Gratis proefperiode

Breng uw klantenondersteuning naar een hoger niveau met de Nederlandse WordPress helpdesk & live-chatplug-in van LiveAgent

Uitstekende klantenondersteuning bieden is wat het verschil maakt, merken helpt zich te onderscheiden van hun concurrenten en klanten loyaal houdt.

Als u uw bedrijf vanop een WordPress website runt, dan is snel en efficiënt ondersteuning bieden veel eenvoudiger met de WordPress helpdesk en live chat plug-in van LiveAgent. Wees proactief betrokken met uw klanten en bezoekers, biedt onmiddellijke ondersteuning, verhoog de klantentevredenheid en drijf de conversie de hoogte in.

Is LiveAgent de juiste WordPress helpdesk en live chat plug-in voor uw bedrijf?

De keuze van de juiste WordPress helpdesk plug-in hoeft geen overweldigende taak te zijn. Met de plug-in van LiveAgent kan u eenvoudig een live chatwidget aan uw WordPress website of blog toevoegen. Met een breed gamma aan zowel gewone als unieke chatfuncties kan u profiteren van:

real-time typing view

De snelste en volledig aanpasbare chatwidget als aanvulling voor uw site

Omdat de klanten van vandaag hoge verwachtingen hebben voor de snelheid van klantenondersteuning, hebben we de snelste Nederlandse live chat widget op de markt, die in slechts 2.5 seconden wordt weergegeven, gebouwd. Daarbij is het volledig en eenvoudig aanpasbaar – u kan dus de look en het gevoel van uw chatwidget verfijnen zodat het bij uw website past.

Live chat   Proactive chat invitations

Proactieve chatuitnodigingen om klanten te betrekken en meer bezoekers in klanten om te zetten

Verbeter de betrokkenheid door proactief uw klanten en bezoekers uitnodigen om te chatten met uw vertegenwoordigers terwijl ze door uw website bladeren. Stel chatuitnodigingen in voor aangepaste URL’s – zoals uw prijs- of afrekenpagina’s – en verhoog uw conversie zoals nooit tevoren. LiveAgent zorgt er ook voor dat proactieve uitnodigingen enkel verschijnen wanneer u genoeg beschikbare vertegenwoordigers heeft.

use case scenario share important information with liveagent

Intelligente chatroutering zorgt voor snelle en duidelijke communicatie

LiveAgent stuurt inkomende chats door naar de juiste teamleden en past de chatbeschikbaarheid dynamisch aan terwijl uw vertegenwoordigers in- en uitloggen tijdens hun shifts. Bovendien zorgt geavanceerde chatroutering er voor dat chats aan vertegenwoordigers worden toegewezen aan vertegenwoordigers die eerder al interactie hadden met chattende klanten voor een meer duidelijke en relevante communicatie.

smart intelligent call routing

Online toezicht om bezoekersgedrag op uw website te volgen

Bekijk wie er op uw website surft, hoe ze zich erop voortbewegen, en hoe lang ze er reeds zijn. Gewapend met de juiste context – zoals de daadwerkelijke site van de bezoeker, de verwijzer, het land en de huidige tijd – kan u hen proactief uitnodigen om te chatten wanneer u het gepast vindt om er voor te zorgen dat uw chatuitnodiging relevant is.

What is live chat software

Realtime typeweergave om nog sneller antwoord te krijgen

Maak indruk op klanten waarmee u chat door nog sneller te antwoorden met een beetje ‘realtime typeweergave’-magie. Bekijk in realtime wat de bezoeker aan de andere kant aan het typen is en begin voor ze het verzenden al na te denken over een antwoord. Houd uw antwoord klaar voor de vraag reeds is verzonden om uw klanten te verbazen met een snelle service.

Three agents providing support via voice

Interne chat om te communiceren met collega's wanneer extra hulp nodig is

Heeft u geen antwoord of kan u het probleem van de klant niet meteen oplossen? Maak onmiddellijk verbinding met medevertegenwoordigers via de interne chat wanneer u hulp nodig heeft van uw teamleden. U kan ook collega’s uitnodigen voor een lopende chatsessie, hen berichtjes of notities sturen die enkel zichtbaar zijn voor u en de andere vertegenwoordigers.

Waarom zou u live chat moeten bieden aan uw klanten?

Magnifying glass

Hoogst verwacht door consumenten

51% van de consumenten zegt dat merken 24/7 en 7 dagen per week beschikbaar moeten zijn voor ondersteuning. Dit is waar live chat extreem nuttig kan zijn.

seo and web

Trend in de globale markt

Live chat blijft groeien als communicatiekanaal. Er wordt verwacht dat de globale live-chatmarkt een waarde van $997 miljoen zal bereiken tegen 2023.

review

Verhoog de klantentevredenheid

Live chat heeft de hoogste tevredenheidsniveaus voor eender welk kanaal voor klantenservice op 73%, vergeleken met 61% voor email en 44% voor ondersteuning via telefoon.

business and finance (1)

Vergroot de verkoop en loyaliteit

79% van de bedrijven zegt dat het bieden van live chat aan hun klanten een positief effect heeft gehad op verkoop, winst en klantenloyaliteit.

Macros, Attachments and Notes

Een allesomvattende oplossing

Naast een WordPress live chat plug-in, biedt LiveAgent een allesomvattende Nederlandse helpdeskoplossing met meerdere kanalen dat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en tal van beschikbare aanpassingsopties bevat.

Helpdesk voor al uw klantenservicebehoeften op de cloud

Bovendien is de helpdesk & live chatsoftware van LiveAgent volledig op de cloud gevestigd. Omdat de helpdesk één van de zwaarste klantenservice-apps is, is het beter om deze op de cloud te vestigen om een aantal redenen.

Het vereist geen rommelige download, het werkt met en slaat gegevens op op afgelegen servers en vult uw database niet op, zodat u deze nog steeds kan gebruiken, zelfs al is uw website niet beschikbaar.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Meer tevreden klanten zijn slechts één klik verwijderd, probeer het!

Wist u dat LiveAgent de hoogst beoordeelde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2019 en 2020 is?

Je bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en Oxford University gemeen hebben? U raadt het… LiveAgent!

Probeer het vandaag nog gratis Geen kredietkaart vereist

FAQ

Wat is de beste helpdesksoftware?

De beste helpdesksoftware helpt uw organisatie bij het afhandelen van klantenserviceverzoeken en wijst de helpdeskmedewerker automatisch aan de klant toe via geïntegreerde klantenservicesoftware.

Waarvoor wordt helpdesksoftware gebruikt?

Helpdesksoftware wordt meestal gebruikt voor klantenservice en ondersteuning om binnenkomende vragen van klanten te helpen organiseren en beheren met behulp van specifieke software.

Hoe kan ik LiveAgent met WordPress integreren?

Om LiveAgent te integreren met WordPress, moet u de LiveAgent plug-in installeren.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo