Bent u op zoek naar een eenvoudigere en effectievere oplossing voor uw klantenondersteuning? LiveAgent biedt u een betrouwbaar ticketsysteem, integratie met meerdere kanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties.
Breng uw helpdesk naar een hoger niveau met LiveAgent.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.
Bespaar geld! LiveAgent is kosteneffectiever in vergelijking met andere helpdeskoplossingen.
Meer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en leuker te maken.
| Functies | Liveagent 
              
              Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
             | Samanage | 
|---|---|---|
| Ticketing 
              
              Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
             | 
                
                LiveAgent biedt ticketing.
               | 
                
                Samanage biedt geen ticketing.
               | 
| Live Chat 
              
              Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
             | 
                
                LiveAgent biedt Live Chat.
               | 
                
                Samanage biedt geen Live Chat.
               | 
| Callcenter 
              
              Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
             | 
                
                LiveAgent biedt een callcenter.
               | 
                
                Samanage biedt geen callcenter..
               | 
| Selfservice 
              
              Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
             | 
                
                LiveAgent biedt een selfserviceportaal in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
               | 
                
                Samanage biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
               | 
| Facebook 
              
              Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
             | 
                
                LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
               | 
                
                Samanage biedt geen Facebook-integratie.
               | 
| Twitter 
              
              Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
             | 
                
                LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
               | 
                
                Samanage biedt geen Twitter-integratie.
               | 
| Instagram 
              
              Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
             | 
                
                LiveAgent biedt een Instagram-integratie..
               | 
                
                Samanage biedt geen Instagram-integratie.
               | 
| Viber 
              
              Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
             | 
                
                LiveAgent biedt een Viber-integratie.
               | 
                
                Samanage biedt geen Viber-integratie.
               | 
| Kennisbank 
              
              Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
             | 
                
                LiveAgent biedt een kennisbank in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
               | 
                
                Samanage biedt een kennisbank in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
               | 
| Klantenforum 
              
              Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
             | 
                
                LiveAgent biedt klantenforum in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
               | 
                
                Samanage biedt klantenforum in een  abonnement voor €23/medewerker/maand.
               | 
| Automatisering en regels 
              
              Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
             | 
                
                LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
               | 
                
                Samanage biedt automatisering en regels in een abonnement voor €48/medewerker/maand.
               | 
| API 
              
              Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
             | 
                
                LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
               | 
                
                Samanage biedt API-functies in een abonnement voor €84/medewerker/maand.
               | 
| Interactive Voice Response (IVR) 
              
              Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
             | 
                
                LiveAgent biedt IVR-functies.
               | 
                
                Samanage biedt geen IVR-functies.
               | 
| Videogesprekken 
              
              Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
             | 
                
                LiveAgent biedt videogesprekken.
               | 
                
                Samanage biedt geen videogesprekken.
               | 
| Onbeperkte geschiedenis 
                
                Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
               | 
                  
                  LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
                 | 
                  
                  Samanage biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
                 | 
| Onbeperkte websites 
                
                U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
               | 
                  
                  LiveAgent biedt onbeperkte websites.
                 | 
                  
                  Samanage biedt geen onbeperkte websites.
                 | 
| Onbeperkte chatknoppen 
                
                U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
               | 
                  
                  LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
                 | 
                  
                  Samanage biedt geen onbeperkte chatknoppen.
                 | 
| Onbeperte Tickets/Mails 
                
                U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
               | 
                  
                  LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
                 | 
                  
                  Samanage biedt onbeperkte tickets/mails in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
                 | 
| Onbeperkte gespreksopnames 
                
                Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
               | 
                  
                  LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/medewerker/maand.
                 | 
                  
                  Samanage biedt onbeperkte gespreksopname in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
                 | 
| Onbeperkte 24/7 ondersteuning 
                
                Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
               | 
                  
                  LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
                 | 
                  
                  Samanage biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €23/medewerker/maand.
                 | 
Als u op zoek bent naar een ultieme oplossing voor uw helpdesksoftware, is uw zoektocht wellicht al voorbij. LiveAgent heeft alles wat u nodig heeft om de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.
Een betrouwbaar ticketsysteem omvat elk belangrijk kanaal: email, live chat, sociale media (zelfs Instagram), callcenter en kennisbank. Met LiveAgent bent u werkelijk overal op voorbereid.
Live chat is een essentiële tool als het gaat om klantenservice. Hiermee kunnen uw klanten vrijwel direct contact met u opnemen via een widget op uw website. Het is een geweldige aanvulling op uw klantenondersteuning.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van 2,5 seconden. Beantwoord uw klanten razendsnel!
Het aanschaffen van meer handige tools hoeft u niet veel te kosten. LiveAgent biedt u drie geweldige betalende abonnementen die boordevol handige tools, functies en integraties zitten. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past.
Met de prijzen van LiveAgent kunt u ook afzonderlijke functies kopen voor het geval u iets extra’s wilt toevoegen. Bekijk onze abonnementen voor meer informatie.
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Op zoek naar een Kayako-alternatief?
Op zoek naar een Kayako-alternatief? Ontdek LiveAgent, de beste keuze met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en zonder kredietkaartvereisten. Geniet van een hybride ticketingsysteem met meer dan 179 functies en 40 integraties. Migreer eenvoudig van Kayako naar LiveAgent binnen 5 minuten. Start nu je gratis proefperiode en ervaar ultieme klantenservice!
Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?
Migreer van Samanage naar LiveAgent en ervaar een compleet helpdesksysteem dat alle communicatiekanalen aankan. Profiteer van onze productiviteitsfuncties, uitgebreide integraties en 24/7 klantenondersteuning. Start gratis met een proefperiode van 14 of 30 dagen en ontdek de voordelen van LiveAgent voor uw klantenservice. Geen kredietkaart nodig!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.



