeds is verzonden om je klanten te verbazen met een snelle service.

3 vertegenwoordigers die ondersteuning bieden via stem

Interne chat om met te communiceren met collega's wanneer extra hulp nodig is

Heb je geen antwoord of kan je het probleem van de klant niet meteen oplossen? Maak onmiddellijk verbinding met medevertegenwoordigers via de interne chat wanneer je hulp nodig hebt van je teamleden. Je kan ook collega’s uitnodigen voor een lopende chatsessie, hen berichtjes of notities sturen die enkel zichtbaar zijn voor jou en de andere vertegenwoordigers.

Waarom zou je live-chat moeten bieden aan je klanten?

Vergrootglas

Wordt hoogst verwacht door consumenten

51% van de consumenten zegt dat merken 24/7 en 7 dagen per week beschikbaar moeten zijn voor ondersteuning. Dit is waar live-chat extreem nuttig kan zijn.

seo en web

Trend in de globale markt

Live-chat blijft groeien als communicatiekanaal. Er wordt verwacht dat de globale live-chatmarkt een waarde van $997 miljoen zal bereiken tegen 2023.

beoordeling

Verhoog de klantentevredenheid

Live-chat heeft de hoogste tevredenheidsniveaus voor eender welk kanaal voor klantenservice op 73%, vergeleken met 61% voor e-mail en 44% voor ondersteuning via telefoon.

business en financiën

Vergroot de verkoop en loyaliteit

79% van de bedrijven zegt dat het bieden van live-chat aan hun klanten een positief effect heeft gehad op verkoop, winst en klantenloyaliteit.

Macros, Bijlagen en Notities

Een allesomvattende oplossing

Naast een WordPress live-chat plug-in, biedt LiveAgent een allesomvattende helpdeskoplossing met meerdere kanalen dat meer dan 180 functies, 40+ integraties en tal van beschikbare aanpassingsopties bevat.

Helpdesk voor al uw klantenservicebehoeften op de cloud

Bovendien is de helpdesk & live-chatsoftware van LiveAgent volledig op de cloud gevestigd. Omdat de helpdesk één van de zwaarste klantenservice-apps is, is het beter om deze op de cloud te vestigen om een aantal redenen.

Het vereist geen rommelige download, het werkt met en slaat gegevens op op afgelegen servers en vult je database niet op, zodat je deze nog steeds kan gebruiken, zelfs al is je website niet beschikbaar.

use case scenario helpdesksoftware door liveagent
callcenter software vertrouwd door toonaangevende bedrijven

Meer tevreden klanten zijn slechts één klik verwijderd, probeer het!

Wist je dat LiveAgent de hoogst beoordeelde helpdesksoftware voor KMO’s in 2019 en 2020 is?

Je bent in goede handen!

Weet je wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University gemeen hebben? Je raadt het… LiveAgent!

Probeer het vandaag nog gratis Geen kredietkaart vereist

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .