Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Over LiveAgent

Over LiveAgent

Wist u dat LiveAgent de originele helpdesksoftware is?

In 2004 richtten onze stichters, Viktor en Andrej, een softwareontwikkelingsbedrijf op met de naam Quality Unit. Ze realiseerden zich dat de communicatie met hun klanten vaak inefficiënt was, dus zochten ze naar software waarmee ze realtime klantenservice konden bieden. Omdat ze ontdekten dat geen enkele oplossing aan hun behoeften kon voldoen, besloten ze LiveAgent te ontwikkelen – een super hulpmiddel voor klantenondersteuning met live chat, ticketing en helpdeskmogelijkheden.

De rest is geschiedenis. LiveAgent werd geboren, aangevoerd door twee onverschrokken pioniers die vastbesloten waren om hun dromen waar te maken. En dat deden ze. Tegenwoordig bedient LiveAgent meer dan 150 miljoen gebruikers en meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd. We hebben meer dan 100 innovators in dienst en hebben drie kantoren – twee in Europa (Bratislava en Kiev) en één in New York City.

Het beste gedeelte? Bijna 15 jaar later zijn onze klanten het bewijs van onze toewijding om van LiveAgent de beste en meest veelzijdige helpdesksoftware op de markt te maken.

Missie

Bij LiveAgent zijn we toegewijd aan het maken van betaalbare, functionele en vooral nuttige software. Ons doel is om onze grenzen op het gebied van denken, ontwerpen en coderen te blijven verleggen om continu te verbeteren. We streven ernaar om een ​​innovatieve tool aan te bieden die blijft evolueren volgens de behoeften van onze klanten.

De visie van het bedrijf

Onze visie is om klantenondersteuning centraal te stellen in elk bedrijf. We willen dat uitstekende klantenservice haalbaar is, evenals een standaardpraktijk. Uitstekende service zou niet buitengewoon moeten zijn, het zou een gegeven moeten zijn, ongeacht het kanaal dat u gebruikt voor communicatie.

Maak kennis met de leiders van ons team

  • Andrej Harsani

    Andrej Harsani

  • Viktor Zeman

    Viktor Zeman

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.